Αμφισβητείται το σενάριο της αυτοκτονίας του Λούμπιτς

Αμφισβητείται το σενάριο της αυτοκτονίας του Λούμπιτς Facebook Twitter
6

Αμφισβητεί ο εκπρόσωπος της Γαλλικής Επιτροπής Παρακολούθησης Ασφάλειας Πτήσεων το σενάριο της αυτοκτονίας του συγκυβερνήτη Λούμπιτζ που οδήγησε στη συντριβή του αεροσκάφους της Germanwings στις Γαλλικές Άλπεις και στο θάνατο 150 ατόμων.

Η Υπηρεσία αμφισβητεί σημεία-κλειδιά του πορίσματος του Εισαγγελέα της Μασσαλίας σύμφωνα με το οποίο ο συγκυβερνήτης Αντρέας Λούμπιτζ έριξε  το αεροσκάφος για να αυτοκτονήσει.

Ο Ζεράρ Αρνού, επί 18 έτη πιλότος της Air France σχολιάζοντας το πόρισμα του Εισαγγελέα της Μασσαλίας σημειώνει ότι υπάρχουν τρία σημεία τα οποία επιδέχονται αμφισβήτησης ενώ αφήνει να εννοηθεί εμμέσως ότι επιχειρείται συγκάλυψη των πραγματικών αιτίων του δυστυχήματος, που ίσως να σχετίζεται με τις αποζημιώσεις.

Ο Αρνού δηλώνει ότι είναι βέβαιος ότι ο ισχυρισμός πως ακουγόταν η ανάσα του Λούμπιτζ στο πιλοτήριο δεν στέκει, γιατί, όπως λέει, ο θόρυβος είναι τόσο έντονος την ώρα της πτήσης που και οι κυβερνήτες συνεννοούνται μέσω ακουστικών με μικρόφωνο. «Σας διαβεβαιώνω πως η ανάσα του συγκυβερνήτη δεν θα μπορούσε να ακουστεί», λέει.

Επίσης αμφισβητεί ότι ακούστηκε ο ήχος από το κουμπί πορείας καθόδου, το οποίο φέρεται να πάτησε ο συγκυβερνήτης ώστε να μπεί το αεροσκάφος σε πορεία καθόδου.  «Σας διαβεβαιώνω πως το συγκεκριμένο κουμπί είναι άηχο όταν πατιέται, δεν κάνει κανέναν απολύτως θόρυβο», τονίζει ο Αρνού.

Επίσης σε ό,τι αφορά στον ήχο από την πληκτρολόγηση του κωδικού ασφαλείας στην πόρτα του κόκπιτ σημειώνει, σύμφωνα με τα Νέα, ότι  όταν κάποιος είναι έξω από το κόκπιτ και αναγκάζεται να πληκτρολογήσει χειροκίνητα τον κωδικό ασφαλείας για να εισέλθει (στην περίπτωση που δεν του ανοίγει ο άλλος συγκυβερνήτης μέσα από το πιλοτήριο), τότε ακούγεται κάθε τριάντα δευτερόλεπτα ένας πολύ δυνατός ήχος που είναι αδύνατο να μην έχει καταγραφεί από το μαύρο κουτί. Ομως ο εισαγγελέας Μπρις Ρομπέν δεν ανέφερε κανέναν απολύτως ήχο να ακούγεται από την απόπειρα του κυβερνήτη να εισέλθει στο πιλοτήριο, κάτι που από μόνο του θα αποτελούσε ικανό επιχείρημα για το ότι ο πιλότος όντως είχε κλειδωθεί απ' έξω.

Ο Αρνού κάνει λόγο για σκοπιμότητα συγκάλυψης του δυστυχήματος και απόπειρας να αποδοθεί σε αιτίες που είναι διαφορετικές από την πραγματικότητα.

Αφήνει δε αιχμές ότι αιτία είναι οι αποζημιώσεις αφού ο αερομεταφορέας θεωρείται πάντα ως ο πρώτος υπεύθυνος όταν υπάρχει δυστύχημα αλλά αν ισχύει η θεωρία ότι ο συγκυβερνήτης αυτοκτόνησε, τότε η Lufthansa έχει τη δυνατότητα να αρνηθεί ότι είναι δική της η ευθύνη και θα πληρώσει πολύ μικρότερες αποζημιώσεις.

Βρέθηκε, εννέα μέρες μετά το πολύνεκρο δυστύχημα, και το δεύτερο μαύρο κουτί του αεροσκάφους της Germanwings που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις.

Οι ερευνητές ευελπιστούν ότι μέσω όσων έχουν καταγραφεί στο μαύρο κουτί θα μπορέσουν να αντλήσουν επιπλέον στοιχεία για το δυστύχημα. Από τις συνομιλίες που είχαν καταγραφεί στο πρώτο κουτί που είχε βρεθεί σχεδόν αμέσως μετά το δυστύχημα οι ερευνητές συμπέραναν ότι ο συγκυβερνήτης είχε ρίξει σκόπιμα το αεροσκάφος στο βουνό.

Εν τω μεταξύ μόλις χθες η Γερμανία αναθεώρησε προς τα κάτω τον αριθμό των θυμάτων με γερμανική υπηκοότητα στο δυστύχημα.

«Μετά την εξέταση όλων των πληροφοριών που διαθέτει η ομάδα αντιμετώπισης κρίσεων, πιστεύουμε ότι 72 πολίτες μας βρίσκονται μεταξύ των θυμάτων της συντριβής του αεροπλάνου της Germanwings», επεσήμανε το υπουργείο Εξωτερικών, ενώ αρχικά η εκτίμηση ήταν για 75 επιβάτες γερμανικής καταγωγής.

