Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ Facebook Twitter
9

Οι γυναίκες του δεν είναι τα εξώφυλλα των περιοδικών σύμφωνα με τα όσα λέει μια από τις πρωταγωνίστριες του νέου τηλεοπτικού σποτ του ΣΥΡΙΖΑ.

Το "γυναικείο" σποτ της παράταξης του Αλέξη Τσίπρα έχει διάρκεια μόλις 30 δευτερόλεπτα, αλλά θέτει σε πρώτο πλάνο όλους του προβληματισμούς των γυναικών που κοιτώντας την κάμερα εξηγούν γιατί θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη Βουλή ο Μητσοτάκης για τον νέο ΚΟΚ – Στο επίκεντρο η οδική ασφάλεια, τα πρόστιμα και τα νέα μέτρα

Πολιτική / Στη Βουλή ο Μητσοτάκης για τον νέο ΚΟΚ – Στο επίκεντρο η οδική ασφάλεια, τα πρόστιμα και τα νέα μέτρα

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επέστρεψε το βράδυ της Δευτέρας από τη Νίκαια της Γαλλίας, όπου συμμετείχε στην 3η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για τους Ωκεανούς
LIFO NEWSROOM
NΔένδιας για ΑΟΖ με Ιταλία: «Mεγαλώσαμε την Ελλάδα»

Πολιτική / Δένδιας για ΑΟΖ με Ιταλία: «Mεγαλώσαμε την Ελλάδα»

«Μεγαλώσαμε την Ελλάδα, με μία Συμφωνία η οποία αποδεικνύει την προσήλωσή μας στο Διεθνές Δίκαιο και τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας (UNCLOS)» επισημαίνει ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας
LIFO NEWSROOM
Γεραπετρίτης: Συμφωνία Ελλάδας–Αιγύπτου για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων της Μονής Σινά

Πολιτική / Γεραπετρίτης: Συμφωνία Ελλάδας–Αιγύπτου για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων της Μονής Σινά

Στόχος η διασφάλιση του ιστορικού καθεστώτος και της νομικής προσωπικότητας της Ιεράς Μονής Αγίας Αικατερίνης – Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για θεσμική λύση
LIFO NEWSROOM
Διπλωματικό θρίλερ για τη Μονή Σινά: Το Κάιρο αμφισβητεί ιδιοκτησία – Κρίσιμη συνάντηση Γεραπετρίτη

Πολιτική / Μονή Σινά: Στο Κάιρο ο Γεραπετρίτης - Η ελληνική στάση και οι διπλωματικές παγίδες

Στο Κάιρο κρίνεται το μέλλον της Ι.Μ. Αγίας Αικατερίνης του Σινά - Η Ελλάδα επιδιώκει σεβασμό των συμφωνιών με την Αίγυπτο για τη διατήρηση της ιδιοκτησίας και της θρησκευτικής φυσιογνωμίας της Μονής
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
H επέλαση των αριστερών στερεότυπων συνεχίζεται. Ομολογουμένως πιο καλό από το προηγούμενο αλλά και πάλι.Πάντως όπως είπε και η Υπατία, ο Σύριζα, όπως και στις Ευρωεκλογές έχει την πιο επιθετική διαφήμιση. Ποντάρουν πολύ στις εκλογές.
Πάντως γυναίκες είναι ΚΑΙ αυτές στα εξώφυλλα των περιοδικών. Και όποιος κάνει σποτ για τις γυναίκες, οφείλει να μην αποκλείει καμία. Εκτός αν αυτό θέλει να μας πει.
Δηλαδή οι "κανονικές" γυναίκες, αυτές δηλαδή που δεν είναι εξώφυλλά περιοδικών, με βάση το σποτ, έχουν όλες υιοθετήσει το ψευτοκουλτουριάρικο στυλ? Άλλες "κανονικές" δεν υπάρχουν? Δηλαδή δε μπορεί μια γυναίκα να είναι σκεπτόμενη, πετυχημένη, δυναμική αλλά παράλληλα να μην θέλει να δείχνει ψευτόδιανοούμενη και ότι δήθεν δεν την νοιάζει η θηλυκότητα της? Τα στερεότυπα δε θα πεθάνουν ποτέ!
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα, ποιο στυλάκι είναι ψευτοδιανοούμενο? Η πλεξίδα στο πλάι τα ζιβάγκο και τα φουλάρια? Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι απλά της μόδας, τι χαζή! Πάω να τα πετάξω όλα!
Νομίζω ότι σε αυτές τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει το βραβείο της πιο επιθετικής διαφήμισης. Έχω βαρεθεί να βλέπω σποτάκια τους και διαφημίσεις σε κάθε σελίδα που ανοίγω στο κινητό. Άντε, 5 μέρες και σήμερα για το τέλος αυτής της επιθεώρησης που λέγεται #ekloges2015.