Σάλος με τις δηλώσεις Βασίλη Τσιάρτα: Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν

Σάλος με τις δηλώσεις Βασίλη Τσιάρτα: Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν Facebook Twitter
21

Αίσθηση και μεγάλες αντιδράσεις στα social media έχει προκαλέσει η ανάρτηση του ποδοσφαιριστή Βασίλη Τσιάρτα με την οποία σχολιάζει το νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλου από τα 15 έτη.

«Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν» έγραψε χθες στο προφίλ του στο facebook και συμπλήρωσε: «Νομιμοποιήστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα». έγραψε ο πρώην διεθνής άσος.

Η απαράδεκτη ανάρτηση με τους συμψηφισμούς που έκανε ο ποδοσφαιριστής έγινε viral καθώς προσέλκυσε πολλά αρνητικά σχόλια.

Ο Βασίλης Τσιάρτας επανήλθε σήμερα στο θέμα χωρίς να έχει απολογητική διάθεση και απάντησε σε όσους του επιτέθηκαν πυροδοτώντας νέο γύρο αντιπαράθεσης.

Η ανάρτηση (διατηρείται η ορθογραφία):

«Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα εχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια εχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να εχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα ομως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το οτι θέλουν να εχουν κ παιδιά οπως επισης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδυκνείουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτα τα οτι όποιος δε συμφωνεί ειναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του καθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση».

