H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις

H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
3

Ο μισός Τύπος αποθεώνει την Τζένιφερ Λόπεζ για την εκρηκτική της εμφάνιση στα βραβεία Γκράμι και ο άλλος μισός αναφέρεται στον διχασμό που προκάλεσε και τις αντιδράσεις.

Η λατίνα σταρ επιλέχθηκε να παρουσιάσει στην φετινή απονομή των Γκράμι ένα σόουλ αφιέρωμα στην Μotown.

H Λόπεζ έδωσε ένα δεκάλεπτο σόου που ξεσήκωσε τους καλεσμένους της τελετής ερμηνεύοντας και χορεύοντας - με τον δικό τρόπο - τραγούδια όπως το «Dancing in the Street» και «Please Mr. Postman.

H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image

Kαι μπορεί η Λόπεζ να τα έδωσε όλα στην σκηνή, αλλά προφανώς δεν ήταν μαύρη και αυτό ήταν η αιχμή του δόρατος για χιλιάδες θεατές και φανς της Μotown.

Tα σχόλια και η κριτική είχαν ξεκινήσει από τη στιγμή που ανακοινώθηκε πως η Λόπεζ θα παρουσίαζε το συγκεκριμένο αφιέρωμα και κορυφώθηκαν όταν βγήκε στη σκηνή.

Οι περισσότεροι ανέφεραν πως ήταν απαράδεκτο να επιλεχθεί η Λόπεζ και όχι μια μαύρη τραγουδίστρια για το αφιέρωμα σε ένα είδος μουσικής που γεννήθηκε και εκπροσωπήθηκε από τη μαύρη καλλιτεχνική σκηνή και κουλτούρα.

H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image
H Tζένιφερ Λόπεζ ήταν εκρηκτική στα Γκράμι, αλλά δίχασε και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
Getty Images/ Ideal Image

«Beyonce, Lalah, India, Kelly Rowland, Latoya, Keyshia, Mary, Rihanna, Toni, Mariah, Monica, Brandy, Jill, Thee Diana, Faith, Patti, Gladys, Jennifer Hud, Jasmine Sullivan, Fantasia, Tamar, Kelly Price...είχαν τόσες πολλές να διαλέξουν και τελικά έκανε η Λόπεζ το αφιέρωμα» γράφει ενδεικτικά ένα από τα χιλιάδες σχόλια.

Η κριτική μονοπώλησε σήμερα μερίδα του Τύπου με εκτενείς αναφορές στο πόσο αμφιλεγόμενη ήταν η επιλογή της. Η Λόπεζ τελικά απάντησε στους επικριτές της.

«Το θέμα με τη μουσική είναι ότι εμπνέει τους πάντες», δήλωσε. «Οποιοδήποτε είδος μουσικής μπορεί να εμπνεύσει οποιονδήποτε καλλιτέχνη. Δεν μπορείτε να πείτε στους ανθρώπους τι να αγαπήσουν. Δεν μπορείτε να πείτε στους ανθρώπους τι μπορούν και δεν μπορούν να κάνουν, τι πρέπει να τραγουδούν ή να μην τραγουδούν. Πρέπει να κάνεις ό, τι έχεις στην καρδιά σου», πρόσθεσε.

Συνέχισε δηλώνοντας ότι ο παραγωγός και θρυλικός ιδρυτής της Motown Μπέρι Γκόρντι καθώς και οι παραγωγοί των βραβείων, ήταν ενθουσιασμένοι για τη συμμετοχή της. «Ξέρουν πόσο επηρεάστηκα από αυτή τη μουσική». Όσο για τις κριτικές δηλώνει πως δεν πειράζει «Αισθάνομαι μεγάλη τιμή που μπόρεσα να ερμηνεύσω αυτά τα τραγούδια».

Πολιτισμός
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
"Επαγγελματίες" δυσαρεστημένοι/προσβεβλημένοι. Με την έλευση των σόσιαλ μίντια και με τη δυνατότητα, που εκείνα τους προσφέρουν να επικοινωνούν τη δυσαρέσκειά τους σε ένα ευρύτερο κοινό από εκείνο της παρέας τους, τους δημιουργείται η εντύπωση, πως η αποψάρα τους έχει κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα κι ενδιαφέρει κι εμάς τους υπόλοιπους.
Τέτοιες απόψεις είναι αυτές που τελικά καταστρέφουν την ίδια την τέχνη. Η μουσική δεν φτιάχτηκε για άσπρους, μαύρους και λεοπάρ. Γιατί μαύροι παίζουν κλασική μουσική; Γιατί οι λευκοί ραπ; Από τη στιγμή που κάποιος αρέσκεται σε ένα είδος ή σε κάποια τραγούδια γιατί να πρέπει να δίνει λογαριασμό; Αν ιάπωνες τραγουδήσουν τεαγούδια των μάγια θα ξεσηκωθούν και θα τους γιουχάρουν;
Ας όψεται η ξεχειλωμένη έννοια του cultural appropriation και της διεθνούς αριστεροσύνη (με την κακή σημασία).Το γελοίο είναι ότι πολλές από τις "πιο κατάλληλες" υποψήφιες είναι μεικτής φυλής όπως οι Rihanna, Mariah, Beyoncé, ίσως κι άλλες που αγνοώ.Μοιάζει κάπως ύποπτο να ψάχνουμε το χρωματιστοτερο χρωματιστό (colored): σαν το λευκοτερο λευκό (κι όχι του ROL...) από την ανάποδη...