6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιθέσεις Ισραήλ κατά του Ιράν: Πώς επηρεάζουν την ενεργειακή ανεξαρτησία της Κίνας

Διεθνή / Επιθέσεις Ισραήλ κατά Ιράν: Πώς επηρεάζουν την ενεργειακή ανεξαρτησία της Κίνας

Οι συγκρούσεις Ισραήλ–Ιράν απειλούν τις εισαγωγές πετρελαίου της Κίνας, θέτοντας σε κίνδυνο την ενεργειακή της ασφάλεια: μια πρόκληση που επιταχύνει την στροφή προς ΑΠΕ και αυτόνομη παραγωγή
LIFO NEWSROOM
ΝΑΤΟ: Η Ισπανία απειλεί να εκτροχιάσει τη σύνοδο κορυφής - Στο επίκεντρο ο στόχος 5% του Τραμπ

Διεθνή / ΝΑΤΟ: Η Ισπανία απειλεί να εκτροχιάσει τη σύνοδο κορυφής - Στο επίκεντρο ο στόχος 5% του Τραμπ

Ο Ισπανός πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ χαρακτηρίζει «ανεδαφικό» τον στόχο 5% του ΑΕΠ για δαπάνες στην άμυνα, ζητώντας ευελιξία ή εξαίρεση για τη Μαδρίτη στο επερχόμενο summit του NATO
LIFO NEWSROOM
Γάζα: Η ΕΕ καταλογίζει ευθύνες στο Ισραήλ για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Διεθνή / Γάζα: Η ΕΕ καταλογίζει ευθύνες στο Ισραήλ για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Απόρρητη έκθεση της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης επισημαίνει ενδείξεις παραβίασης του Άρθρου 2 της Συμφωνίας Σύνδεσης ΕΕ–Ισραήλ, με αναφορές σε αποκλεισμό ανθρωπιστικής βοήθειας, πλήγματα σε νοσοκομεία και βία εποίκων
LIFO NEWSROOM
Το γαλλικό σχέδιο στη Μάγχη θα οδηγήσει σε περισσότερους θανάτους, λέει φιλανθρωπική οργάνωση

Διεθνή / Το γαλλικό σχέδιο στη Μάγχη θα οδηγήσει σε περισσότερους θανάτους, λέει φιλανθρωπική οργάνωση

Η στρατηγική εντάσσεται στην προετοιμασία για τη γαλλοβρετανική σύνοδο στις 8 Ιουλίου, που θα συμπέσει με την επίσημη επίσκεψη του Εμανουέλ Μακρόν στο Λονδίνο
LIFO NEWSROOM
«Η κούραση των alert»: Γιατί πολλοί διαγράφουν εφαρμογές ειδήσεων από τα κινητά τους

Διεθνή / «Η κούραση των alert»: Γιατί πολλοί διαγράφουν εφαρμογές ειδήσεων από τα κινητά τους

Οι συνεχείς ειδοποιήσεις ειδήσεων προκαλούν «κόπωση» στους χρήστες. Τι δείχνει νέα παγκόσμια έρευνα για τις ειδοποιήσεις στα κινητά και πώς οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί ρισκάρουν να χάσουν το κοινό τους
LIFO NEWSROOM
Πώς οι οικιακές κάμερες ασφαλείας έγιναν όπλο στα χέρια Ιράν και Χαμάς - Το διπλό πρόσωπο της τεχνολογίας

Διεθνή / Πώς οι οικιακές κάμερες ασφαλείας έγιναν όπλο στα χέρια Ιράν και Χαμάς - Το διπλό πρόσωπο της τεχνολογίας

Χάκερ της Χαμάς χρησιμοποίησαν προσωπικές κάμερες ασφαλείας για να παρακολουθούν κινήσεις στρατευμάτων - Πώς τα έξυπνα συστήματα ασφαλείας έγιναν εργαλείο κατασκοπείας στην καρδιά της σύγκρουσης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Εδώ χρειάζεται η διευκρίνιση ότι η "Γαλλική Επιτροπή Παρακολούθησης Ασφάλειας Πτήσεων" είναι ιδιωτική οργάνωση που εκπροσωπεί 9 συλλόγους οικογενειών θυμάτων αεροπορικών ατυχημάτων.Οπότε ο τύπος ούτε πρόσβαση στα δεδομένα έχει ούτε συμμετέχει στην έρευνα.
Μόνο και μόνο από το γεγονός που δεν μπόρεσε να μπει ο κυβερνήτης στο πιλοτήριο ενώ μπορεί να ανοιξει την πόρτα αν και κλειδωμένη, εγείρει πολλά ερωτήματα. Επίσης μίλησε βάσει του δημοσιευμενου πορίσματος του εισαγγελέα και γνώσεων των λειτουργειών του αερσκάφους, που δεν χρειάζεται πρόσβαση σε κάποια δεδομένα για να δεις αν όντως ισχύουν.
Διαβασε πιο προσεκτικα. Σχολιασμο επι του πορισματος που δημοσιευτηκε εκανε σαν ειδικος. Εκτος αν εκπροσωπεις τους γερμανους σε ολα τα ζητηματα . Το εγραψα και αλλου. Η θεωρια του τρελου διευκολυνει σε πολλα, απο την υποτιθεμενη ασφαλεια των γερμανων μεχρι τις αποζημωσεις. Ειδικα με το τελευταιο υπαρχει ενα θεμα σε πολλα επιπεδα και ειναι παντα διαχρονικο.