Μια συγκλονιστική διαφήμιση από την τηλεόραση της Δανίας με το πιο επίκαιρο μήνυμα αυτών των ημερών

5

Σε μια παγκοσμίως θυελλώδη περίοδο για την ανθρωπότητα όπου κυριαρχούν ο διχασμός, η ξενοφοβία, οι διακρίσεις και ο ρατσισμός, η συζήτηση για πώς θα πρέπει να αφήσουμε στην άκρη όσα μας χωρίζουν και να στραφούμε σε όσα μας ενώνουν, είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

  

Καμιά φορά οι άνθρωποι εντοπίζουν δύσκολα όσα τους ενώνουν με τους άλλους, αλλά βρίσκουν με μεγάλη ευκολία όσα νομίζουν πως πρέπει να τους χωρίζουν. Αυτό είναι το κόνσεπτ της νέας διαφήμισης που κυκλοφόρησε η τηλεόραση της Δανίας TV2 που θέλησε να στείλει ένα μήνυμα κατά των διακρίσεων και υπέρ της ενότητας και της αλληλεγγύης.

Στην αρχή όλοι είναι στο δικό τους στρατόπεδο, αλλά πολύ εύκολα, μέσα σε τρία λεπτά, θα δείτε πώς το σποτ "Us vs Them" δείχνει έναν νέο τρόπο αντίληψης που ενώνει τους ανθρώπους.

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Στη Δανία δεν είχαν αποφασίσει να καταθέτουν οι πρόσφυγες τα τιμαλφή τους ως αντάλλαγμα για την υποδοχή τους στη χώρα;Ωστόσο το μήνυμα είναι απλό και ουσιαστικό και με πολλούς αποδέκτες. Δεν μπορώ να σκεφτώ ένα αντίστοιχο τηλεοπτικό σποτ στην ελληνική τηλεόραση όπου, χωρίς να κρύβουν τα πρόσωπά τους, θα ομολογούσαν κάποιοι ότι είναι αμφισεξουαλικοί ή έχουν πέσει θύματα bullying.