Αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος

Αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος Facebook Twitter
ΑΠΕ/ΜΠΕ
5

Αυξημένος κατά 20 πλοία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά εμφανίζεται ο υπό ελληνική σημαία στόλος που έφτασε τα 839 πλοία με χωρητικότητα στα 80,4 εκατομμύρια τόνους από 76,1 πέρυσι.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Lloyd's Register-fairplay και του Committee (ελληνική επιτροπή ναυτιλιακής συνεργασίας), ο ελληνικών συμφερόντων στόλος έφθασε τα 4.057 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 314,4 εκατομμυρίων τόνων.

Την ελληνική εμπορική ναυτιλία στο μητρώο, ακολουθεί η Λιβερία με 739 πλοία ελληνικής ιδιοκτησίας των 54.034.080 τόνων, τα Νησιά Μάρσαλ με 697 πλοία 54.806.342 τόνων, η Μάλτα με 606 πλοία 48.550.930 DW, Παναμάς με 398 πλοία 25.210.082 τόνων DW, η Κύπρος με 253 πλοία των 17.689.741 DW και τις Μπαχάμες με 243 πλοία 17.527.315 DW.

Ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνικού στόλου ανέρχεται σήμερα στα 10 έτη, έναντι 12,5 για τον παγκόσμιο στόλο.

5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΚΛΕΑΡΧΟΣ ΜΑΡΟΥΣΑΚΗΣ ΒΡΟΧΗ

Ελλάδα / Καιρός - Μαρουσάκης: Περιμένουμε μεγάλο όγκο νερού - Εκτιμήσεις για εκατοντάδες τόνους ανά στρέμμα

Ο Κλέαρχος Μαρουσάκης, στην πρόγνωσή του για τον καιρό, ανέφερε πως τα βαρομετρικά χαμηλά δημιουργούνται από την «επαφή» της πολικής, αέριας μάζας με τις θερμές θάλασσες της Μεσογείου
LIFO NEWSROOM
Επιζήσασα της τραγωδίας στο Μάτι για την «Ιθάκη» Τσίπρα: «Το Μάτι δεν είναι μυθιστόρημα – είναι θάνατος»

Ελλάδα / Επιζήσασα της τραγωδίας στο Μάτι για την «Ιθάκη» Τσίπρα: «Το Μάτι δεν είναι μυθιστόρημα – είναι θάνατος»

Η Κατερίνα Μαλά, που σώθηκε από τις φλόγες, υποστηρίζει ότι ο τρόπος με τον οποίο ο Τσίπρας περιγράφει τα γεγονότα θυμίζει μυθιστορηματική αφήγηση, απομακρυσμένη από τη σκληρή πραγματικότητα της ημέρας εκείνης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Αυτά τα "συμφέροντα" πάντως, δεν είναι του Έλληνα πολίτη, αλλά του μάγκα εφοπλιστή που απολαμβάνει την βάσει συντάγματος θεσμοθετημένη φοροπαραδεισένια απαλλαγή. Σε καλή μεριά παλληκάρια!
Οι εφοπλιστές δεν φορολογούναι με το κομμάτι αλλά με το τονάζ των πλοίων τους. Αυτό δεν είναι ελληνική ευρεσιτεχνία αλλά παγκόσμια τακτική. Άρα, τα έσοδα θα ανέβουν, όσο ανεβαίνει και το τονάζ που έχεις ως χώρα (σημαία).
Κι εγώ που είχα την εντύπωση ότι μέσω κάποιων "δίκαιων" διατάξεων, οι Έλληνες εφοπλιστές πλήρωναν και πληρώνουν έως σήμερα περί τα €5.000/πλοίο κάθε χρόνο τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ τονάζ ή ταξιδίων που θα κάνει το κάθε πλοίο τους μέσα σε αυτό το έτος...