Ανάληψη ευθύνης (;) για τα τρία καμένα τρόλεϊ στην Πατησίων

Ανάληψη ευθύνης (;) για τα τρία καμένα τρόλεϊ στην Πατησίων Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου (Nikos Libertas/SOOC)
11

Την ευθύνη για το κάψιμο των τριών τρόλεϊ στην οδό Πατησίων, έξω από το Πολυτεχνείο, ανέλαβε με προκήρυξή της η ομάδα «Ζωή χωρίς τρόλλεϋ και λεωφορεία στην Πατησίων», που δημοσίευσε η ιστοσελίδα Anarchy Press.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, «στις 5.30 σήμερα τα ξημερώματα το τηλεφωνικό κέντρο του Anarchy press δέχθηκε ανώνυμο τηλεφώνημα από άγνωστο άτομο, το οποίο φορούσε κουκούλα και το οποίο υποστήριξε ότι εκπροσωπεί το κομμάντο "Ζωή χωρίς τρόλεϊ και λεωφορεία στην Πατησίων" εκ μέρους του οποίου αναλαμβάνει την ευθύνη για τον εμπρησμό των τρόλεϊ, υποδεικνύοντας το σημείο, όπου συντάκτες μας θα μπορούσαν να παραλάβουν το κείμενο ανάληψης». Όπως αναφέρεται, το σημείο όπου βρέθηκε η προκήρυξη ήταν το «εσωτερικό» του καμένου περιπτέρου στην συμβολή Πατησίων και Τοσίτσα. 

«Η εικόνα των καμένων τρόλλεϋ με φόντο το καμένο περίπτερο ήταν ότι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε για να πετύχουμε τους σκοπούς μας. Να μισήσουν όλοι, όχι εμάς αλλά τους αναρχικούς. Να μπει μόνιμη φύλαξη από δύναμη των ΜΑΤ στην πύλη του Πολυτεχνείου επί της οδού Τοσίτσα. Να δώσουμε το δικαίωμα για οποιαδήποτε κατασταλτική κίνηση εκ μέρους του κράτους. Να μετατραπεί επιτέλους σε μουσείο το Πολυτεχνείο. Έτσι με το χάος που θα προκληθεί η σάπια σαπίλα θα γίνει ακόμη χειρότερη με όποιο αποτελέσματα αυτό συνεπάγεται για τον σκοπό μας» αναφέρει μεταξύ άλλων το κείμενο της προκήρυξης.

Η προκήρυξη ερευνάται και προς το παρόν δεν έχει πιστοποιηθεί αν είναι αληθινή ή αν πρόκειται για φάρσα.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:

«Αναλαμβάνουμε την ευθύνη για το κάψιμο των τριών τρόλλεϋ στην Πατησίων, ένα συντριπτικό κτύπημα στην κανονικότητα της σάπιας κοινωνίας που παραζαλισμένη και με βοϊδίσιο βλέμμα σέρνεται στους σάπιους δρόμους της σάπιας μητρόπολης που βυθίζεται στο τίποτα ψυχορραγώντας φωτισμένη από ψεύτικα κινέζικα λαμπιόνια.

Δώσαμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα σ' αυτά τα ζώα, τα ερπετά, τα παχύδερμα, στους σάπιους προλετάριους και στους αξιοθρήνητους μικροαστούς, τις νοικοκυρές και τους συνταξιούχους, αλλά και σε κάθε μίζερο περαστικό και αντιδραστικό, που σαπίζει χωρίς να το ξέρει σαν αυτήν την σάπια πόλη.

Αποφασίσαμε ότι αυτή η σαπίλα δεν πάει άλλο.

Μόλις σκοτείνιασε για τα καλά, ξεγλιστρήσαμε αθόρυβα μέσα από τις τρύπες, που κρυβόμαστε όλη μέρα και με ατσάλινη θέληση δώσαμε ένα ακόμη αντάρτικο σινιάλο στα συντρόφια όλης της οικουμένης, που βαδίζουν στους ίδιους δρόμους της άρνησης.

