Kαβγάς το πρωί μεταξύ Παπαδάκη και Γεωργιάδη στον Αντ1, όταν ο παρουσιαστής έχοντας κλείσει συνέντευξη με τον Πάνο Καμμένο δέχτηκε την κριτική του βουλευτή της Ν.Δ. που ήθελε να έχει το δικαίωμα παρέμβασης στη συνέντευξη. Όταν ο κ. Γεωργιάδης είπε στον Παπαδάκη ότι δεν ρωτάει αυτά που πρέπει τον Καμμένο, ο παρουσιαστής σχολίασε «καλώς τον Μπουμπούκο που θα μου κάνει και κριτική». Η φράση αυτή του Γ. Παπαδάκη προκάλεσε την αποχώρηση του Γεωργιάδη από το στούντιο. (Επέστρεψε μετά από περίπου 20 λεπτά)
TV & Media /
«Καλώς τον μπουμπούκο που θα μου κάνει και κριτική»
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο καύσωνας «ψήνει» την Ευρώπη: Πέθανε μωρό από υπερθερμία στη Μασσαλία, τρένα ακινητοποιήθηκαν στο Βέλγιο
Nέα ηλεκτρονική απάτη με ψεύτικη ιστοσελίδα της ΕΛΑΣ: Τι να προσέχουν οι πολίτες
ΕΕ: 14.000 τόνοι αντηλιακού εισέρχονται στους ωκεανούς μας κάθε χρόνο, είναι καταστροφικό
Ασούρα: Σιίτες μουσουλμάνοι αναβίωσαν στον Πειραιά το θρησκευτικό τους έθιμο
Νέα ένταση στη Μέση Ανατολή: Η CENTCOM επιβεβαιώνει την επίθεση των ΗΠΑ στο Ιράν
σχόλια