Αυτή είναι η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple

Αυτή είναι η Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple Facebook Twitter
5

Ακολουθώντας και εφαρμόζοντας το δόγμα του Hollywood, 'Fuck them in the heart', η Apple ανέβασε προ ολίγου τη νέα της γιορτινή διαφήμιση που, φυσικά, στοχεύει στις καρδιές και το συναίσθημα των καταναλωτών, όντας πιστή στο "ραντεβού" της μαζί τους, λίγο πριν την εορταστική περίοδο.

Πρόκειται για ένα 'διαμαντάκι' διάρκειας 90 δευτερολέπτων,  δηλαδή τριπλάσιας διάρκειας από ένα συμβατικό τηλεοπτικό Spot, το οποίο αφηγείται μια δακρύβρεχτη ιστορία που ενώνει το παρελθόν με το παρόν, μέσω των προϊόντων τεχνολογίας της εταιρείας που βρέθηκε και φέτος στην κορυφή των τεχνολογικών αναζητήσεων της Google, με το iPhone 6, παγκοσμίως!

Απολαύστε το:

[ΠΗΓΗ]

Τech & Science
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Τech & Science / Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Μεταξύ των παθήσεων που σχετίζονται με τη long Covid στα παιδιά και τους έφηβους, η μυοκαρδίτιδα ήταν η πιο συχνή, με τον κίνδυνο να τριπλασιάζεται έπειτα από τη δεύτερη λοίμωξη Covid
LIFO NEWSROOM
Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
1. Και μένα! Ακόμα.2. Μα σε αυτό επενδύει η Apple στη διαφήμιση, στα συναισθήματά σου. Και ξέρει πολύ καλά πόσο αγαπημένα πρόσωπα είναι οι γιαγιάδες.