Πλησιάσαμε έρποντας στους στόχους για να μην γίνουμε αντιληπτοί από τον εχθρό, και δώσαμε ένα καλό μάθημα αντάρτικης τακτικής και στρατηγικής σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Η εικόνα των καμένων τρόλλεϋ με φόντο το καμένο περίπτερο ήταν ότι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε για να πετύχουμε τους σκοπούς μας. Να μισήσουν όλοι, όχι εμάς αλλά τους αναρχικούς. Να μπει μόνιμη φύλαξη από δύναμη των ΜΑΤ στην πύλη του Πολυτεχνείου επί της οδού Τοσίτσα. Να δώσουμε το δικαίωμα για οποιαδήποτε κατασταλτική κίνηση εκ μέρους του κράτους. Να μετατραπεί επιτέλους σε μουσείο το Πολυτεχνείο. Έτσι με το χάος που θα προκληθεί η σάπια σαπίλα θα γίνει ακόμη χειρότερη με όποιο αποτελέσματα αυτό συνεπάγεται για τον σκοπό μας.

Δώσαμε ακόμη ένα μήνυμα σ' όλους τους ψευτοεπαναστάτες της πορδής, τους ψευτοαναρχικούς της ρουτίνας, τους πουθενάδες, που μας κατηγορούν και θα μας κατηγορήσουν για να καλύψουν την απραξία τους και την αδυναμία τους να φθάσουν στο επίπεδο μας.

Δεν μασάμε όμως από αυτά. Άλλωστε δεν δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν.

Σπάσε, κάψε, διασκέδασε, το χάος είναι φίλος σου.

Αυτά είναι αρκετά για να δώσουμε το επαναστατικό μας στίγμα. Κάθε προβοκάτσια, κάθε πρόκληση, κάθε κίνηση που μαυρίζει και άλλο την ζωή των αποστεωμένων ανθρωπάκηδων, που βολοδέρνουν την μιζέρια τους και την ανέχειά τους είναι επιθυμητή εκ μέρους μας.

Έτσι ζυγίσαμε την κατάσταση, οπλιστήκαμε με υγρό πυρ και προχωρήσαμε σε μια ακόμη επέλαση με χειρουργικό τρόπο. Φωτίσαμε την καταχνιά της μαυρίλας, που μας προσφέρει το σύστημα, που μας ρουφά κάθε ημέρα πρωί και βράδυ. Με μια καλοκουρδισμένη επιχείρηση πλησιάσαμε σαν σκιές τους στόχους μας, κρυμμένοι μέσα στο βαθύ σκοτάδι της γκρίζας μητρόπολης, που σαπίζει.

Βία χάος, εγώ δεν είμαι πράος.

Ήταν ένα κτύπημα στα καθάρματα τους μικροαστούς, που συνωστίζονται σαν τα πρόβατα κάθε ημέρα μέσα σε τρόλλεϋ και λεωφορεία για να πάνε στην δουλειά τους. Ήταν ένα μήνυμα στους αποχαυνωμένους προλετάριους, στις νοικοκυρές, στους άνεργους, στους συνταξιούχους, που στοιβάζονται και ενώνουν την κακομοιριά τους χρησιμοποιώντας τρόλλεϋ ή λεωφορεία για να διαβούν την Πατησίων, χωρίς να μας ρωτήσουν αντί να ενωθούν με τα εξεγερμένα στίφη που έχουν καταλάβει τα Εξάρχεια.

