Κρατικοποίησε αλυσίδα σούπερ μάρκετ ο Μαδούρο

Κρατικοποίησε αλυσίδα σούπερ μάρκετ ο Μαδούρο Facebook Twitter
7

Στην κρατικοποίηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Dia a Dia και στη σύλληψη των ιδιοκτητών της προχώρησε ο Πρόεδρος της Βενεζουέλας Νίκολας Μαδούρο, κάνοντας λόγο για οικονομικά συμφέροντα που προσπαθούν να υπονομεύσουν την κυβέρνηση του.

Ο πόλεμος αυτός γίνεται σύμφωνα με τον Μαδούρο, μέσω των ελλείψεων στην αγορά.

Κατηγορίες αναμένεται να απαγγελθούν και κατά της αλυσίδας φαρμακείων Farmatodo.

«Όσοι χρησιμοποιούν τα καταστήματά τους για να πλήξουν τον λαό, θα το πληρώσουν με φυλακή», δήλωσε ο κ. Μαδούρο.

Η δημοτικότητα του Μαδούρο έχει πέσει στο 22%, μετά από τα οικονομικά προβλήματα που επιδεινώθηκαν λόγω και της πτώσης των τιμών του πετρελαίου διεθνώς.

Ο πληθωρισμός στην Βενεζουέλα έχει φτάσει στο 64%.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη θέση της διοικήτριας της FED ενώ «μάχεται» για την απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη FED ενώ θα «μάχεται» ενάντια στην απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε προσωρινά τον Τραμπ από το να αποπέμψει την Κουκ από τη θέση της διοικήτριας της FED, έπειτα από καταγγελίες για απάτη σε στεγαστικά δάνεια
LIFO NEWSROOM
Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Ειναι λιγο ατυχες να συγκρινουμε εναν ηγετη (εστω και αποτυχημενο) που κυβερνησε για 2-3 χρονια με εναν δικτατορα που ηπιε το αιμα του λαου του για σχεδον μισο αιωνα