Καλλιτέχνης θα προσπαθήσει να βρει μία βελόνα στα άχυρα, σε μουσείο του Παρισιού

Καλλιτέχνης θα προσπαθήσει να βρει μία βελόνα στα άχυρα, σε μουσείο του Παρισιού Facebook Twitter
12

 

Καλλιτέχνης θα προσπαθήσει να βρει μία βελόνα στα άχυρα, σε μουσείο του Παρισιού Facebook Twitter
Την βελόνα έχει κρύψει μέσα στο σανό ο διευθυντής του μουσείου, και η performance έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει 48 συνολικά ώρες.

Ο Ιταλός performance artist Sven Sachsalber πρόκειται να περάσει την αυριανή και την μεθαυριανή μέρα προσπαθώντας να βρει μία βελόνα μέσα σε ένα σωρό από άχυρα, στο μουσείο- γκαλερί Palais de Tokyo, στο Παρίσι.


Την βελόνα έχει κρύψει μέσα στο σανό ο διευθυντής του μουσείου, και η performance έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει 48 συνολικά ώρες. Ωστόσο, η αναζήτηση του Sachsalber ενδέχεται να συνεχιστεί για πολύ περισσότερο σε περίπτωση που δεν τα καταφέρει το πρώτο 48ωρο.


Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ιταλός καλλιτέχνης πραγματοποιεί παρόμοιες δράσεις που έχουν σαν κεντρικό στόχο την φυσική του εξουθένωση. Για την τελευταία του performance ο Sachsalber είχε κλειδωθεί για 24 ώρες σε ένα δωμάτιο μαζί με μία αγελάδα, μασουλώντας κλαδιά δέντρων.


Η δουλειά του έχει χαρακτηριστεί "μερικές φορές σχεδόν αστεία, μερικές φορές απόλυτα σοβαρή, και μερικές άλλες φορές τόσο αστεία όσο και σοβαρή".

Πολιτισμός
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ: Aνέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με την τολμηρή εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Λονδίνου

Πολιτισμός / Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ: Aνέβασε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με την τολμηρή εμφάνισή του στο Φεστιβάλ Λονδίνου

Με μια εμφάνιση γεμάτη τόλμη και υπονοούμενα, ο Σουηδός ηθοποιός απέδωσε για ακόμη μία φορά τη φετιχιστική αισθητική της νέας του ταινίας «Pillion»
LIFO NEWSROOM
Οι Times UK για τις αντιδράσεις της Αθήνας μετά το δείπνο του Βρετανικού Μουσείου μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα

Πολιτισμός / Βρετανικό Μουσείο: Τι έγραψαν οι Times για τις αντιδράσεις της Αθήνας μετά το δείπνο του Βρετανικού Μουσείου

Οι Times δίνουν περισσότερο βάρος στις διαβεβαιώσεις των υπευθύνων του Μουσείου, ότι η προστασία των Γλυπτών του Παρθενώνα προτάσσεται έναντι κάθε άλλης εκδήλωσης
LIFO NEWSROOM
Σχόλιο Μενδώνη για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα: «Προκλητική αδιαφορία»

Πολιτισμός / Σχόλιο Μενδώνη για το δείπνο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα: «Προκλητική αδιαφορία»

«Κατ´ επανάληψη και διαχρονικά το υπουργείο Πολιτισμού έχει καταδικάσει τα δείπνα, τις δεξιώσεις και τις επιδείξεις μόδας που διοργανώνονται στους χώρους, στους οποίους εκτίθενται μνημεία και έργα τέχνης»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

9 σχόλια
Το αστειο ειναι πως η ολη (ανουσια κατα τη γνωμη μου) περφορμανς, προωθειται μαζι με τη λεξη τεχνη. Οχι μονο ΔΕΝ εχει να προσφερει τιποτα απολυτως στους θεατες, αλλα διαστρεβλωνει και την εννοια της τεχνης.
Από τη στιγμή που ο Μαρσέλ Ντυσάν πήρε εκείνο τον παλιό ουρητήρα, του έβαλε απλώς την υπογραφή του κι από τότε η μοντέρνα τέχνη παραμιλάει για το "μεγαλείο" του ανδρός, δικαιούμαι να διακηρύσσω πως έχω παράξει απείρως μεγαλύτερα αριστουργήματα στη ζωή μου, μην κοιτάς όμως που είμαι σεμνός και δεν θέλω να το λέω.
Όλα είναι σχετικά, ο βαθμός δυσκολίας παίζει ανάλογα με το πόσο είναι το άχυρο. Εδώ, δε μου φαίνεται να είναι τεράστια ποσότητα αχύρου και το αντικείμενο που ψάχνει είναι βελόνα, όχι ψύλλος. Εάν το σκορπίσει ισομετρικά στο δωμάτιο το άχυρο έτσι ώστε να χαμηλώσει ως το δυνατόν περισσότερο σε ύψος και ξεκινήσει από τη μία άκρη να περπατά με τη σειρά κοιτώντας μόνο στο σημείο που βρίσκεται με σκοπό να καλύψει κάθε σπιθαμή της στρώσης, θα την δει κάπου να γυαλίζει στην τελευταία περίπτωση μέσα σε δέκα λεπτά.Μάλλον είναι χαζή η μέθοδός του και αστεία η δουλειά του.
ενεργεια που πυροδότησε πληθος αντιστοιχων περφόρμανς παγκοσμίως , οπως καλλιτεχνης στη ρωμη θα βαρα τη πορτα του κουφου. ο κουφος εχει 48 ωρες να τον ακουσει... στο βερολινο καλλιτεχνης θα προσπαθει να χωρεσει 2 καρμουζια κάτω από την ιδια μασχάλη ..