Ελλάδα
21

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

10 σχόλια
Κατανοώ την αγανακτηση απο τους σχολιαστες, κατανοώ το ενστικτο της απαξίωσης τους ποδοσφαιριστη.ΑΛΛΑΤι με προβληματίζει;1. η λογικη του μην του δινεται σημασία, 2. είναι ενας που εχει μεινει πισω στο χρονο.Πολλοι φαινεστε ότι δεν κατανοήτε σε ποια κοινωνία ζήτε.Μια φορα εγω ουτε αγανακτησα, ουτε σοκαρίστικα ουτε τιποτα όταν την επομενη πρωία ο ταξιτζης μου αρχισε τα "ακουσες τι ψηφίσανε στη βουλη; χαχαχαχιχιχιχι και σαν δεν ντρεπονται"Υπαρχουν υπαρκτοι λογοι που τετοιου είδους νομοι δεν είναι ευκολο να ψηφιστουν και να γίνουν αποδεκτοι.Απο ποιο σημείο και μετα η αγανακτηση βασιζεται στην "αφελεια" και όχι στον ρεαλισμο;Και πολυ φτηνα την γλυτώσατε που βγήκε δημόσια μονο ενας-δυο, και παλι καλα να λετε.
Επειδή όμως η κατάρα είναι γαΐδάρα και γυρνάει στο αφεντικό της, εγώ εύχομαι οι επόμενες αλλαγές φύλου να γίνουν μια μέρα στα δικά του παιδιά. Τότε, εκτός που θα καταλάβει περί τίνος πρόκειται, εύχομαι να ακούσει ο ίδιος τις ύβρεις που τώρα εκείνος εκτοξεύει, για να αναλογιστεί και να καταλάβει πόσο κακό κάνει ο ίδιος τώρα σε άλλους. Σαν τον Dick (στην κυριολεξία) Cheney και τόσους άλλους ομοφοβικούς από άγνοια και κακία, που έπρεπε να έρθει το ζήτημα μέσα στο δικό τους σπίτι για να καταλάβουν το πόσο πανίβλακες ήταν.
Νομίζω ότι η απάντηση είναι μία: Ποιος στο διάολο χέστηκε για το τι πιστεύεται" Δεν μπορώ να καταλάβω τι μας ενδιαφέρει η γνώμη του κάθε ένα. Γιατί του δίνουμε την παραμικρή αξία. Πιστεύω ότι το μοναδικό μας μέλημα θα πρέπει να είναι η άσκηση πίεσης στην εκάστοτε πολιτική ηγεσία ώστε όλοι, μα όλοι, οι πολίτες της χώρας μας να έχουν τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις και επίσης η προστασία των ευάλωτων ηλικιακά ομάδων. Το να προσπαθούμε να αλλάξουμε τη γνώμη του κάθε ένα, προσωπικά, μου είναι παντελώς αδιάφορο.(Φυσικά η εξύβριση και η προσβολή της προσωπικότητας του άλλου είναι ποινικό αδίκημα).
"Ο Θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα. Τα υπόλοιπα ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ για εσωτερική κατανάλωση."Ενώ αυτό δεν κατασκευάστηκε ας πούμε.ΧαχαχαχαχαχαχΤρομερό επιχείρημα κύριε Τσιάρτα!
O θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα και κάθε Χριστούγεννα έρχεται ο Άγιος Βασίλης.Εντύπωση μου κάνει πάντως που συνήθως όσοι επικαλούνται με πάθος το θεό, δυσκολεύονται πολύ με το "αγαπάτε αλλήλους" και το "μη κρίνετε ίνα μη κριθείτε" που όχι μόνο ειπώθηκαν -κατά τη χριστιανική πραγματεία- από τον ίδιο το Χριστό, αλλά αποτελούν και γενικότερα άριστες συνταγές καλής κοινωνικής συμβίωσης.Λες και το sex του άλλου αφορά τον κάθε κ. Τσιάρτα. Ο κ. Τσιάρτας παίζει σίγουρα καλή μπάλα εντός γηπέδου. Εκτός γηπέδου χάνει λίγο τη μπάλα.Αν το παιδί μου ή το παιδί του κ. Τσιάρτα αισθανθεί ποτέ ότι ασφυκτιά στο βιολογικό του φύλο και θέλει να το διορθώσει, ούτε παιδεραστής θα είναι ούτε εγκληματίας ούτε αφορά κανέναν ούτε θα επιτρέπεται σε κάποιον να το προσβάλει και να το πληγώσει. Ούτε θα έπρεπε να του απαγορεύεται να βγαίνει δημόσια με το/τη σύντροφό του, να παντρεύεται και να κάνει ή να υιοθετεί παιδιά. Ό,τι δηλαδή απολαμβάνει ο κ. Τσιάρτας. Δεν είναι καλύτερος ο κ. Τσιάρτας από τους άλλους ανθρώπους επειδή γεννήθηκε άνδρας και νιώθει καλά με αυτό. Ούτε αποδεικνύει ότι είναι ή δεν είναι καλός γονιός.Αμάν πια με την αδιακρισία και τη γαϊδουριά γύρω μας και το bullying του κάθε πικραμένου. Είναι τόσο αδιάκριτο όλο αυτό όσο το να ρωτάς κάποιον κάθε πότε πάει στην τουαλέτα, με bonus οι κενώσεις να καθορίζουν επιπλέον το αν σε θεωρούμε καλό γονιό.ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑΟι αριστερόχειρες σας πειράζουν ή όλα καλά; Κι αυτοί συνήθως έχουν δεξιόχειρες γονείς, τι να κάνουμε τώρα; Να τους πιέζουμε να γράφουν με το δεξί όπως παλιά;Παλιά θεωρούνταν οι αριστερόχειρες επίσης ότι παρεκκλίνουν και γονείς και εκπαιδευτικοί αγωνίζονταν να τους μάθουν να γράφουν με το "σωστό" χέρι.
