Από σήμερα απευθείας γραμμή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με τρένο

Από σήμερα απευθείας γραμμή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με τρένο Facebook Twitter
3

Απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Αθήνας- Αλεξανδρούπολης ξεκινά από σήμερα, Δευτέρα η ΤΡΕΝΟΣΕ. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, η βραδινή αμαξοστοιχία 500 (στο εξής μετονομάζεται σε 600) με ώρα αναχώρησης 23:55 από τον σταθμό Αθηνών, θα έχει τελικό προορισμό την Αλεξανδρούπολη με ώρα άφιξης 13:37, αντί τον σταθμό της Θεσσαλονίκης.

Εξάλλου, η αμαξοστοιχία 501 (στο εξής μετονομάζεται σε 601) θα αναχωρεί από τον σταθμό της Αλεξανδρούπολης με ώρα αναχώρησης 15:43 αντί του σταθμού της Θεσσαλονίκης, με τελικό προορισμό τον σταθμό Αθηνών με ώρα άφιξης 05:01.

Επιπλέον από σήμερα, 29/07/2013 έως 01/09/2013, λόγω της προβλεπόμενης μειωμένης επιβατικής κίνησης εν όψει της θερινής περιόδου, αναστέλλονται ορισμένα τοπικά δρομολόγια στο τμήμα μεταξύ Αθήνας και Οινόης.

Συγκεκριμένα αναστέλλεται η κυκλοφορία των παρακάτω συρμών:

Αθήνα- Οινόη:

Τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 3530 (αναχώρηση 04:33) και 4530 (αναχώρηση 15:19).

Οινόη- Αθήνα:

Τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 3531 (αναχώρηση 05:29), 4539 (αναχώρηση 06:22), 1537 (αναχώρηση 07:20) και 4531 (αναχώρηση 17:27).

Περισσότερες πληροφορίες στο επιβατικό κοινό παρέχονται από τον αριθμό 14511 και στο www.trainose.gr

Πηγή: ΑΠΕ

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Ένας στους επτά ενήλικες στην Ελλάδα έχει βιώσει σεξουαλική βία κατά την παιδική ηλικία, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα

Ελλάδα / Ένας στους επτά ενήλικες στην Ελλάδα έχει βιώσει σεξουαλική βία κατά την παιδική ηλικία, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα

Το ποσοστό των γυναικών που βίωσαν σεξουαλική βία ως παιδιά στην Ελλάδα ανέρχεται σε 12,1% και το ποσοστό των ανδρών 15,3% - Παγκόσμια έρευνα με επικεφαλής την Ελληνίδα Εμμανουέλα Γακίδου
LIFO NEWSROOM
Φυλακές Κορυδαλλού: Πότε θα πάνε στον Ασπρόπυργο και ποιο είναι το σχέδιο για την τύχη των παλιών κτιρίων

Ρεπορτάζ / Πότε θα φύγουν τελικά οι φυλακές από τον Κορυδαλλό;

Η απομάκρυνση των φυλακών Κορυδαλλού και η μεταφορά τους στον Ασπρόπυργο αποτελεί πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας και είναι ένα έργο βαρύνουσας σημασίας. Πότε θα γίνει η μετεγκατάστασή τους και πώς θα αξιοποιηθούν τα παλιά κτίρια;
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

1 σχόλια
Το ξαναγράφω γιατι πάτησα καταλάθος καταχώριση. Όπως το δεί κανείς, η κόρη μου έκανε Παρίσι Μπορντό, 1200 χιλ, σε 5,5 ώρες, εγώ θυμάμαι όταν πηγαίναμε στο χωριό των γονιών μου στο Σοφικό Διδυμοτείχου 920 χιλ, με τον καρβουνιάρη 25 ώρες. Μετα ήρθαν η ντιζελομηχανές, και κατέβηκε ο χρόνος στις 19 ώρες. Τελευταία φορά που πήγα με τραίνο στο Διδυμότειχο ήταν το 1979, οπότε δεν ξέρω αν κατέβηκε κι άλλο, μάλλον χλωμό το βλέπω, άρα με αυτή την οπτική, πάλι καλά να λέμε, άσε που το είχαν κόψει το απ΄ευθείας δρομολόγιο. Γενικά η Ελλάδα προσφέρεται για σιδηροδρομικές μεταφορές, αλλα κανείς δεν τις αξιοποίησε ποτέ, γιατί άραγε;