Έτσι, όχι μόνο δεν μας νοιάζει ότι τρομοκρατήθηκαν τα γομάρια οι επιβάτες, αλλά χαιρόμαστε ιδιαίτερα μ' αυτό. Τρομοκρατήσαμε, λοιπόν, όλους αυτούς τους κακομούτσουνους ρουφιάνους, που κινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όλους αυτούς τους κρετίνους τους αστούς, που μας κοιτάνε περίεργα στο δρόμο. Τους κατεβάσαμε κάτω να πάνε με τα πόδια στα σπίτια τους, να ξυπνήσουν τα όρνεα της αποχαύνωσης, να κινηθούν λίγο και με τα ποδαράκια, να κάνουν και λίγο γυμναστική οι σάπιοι μικροαστοί.

Γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε οι πρώτοι που βαδίζουν στα χνάρια της άρνησης και της πράξης. Γνωρίζουμε ότι έχουμε παραλάβει βαριά παρακαταθήκη να σηκώσουμε. Δεν φοβόμαστε, όμως, ούτε λιποψυχούμε. Έχουμε σημαντικό έργο ακόμη να επιτελέσουμε. Θα αποτελειώσουμε ότι έχει απομείνει, ότι δεν πρόλαβαν να τελειώσουν τα συντρόφια μας.

Στέλνουμε και πάλι βαθύ χαιρετισμό και αντάρτικο σινιάλο σε κάθε αλάνι σε κάθε επαναστατημένη ψυχή που δεν γλείφει το χέρι του κάθε αφεντικού».

