Καλλιτέχνης θα προσπαθήσει να βρει μία βελόνα στα άχυρα, σε μουσείο του Παρισιού

Καλλιτέχνης θα προσπαθήσει να βρει μία βελόνα στα άχυρα, σε μουσείο του Παρισιού Facebook Twitter
12

 

Καλλιτέχνης θα προσπαθήσει να βρει μία βελόνα στα άχυρα, σε μουσείο του Παρισιού Facebook Twitter
Την βελόνα έχει κρύψει μέσα στο σανό ο διευθυντής του μουσείου, και η performance έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει 48 συνολικά ώρες.

Ο Ιταλός performance artist Sven Sachsalber πρόκειται να περάσει την αυριανή και την μεθαυριανή μέρα προσπαθώντας να βρει μία βελόνα μέσα σε ένα σωρό από άχυρα, στο μουσείο- γκαλερί Palais de Tokyo, στο Παρίσι.


Την βελόνα έχει κρύψει μέσα στο σανό ο διευθυντής του μουσείου, και η performance έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει 48 συνολικά ώρες. Ωστόσο, η αναζήτηση του Sachsalber ενδέχεται να συνεχιστεί για πολύ περισσότερο σε περίπτωση που δεν τα καταφέρει το πρώτο 48ωρο.


Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ιταλός καλλιτέχνης πραγματοποιεί παρόμοιες δράσεις που έχουν σαν κεντρικό στόχο την φυσική του εξουθένωση. Για την τελευταία του performance ο Sachsalber είχε κλειδωθεί για 24 ώρες σε ένα δωμάτιο μαζί με μία αγελάδα, μασουλώντας κλαδιά δέντρων.


Η δουλειά του έχει χαρακτηριστεί "μερικές φορές σχεδόν αστεία, μερικές φορές απόλυτα σοβαρή, και μερικές άλλες φορές τόσο αστεία όσο και σοβαρή".

Πολιτισμός
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Το αστειο ειναι πως η ολη (ανουσια κατα τη γνωμη μου) περφορμανς, προωθειται μαζι με τη λεξη τεχνη. Οχι μονο ΔΕΝ εχει να προσφερει τιποτα απολυτως στους θεατες, αλλα διαστρεβλωνει και την εννοια της τεχνης.
Από τη στιγμή που ο Μαρσέλ Ντυσάν πήρε εκείνο τον παλιό ουρητήρα, του έβαλε απλώς την υπογραφή του κι από τότε η μοντέρνα τέχνη παραμιλάει για το "μεγαλείο" του ανδρός, δικαιούμαι να διακηρύσσω πως έχω παράξει απείρως μεγαλύτερα αριστουργήματα στη ζωή μου, μην κοιτάς όμως που είμαι σεμνός και δεν θέλω να το λέω.
Όλα είναι σχετικά, ο βαθμός δυσκολίας παίζει ανάλογα με το πόσο είναι το άχυρο. Εδώ, δε μου φαίνεται να είναι τεράστια ποσότητα αχύρου και το αντικείμενο που ψάχνει είναι βελόνα, όχι ψύλλος. Εάν το σκορπίσει ισομετρικά στο δωμάτιο το άχυρο έτσι ώστε να χαμηλώσει ως το δυνατόν περισσότερο σε ύψος και ξεκινήσει από τη μία άκρη να περπατά με τη σειρά κοιτώντας μόνο στο σημείο που βρίσκεται με σκοπό να καλύψει κάθε σπιθαμή της στρώσης, θα την δει κάπου να γυαλίζει στην τελευταία περίπτωση μέσα σε δέκα λεπτά.Μάλλον είναι χαζή η μέθοδός του και αστεία η δουλειά του.
ενεργεια που πυροδότησε πληθος αντιστοιχων περφόρμανς παγκοσμίως , οπως καλλιτεχνης στη ρωμη θα βαρα τη πορτα του κουφου. ο κουφος εχει 48 ωρες να τον ακουσει... στο βερολινο καλλιτεχνης θα προσπαθει να χωρεσει 2 καρμουζια κάτω από την ιδια μασχάλη ..