Πιστεύει ότι προερχόμαστε απ τον Αδαμ και την Ευα....Για όσους λένε ...μα γιατί τα βάζετε με τη θρησκεία και τα θρησκευτικά στα σχολεία;; Ιδού τα αποτελέσματα...Ο συγκεκριμένος βρίσκεται γύρω στα 1800 (εκεί φυσικά τον θέλει η εκκλησία...η πολιτεια όμως;)
Αυτόν "τον ξεπερνάει" που μπορεί να θέλει παιδί οποιοσδήποτε διαφέρει από τον εαυτό του, εμάς πάλι μας ξεπερνάει ότι αποτελεί επιχείρημα ο Αδάμ και η Εύα. (Άραγε πιστεύει και ότι η Γη είναι μερικών χιλιάδων ετών, όπως οι βέροι δημιουργιστές;)
Δικαίωμά του ως πολίτη σε ελεύθερη χώρα να έχει άποψη και να τη λέει δημόσιο. Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρη αν έμαθε τώρα για πρώτη φορά ότι στην Ελλάδα γίνονται αλλαγές φύλου (και όχι "φύλλου" - το θέμα δεν αφορά την κηπουρική) ή αν έχει αντιληφθεί ότι το θέμα που συζητάμε είναι καθαρά νομικό.
"Δικαίωμά του ως πολίτη σε ελεύθερη χώρα να έχει άποψη και να τη λέει δημόσια".Πράγματι, μόνο που λέει αρλούμπες διότι δεν έχει ΚΑΜΙΑ ιδέα για τι πράγμα μιλάει. Έχει μπλέξει σεξουαλικό προσανατολισμό, τεκνοθεσίες, ταυτότητα φύλου, παραφιλίες (παιδεραστία), θρησκευτική μυθοπλασία κ.ά στο μίξερ του κεφαλιού του και φυσικά αγνοεί την νομική διάσταση του πράγματος -που όπως λες και εσύ- είναι το αντικείμενο του νομοσχεδίου. Αυτός ο κύριος θα νομίζει, ξέρω γω, ότι το νομοσχέδιο είναι μία σατανική δύναμις που θα οδηγήσει, οσάν έτερος αυλητής του Χαμελίν, τα παιδάκια απ' το χέρι στον "χασάπη" να τους κόψει την τσουτσού τους, επειδή γιουβέτσι.http://www.reactiongifs.com/r/ritter.gif
Αγαπητό βλαχάκι, δεκτά όσα λές αλλά και πάλι έχει δικαίωμα να λέει την αστοιχείωτη και επιπέδου καφενείου, μπούρδα του. Το ερώτημα είναι γιατί οι υπόλοιποι πρέπει να τον πάρουν στα σοβαρά.
Καταρχάς, ευχαριστώ για το σχόλιο. Όπως σημείωσα, θεωρώ σημαντικό να γίνει διάκριση ανάμεσα στο δικαίωμά του να λέει την άποψή του και στο κατά πόσο αυτή είναι προϊόν γνώσης. Δεν θα μπορούσα ποτέ να απαγορεύσω σε κάποιον να πει αυτό που θέλει - αν και εγώ προσωπικά προτιμώ να εκφράζομαι δημόσια και ιδιωτικά μόνο για πράγματα που γνωρίζω. Κοινώς, ναι, λέει αρλούμπες. Ωστόσο, θεωρώ επίσης σημαντικό αντί να τον στηλιτεύσουμε σε σημείο που να νιώσει ότι η γνώση του καταπιέζεται, να τον βοηθήσουμε στο μέτρο που μπορεί και επιθυμεί να κατανοήσει γιατί αυτό που λέει απέχει από την πραγματικότητα. Δεν είναι όλες οι γνώμες ίσες και σωστές, αλλά είμαστε όλοι ισότιμα μέλη της κοινωνίας και έχουμε δικαίωμα ψήφου με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Αγαπητέ εξάδελφε,Ο κύριος έχει δικαίωμα να πει την αρλούμπα του. Δεν υπάρχει μηχανισμός/όργανο λογοκρισίας, δεν είμαστε ούτε στην Ινδονησία, ούτε στην Τουρκία, ούτε και στην κίνα. Κι εμείς, με τη σειρά μας, έχουμε δικαίωμα να κριτικάρουμε την "άποψη" του κυρίου. Η κριτική ΔΕΝ είναι λογοκρισία και ο καθείς είναι υπεύθυνος των λόγων του. Έχουμε ακούσει ξανά επιχειρήματα, τύπου: "μα, γιατί ασχολείστε με ποδοσφαιριστές, άτομα των μήντια, αρχιμανδρίτες, ακόμη και πολιτικούς (!) κ.