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

11 σχόλια
Σαπιάλειψη ευθύνης "Σάπια σαπίλα σάπισε σάπια σαν σαπιαφλούδα!"Σαπ Σαπίλ ντε Σαπισιέν(Δηλαδή ρε παιδιά κάποιοι διαβάσατε αυτή την τρολιά και την πήρατε στα σοβαρά;;;)
Καλά, γενικά είναι γνωστό ότι οι προκηρύξεις των ¨αναρχικών¨ δεν αποτελούν ακριβώς την επιτομή της συγκροτημένης λογικής. Αλλά τούτη εδώ είναι ε-ν-τ-υ-π-ω-σ-ι-α-κ-ά καμένη (ακόμα και για τα δεδομένα του χώρου) για να είναι αληθινή. Μάλλον τρολλάρουν…
Το μέγεθος και οι αυλακώσεις του εγκεφάλου που χώρισαν τους ανθρώπους από το υπόλοιπο ζωικό βασίλειο χωρίζουν και τους ίδιους (με την επίδραση και του περιβάλλοντος όπου αναπτύσσονται), ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, φύλου, πλούτου, σπουδών, ιδεολογίας, σε δύο βασικές κατηγορίες: στους ΕΞΥΠΝΟΥΣ και στους ΒΛΑΚΕΣ. Αν και η μεταξύ τους διάκριση δεν είναι δύσκολη, όσοι ανήκουν στην πρώτη κατηγορία δεν το λένε και όσοι ανήκουν στη δεύτερη δεν το ξέρουν.Η βλακεία είναι απρόβλεπτη. ‘Έχει τόση ποικιλία εκδηλώσεων, όσοι και οι βλάκες που ο καθένας ξεχωριστά είναι μια αστείρευτη πηγή εμπνεύσεων.Κατά το χαριτολόγημα του Σαμφόρ, ο βλάκας ζει απερίσκεπτα σε έναν κόσμο που δεν ξέρει, όπως οι μύγες δεν ξέρουν φυσική ιστορία.Η μήτρα της ευφυΐας και της βλακείας ήταν ανέκαθεν αντικείμενο σκυλοκαυγά: γεννήθηκαν ή έγιναν; Έτσι βγήκαν από τα γεννοφάσκια τους ή τους γάνωσε το μυαλό ο κόσμος όπου φύτρωσαν; Με δύο λόγια, η νόηση είναι κληρονομική (γονίδιο) ή επίκτητη; (περιβάλλον). Νοητικά ο καθένας μας κληρονομεί ένα ορισμένο οικόπεδο, μικρό ή μεγάλο. Αν σου αναλογούν 200 τετραγωνικά, ανάλογα με το περιβάλλον μπορείς να κτίσεις παράγκα ή να φτιάξεις μια χαρά μεζονέτα, αλλά είναι αδύνατον να σηκώσεις πυραμίδα.Ένας ικανοποιητικός (και συνάμα πολύ γενικός) ορισμός για την ευφυΐα διατυπώθηκε από τον Μπερξόν και είναι ότι ευφυΐα θεωρείται η «ισορροπία ενστίκτων, συναισθημάτων και νόησης». Αντίθετα, η ανισσοροπία των ανωτέρω ιδιοτήτων ορίζει την βλακεία.Οι εκτιμήσεις για την προσφορά των ηλίθιων είναι αντικρουόμενες. Μία λέει ότι «η ταχύτητα μιας νηοπομπής είναι η ταχύτητα του πιο αργού πλοίου» και μία άλλη ότι «κάποιοι έπρεπε να κάνουν τις σκατοδουλειές είτε είναι στην φάμπρικα είτε στην πολυεθνική».Ο έξυπνος την πατάει κατ’ εξαίρεση και όχι κατ’ εξακολούθηση. Διαπράττει την ανοησία σχεδόν εις γνώση του, υποκύπτοντας στο ξύπνημα κάποιου βαθύτερου ενστίκτου, μιας έντονης παρόρμησης που καπελώνει το μυαλό και το εκτροχιάζει. Αν ο ευφυής είναι όντως ευφυής έχει την σύνεση να μην την ξαναπατήσει, τουλάχιστον στο ίδιο θέμα και με τον ίδιο τρόπο.Αν το καταφύγιο του ανθρώπου είναι η κοινωνία, του βλάκα είναι η ομάδα, η συσπείρωση με άλλους βλάκες…… Η χοντρή βλακεία είναι ομαδική. Αυτό που ενώνει μια ομάδα ανθρώπων είναι το ίδιο που ενώνει κι ένα πλήθος: Τα συναισθήματα και οι πεποιθήσεις (θρησκεία, ιδεολογία, ηθική, εχθροί, φίλοι, σύμμαχοι), ενώ ο ρόλος της νοημοσύνης τείνει να εξαφανιστεί. Σε μια επαναστατική ή θρησκευτική οργάνωση συμμετέχουν εξίσου ο καθηγητής και ο αχθοφόρος και σε μια αντροπαρέα ο τεχνοκράτης με τον μποέμ και το ρεμάλι….… Λένε πως “εκεί που σταματάει η λογική αρχίζει ο στρατός”, κάτι που κάλλιστα ισχύει και για άλλα μεγάλα συστήματα, εκκλησιαστικά, κομματικά, γραφειοκρατικά, ακαδημαϊκά [και πλέον τα χουλιγκανο-αντιεξουσιαστικά]….… Η αλήθεια είναι ότι όποιος ανέβει στη σκηνή πρέπει να υποδυθεί, αλλιώς το κοινό θα του γυρίσει την πλάτη: Άλλος παίζει φυσαρμόνικα, άλλος χορεύει καταδεκτικά “τοπικούς χορούς”, άλλος κουβαλάει τη θαυματουργή εικόνα στην περιφορά, άλλος φωτογραφίζεται καμαρωτός με τη σκούπα στο χέρι και “κάθε βλάκας έχει ένα σχέδιο για να σώσει τη χώρα”…Αποσπάσματα από το βιβλίο «Εγχειρίδιο Βλακείας» του Διονύση Χαριτόπουλου.
«δέχθηκε ανώνυμο τηλεφώνημα από άγνωστο άτομο, το οποίο φορούσε κουκούλα»...Ρε παιδιά... να τα διαβάζουμε λίγο αυτά που γράφουμε πριν να βγουν παραέξω.Ελάτε τώρα, δεν μπορεί... φάρσα είναι.