Θέμα τηλεπαραθύρων έθεσε ο Στρατούλης


Ο Στρατούλης και το παράθυρο από Newscaster
10

Θέμα διάταξης τηλεπαραθύρου έθεσε το πρωί στη ΝΕΤ ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Στρατούλης. Σε αυστηρό ύφος, απαίτησε να προηγηθεί το παράθυρο του από αυτό του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ αφού «ο ΣΥΡΙΖΑ είναι δεύτερο κόμμα» και να στηθεί το τηλεοπτικό πλάνο, σύμφωνα με τη δύναμη των κομμάτων. «Μας πολεμά το μιντιακό σύστημα, έ όχι και η κρατική ΝΕΤ που χρηματοδοτείται από τον ελληνικό λαό!», είπε ο κ. Στρατούλης και δεν δεχόταν κουβέντα….

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ

TV & Media / 10 από τις πιο συγκινητικές σκηνές κινουμένων σχεδίων που έκαναν γενιές θεατών να δακρύσουν

Θάνατοι αγαπημένων χαρακτήρων, αποχαιρετισμοί και στιγμές που σημάδεψαν την παιδική ηλικία συνθέτουν μερικές από τις πιο συναισθηματικά φορτισμένες σκηνές στην ιστορία του animation
THE LIFO TEAM
Η Penske Media αγοράζει ό,τι απέμεινε από τη Vox Media

TV & Media / Ο γιος δισεκατομμυριούχου αγοράζει ό,τι απέμεινε από τη Vox Media και τα ψηφιακά media μικραίνουν κι άλλο

Μετά τη συμφωνία με τον Τζέιμς Μέρντοκ, η Penske Media αγοράζει τα μέσα που απέμειναν από τη Vox, από το The Verge και το Eater μέχρι το SB Nation, σε ακόμη ένα επεισόδιο συγκέντρωσης της ψηφιακής μιντιακής ενημέρωσης.
THE LIFO TEAM
ΣΤΑΥΡΟΣ ΦΛΩΡΟΣ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΠΛΟΚΗ

TV & Media / Σταύρος Φλώρος: Αποκαλύπτει ότι είχε σοβαρή επιπλοκή - «Η πιο δύσκολη εβδομάδα, αφόρητοι οι πόνοι»

Ο πρώην πλέον παίκτης του Survivor δημοσίευσε νέο βίντεο στο οποίο εξηγεί γιατί απείχε το τελευταίο διάστημα από τα social media - «Η ψυχολογία μου ήταν στα χειρότερά της», αναφέρει, μεταξύ άλλων
THE LIFO TEAM

σχόλια

10 σχόλια
Εχμμμ.... Στρατούλη... Η ΝΕΤ είναι ΔΗΜΟΣΙΑ τηλεόραση! Όχι κρατική! Κι αν ήταν στο χέρι μου (από τη στιγμή που κι εγώ πληρώνω ΕΡΤ) δε θα σας έδινα καν το λόγο σε παράθυρα, ούτε σε σένα ούτε στους άλλους καρεκλοκένταυρους της Βουλής. Κι όχι τίποτα άλλο, πέρα από την ψυχική μου υγεία που ήδη κάνει οχταράκια, μου χαλάτε πλέον και την αισθητική. Εν ολίγοις... δε μας χ****ς ρε Νταλάρα;;;;
Με την ίδια λογική και τα πασόκ, δημαρ και νδ είναι στην κυβέρνηση άρα θα πρέπει να προηγούνται. Που και να μην είχαμε σοβαρά προβλήματα δηλαδή! Θα κατέληγαν να συζητάν τι έγινε στα τούρκικα σίριαλ.
Και ετσι κ ο ΣΥΡΙΖΑ μπαινει και αυτος στο παιχνιδακι που ξεκινησαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ τοσα χρονια πριν..... Ολα τριγυρα ολλαζουνε και ολα τα ιδια μενουν...