λπ.". Δημόσιο πρόσωπο είναι ο κύριος, ίσως ίνδαλμα για αρκετούς, δεν ξέρω, ίσως εσύ θα ήσουν άνετος να σε φτύνουν και να νομίζεις ότι απλώς ψιχαλίζει, εγώ όχι. HypatiaΚαταλαβαίνω τι λες και αυτής της τακτικής είναι αρκετοί (δλδ της επεξηγηματικής) ή/και "με το μέλι πιάνεις τις μύγες" αν θες, όμως μερικοί άνθρωποι -ακόμα και να μασήσεις την τροφή- καθώς εκείνοι βαριούνται να ανοιγοκλείσουν την μασέλα, και τους την δόσεις φαρίν λακτέ στο στόμα οσάν πουλιά, και πάλι θα την φτύσουν πίσω, διότι -πάρα πολύ απλά- και χωρίς να υστερούνται διανοητικής καπασιτέ …δεν θέλουν, ρε παιδί μου!Το να λες αρλούμπες, αλλά να έχεις καλή προαίρεση και να διαφαίνεται αυτό κάπως, άντε να πεις πως τρώγεται. Το να λές αρλούμπες, να άγεσαι σαν γρία καταρούσα και να εξισώνεις παιδεραστές με τ@ lgbtq+, δεν τρώγεται.Και οι αρλούμπες ενός πανάγνωστου, σε σένα, ποδοσφαιριστή δεν είναι οι μόνες που ακούς και για τις οποίες πρέπει να επιδεικνύεις υπομονή και ανώτερο πνεύμα. Ακούς και αρλούμπες από διευθυντές, σε παίρνουν τηλέφωνο οικία πρόσωπα και σου λένε, παραπονούμενοι, για τις αρλούμπες από φίλους κοινωνικής διαστάσεως και αρλούμπες από φίλους κινηματικής διαστάσεως κ.λπ..
βλαχάκι: αν θεωρείς ότι η παπαρδέλα του Τσιάρτα και του κάθε Τσιάρτα είναι "φτύσιμο" τότε νομίζω ότι τους δίνεις πολύ περισσότερη αξία από όση τους αξίζει. Ο Τσιάρτας δεν είναι πολιτικός/αρχιμανδρίτης που μπορέι να επηρεάσει πρόσωπα και καταστάσεις, η άποψη του όσο άθλια και να είναι, παραμένει επιπέδου καφενείου και δυστυχώς δεν αλάζει όσο κράξιμο και να φάει.
Το ότι σχολιάζουμε με κριτική διάθεση κάτι double helix, δεν σημαίνει ότι ρίχνουμε κι όλες τις δημιουργικές μας δυνάμεις πάνω σε αυτό, μην ανησυχείς. Άλλωστε, όπως είπα και στο προηγούμενο σχόλιο, τα μέτωπα είναι πολλά και εγγύτερα.Αν, πάλι, θεωρείς ότι το θέμα ΔΕΝ ενδείκνυται για είδηση/ σχολιασμό, θα μπορούσες να εισηγηθείς κάτι τέτοιο στην Lifo και, ίσως, θα λάμβανες μία περισσότερο ικανοποιητική απάντηση. Για να είμαστε ειλικρινείς, όμως, σ' έναν ανοιχτό σχολιασμό, σχόλια του στυλ "μα, γιατί ασχολείστε με x" είναι κάτι που μπορεί να backfire πίσω σε εσένα: εσύ γιατί ασχολείσαι -ας πούμε- με ό,τι ασχολείσαι; γιατί σε ενοχλεί ό,τι σε ενοχλεί; γιατί καταναλώνεις χρόνο σε κάτι που -εγώ προσωπικά- το θεωρώ εντελώς trivial; ...κ.ο.κ.. Mε κάθε φιλική διάθεση, πάντοτε.
Μήπως τελείωσαν τα μαθήματα του "μάγου" στον Χριστοδουλόπουλο για τα φάουλ και αποφάσισε να βγει στην πολιτική, "λέγοντας σε μια ελεύθερη χώρα την άποψή του δημόσια" επί παντός επιστητού χωρίς γνώσεις ;Δεν θα με εξέπλησε αν συμβεί.
φίλτατο βλαχάκι, η φιλική διάθεση υπάρχει παντού και πάντα αλλά χαίρομαι που το επισημαίνεις.Επί του σχολίου: Η Lifo είναι εφημερδία/περιοδικό οπότε θεωρώ δεδομένο ότι θα ασχοληθεί με θέματα τα οποία έχουν πάρει διάσταση και φυσικά ανοίκουν στην πολιτική/ιδεολογική της ατζέντα. Με τον Τσιάρτα ασχολήθηκαν δυστυχώς όλοι πχ στο protagon έχει δύο ή τρία άρθρα (με πιο εύστοχο αυτό του Γιαννακίδη). Οπότε ναί μου κάνει εντύπωση ότι ασχολούνται αλλά μπορώ να καταλάβω το γιατί.τώρα όσον αφορά το δεύτερο σχόλιο δεν με ενοχλεί που ασχολείστε αλλά το θεωρώ σπατάλη δυνάμεων και ότι δίνετε αξία στον Τσιάρτα. Και να το πώ πιο απλά: άτομα που θεωρώ ότι έχουν σοβαρές απόψεις (τεκμηριωμένες και συνειδητοποιημένες) άσχετα αν μπορεί να διαφωνώ μαζί τους η όχι (γενικό σχόλιο) είναι κρίμα να ασχολούνται με το να απαντούν στον Τσιάρτα και τον κάθε καφενετζή.