Αυτή είναι η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple

Αυτή είναι η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple Facebook Twitter
5

Ακολουθώντας και εφαρμόζοντας το δόγμα του Hollywood, 'Fuck them in the heart', η Apple ανέβασε προ ολίγου τη νέα της γιορτινή διαφήμιση που, φυσικά, στοχεύει στις καρδιές και το συναίσθημα των καταναλωτών, όντας πιστή στο "ραντεβού" της μαζί τους, λίγο πριν την εορταστική περίοδο.

Πρόκειται για ένα 'διαμαντάκι' διάρκειας 90 δευτερολέπτων,  δηλαδή τριπλάσιας διάρκειας από ένα συμβατικό τηλεοπτικό Spot, το οποίο αφηγείται μια δακρύβρεχτη ιστορία που ενώνει το παρελθόν με το παρόν, μέσω των προϊόντων τεχνολογίας της εταιρείας που βρέθηκε και φέτος στην κορυφή των τεχνολογικών αναζητήσεων της Google, με το iPhone 6, παγκοσμίως!

Απολαύστε το:

[ΠΗΓΗ]

Τech & Science
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΠΑΝΤΟΤΙΝΑ ΧΗΜΙΚΑ ΕΡΕΥΝΑ

Τech & Science / Τα δημητριακά η πιο μολυσμένη τροφή με «παντοτινά χημικά» σε όλη την Ευρώπη - Τι έδειξε μελέτη

Η επίδρασή τους στην ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον μόλις τώρα γίνεται σαφής, με νέες μελέτες να εμφανίζονται συχνά σχετικά με τη σύνδεση ορισμένων χημικών ουσιών με ασθένειες όπως ο καρκίνος
LIFO NEWSROOM
Σαμ Άλτμαν ChatGPT

Τech & Science / Ο Σαμ Άλτμαν κηρύσσει «κόκκινο συναγερμό» για το ChatGPT καθώς ο ανταγωνισμός πιέζει την OpenAI

Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα της Δευτέρας, ο Άλτμαν ανέφερε ότι η OpenAI θα επαναπροσανατολίσει τις προτεραιότητές της, σημειώνοντας πως η συγκυρία είναι «κρίσιμη»
LIFO NEWSROOM
Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Τech & Science / Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Παρότι οι γιορτές θεωρούνται περίοδος χαλάρωσης και οικογενειακής θαλπωρής, ειδικοί προειδοποιούν ότι η καθημερινότητα μέσα στο σπίτι μπορεί να μας επιφυλάσσει κάτι που συχνά παραβλέπουμε
LIFO NEWSROOM
GLP-1 ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ

Τech & Science / GLP-1: Τι είναι τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που πήραν έγκριση από τον ΠΟΥ - Οι δύο πρώτες οδηγίες

Ο ΠΟΥ θα παρουσιάσει, σύμφωνα με το Reuters, την επόμενη εβδομάδα τις κατευθυντήριες οδηγίες του για την κλινική διαχείριση της παχυσαρκίας σε παιδιά και εφήβους
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
1. Και μένα! Ακόμα.2. Μα σε αυτό επενδύει η Apple στη διαφήμιση, στα συναισθήματά σου. Και ξέρει πολύ καλά πόσο αγαπημένα πρόσωπα είναι οι γιαγιάδες.