Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ

Το γυναικείο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ Facebook Twitter
9

Οι γυναίκες του δεν είναι τα εξώφυλλα των περιοδικών σύμφωνα με τα όσα λέει μια από τις πρωταγωνίστριες του νέου τηλεοπτικού σποτ του ΣΥΡΙΖΑ.

Το "γυναικείο" σποτ της παράταξης του Αλέξη Τσίπρα έχει διάρκεια μόλις 30 δευτερόλεπτα, αλλά θέτει σε πρώτο πλάνο όλους του προβληματισμούς των γυναικών που κοιτώντας την κάμερα εξηγούν γιατί θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί δεν στεριώνει κανένα κόμμα στη δεύτερη θέση;

LiFO politics / Γιατί δεν στεριώνει κανένα κόμμα στη δεύτερη θέση;

Ο Γιάννης Παντελάκης, αρθρογράφος της LiFO και συγγραφέας, συζητά με τη Βασιλική Σιούτη γιατί δεν έχει αναδειχθεί ακόμα μία ισχυρή εναλλακτική πρόταση απέναντι στην κυβέρνηση και αν η Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι ένας αντίπαλος που μπορεί πραγματικά να την απειλήσει. 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

σχόλια

5 σχόλια
H επέλαση των αριστερών στερεότυπων συνεχίζεται. Ομολογουμένως πιο καλό από το προηγούμενο αλλά και πάλι.Πάντως όπως είπε και η Υπατία, ο Σύριζα, όπως και στις Ευρωεκλογές έχει την πιο επιθετική διαφήμιση. Ποντάρουν πολύ στις εκλογές.
Πάντως γυναίκες είναι ΚΑΙ αυτές στα εξώφυλλα των περιοδικών. Και όποιος κάνει σποτ για τις γυναίκες, οφείλει να μην αποκλείει καμία. Εκτός αν αυτό θέλει να μας πει.
Δηλαδή οι "κανονικές" γυναίκες, αυτές δηλαδή που δεν είναι εξώφυλλά περιοδικών, με βάση το σποτ, έχουν όλες υιοθετήσει το ψευτοκουλτουριάρικο στυλ? Άλλες "κανονικές" δεν υπάρχουν? Δηλαδή δε μπορεί μια γυναίκα να είναι σκεπτόμενη, πετυχημένη, δυναμική αλλά παράλληλα να μην θέλει να δείχνει ψευτόδιανοούμενη και ότι δήθεν δεν την νοιάζει η θηλυκότητα της? Τα στερεότυπα δε θα πεθάνουν ποτέ!
Εγώ πάλι δεν κατάλαβα, ποιο στυλάκι είναι ψευτοδιανοούμενο? Η πλεξίδα στο πλάι τα ζιβάγκο και τα φουλάρια? Κι εγώ που νόμιζα ότι είναι απλά της μόδας, τι χαζή! Πάω να τα πετάξω όλα!
Νομίζω ότι σε αυτές τις εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει το βραβείο της πιο επιθετικής διαφήμισης. Έχω βαρεθεί να βλέπω σποτάκια τους και διαφημίσεις σε κάθε σελίδα που ανοίγω στο κινητό. Άντε, 5 μέρες και σήμερα για το τέλος αυτής της επιθεώρησης που λέγεται #ekloges2015.