Ο χαμός με τον Θανάση Χειμωνά

Ο χαμός με τον Θανάση Χειμωνά Facebook Twitter
55

 

Στο Facebook ο Θανάσης Χειμωνάς είναι επιθετικός, αυτοσαρκαστικός και αρπάζεται εύκολα. 

 Στην πραγματική ζωή όμως, είναι συνεσταλμένος, ευγενής, σχεδόν ντροπαλός.  

 

Δεν έχει καμία όρεξη να τσακώνεται από κοντά, πράγμα που κάνει συχνά πυκνά στον τοίχο του, αντί να αποκλείσει απ' αυτόν τυχόν κακοπροαίρετους.

(Κάθε φορά που βλέπω τέτοιο τσακωμό οποιουδήποτε οικοδεσπότη με σχολιαστή σκέφτομαι: 'Κάνε τους ban να τελειώνεις, αντί να κάθεσαι να χαλιέσαι'.)

Μία σχολιάστρια τις προάλλες έβαλε στο παιχνίδι τη μητέρα του, πράγμα που τον εξαγρίωσε. 

Και από τότε έχει γίνει ένας μεγάλος facebooκικός πόλεμος.

Ο χαμός με τον Θανάση Χειμωνά Facebook Twitter

 

  

Ξέρω πολύ καλά ότι ένα κομμάτι των επικριτών του έχει πολιτικά κίνητρα επειδή ο Χειμωνάς ανήκει στο Πασόκ. Πολλοί που σοκαρίστηκαν απ' τη φράση του, σε αντίστοιχες περιπτώσεις επιχαίρουν όταν ακούν χειρότερα από πολιτικούς της αρεσκείας τους. 

Δεν μπορούμε όμως να ακυρώσουμε τις αντιδράσεις υποκρινόμενοι ότι είναι όλες πολιτικά υποκινούμενες. Δεν είναι.

Ορθώς, κατά τη γνώμη μου, υπήρξαν αντιδράσεις. Προσωπικά με ξένισε και με απογοήτευσε η απαράδεκτη φράση του, και το όλο συμβάν το θεώρησα αυτοεξευτελιστικό. Δεν μπορώ βέβαια να μη λάβω υπόψη μου ότι απευθυνόταν σε μια φιλοξενούμενη στον τοίχο του που είχε χρησιμοποιήσει εκφράσεις όπως "τσόκαρο" για γυναίκα ψυχικά ασθενή, και είχε πιάσει στο στόμα της τη μητέρα του Χειμωνά (χωρίς να ξέρει ποια είναι, ελπίζω!).  

Δεν συμφωνώ με τον τρόπο του Θ.Χ., και θεωρώ ότι πρέπει να της ζητήσει συγγνώμη.  

Πάντως, ο ιντερνετικός πολιτισμός και η ευγένεια είναι ένα σημαντικό ζητούμενο της εποχής. Όταν υπάρχουν τόσοι αγενείς στο Facebook που γράφουν "ΠΣΟΦΑ" και "ΚΡΕΜΑΛΕΣ" και διάφορα τέτοια, η νηφαλιότητα και το καλό παράδειγμα -ειδικά από ανθρώπους του πολιτισμού- είναι πράγματα απαραίτητα.

Νομίζω ότι μπορείς να "διδάξεις" τον κόσμο για το πώς θα σε σέβεται, ειδικά στον χώρο σου (στον τοίχο του facebook σου, στο σάιτ σου). Κάποιος σε προσβάλλει με απρέπεια; Κόψε τον. Όσο δεν υπάρχουν ακραία σχόλια στον τοίχο σου -πόσω μάλλον τα δικά σου ακραία σχόλια!- ο κόσμος αποθαρρύνεται απ' το να γράψει τέτοια, και βρίσκει έναν ηπιότερο τρόπο για να δείξει τη διαφωνία του μαζί σου, και τελικά γίνεται πραγματική κουβέντα.

Ο Χειμωνάς, στους γραπτούς τσακωμούς, μοιάζει δυστυχώς να απολαμβάνει περισσότερο τις λέξεις απ' την αυτόματη (και τελικά πιο αποτελεσματική) κίνηση του ban ή του block. Πάντως, είναι ξερό γεγονός ότι δεν πήγε στον τοίχο/σπίτι κάποιου άλλου για να βρίσει, πόσω μάλλον απρόκλητα. 

Τώρα, για την κλασική ανθρωποφαγία και το ψηφιακό λιντσάρισμα που ακολούθησε, τι να πω. Όσοι τον έβρισαν χυδαία ή χάρηκαν "που έχει πεθάνει ο πατέρας του για να μη δει τα χάλια του γιου του" κλπ, ας μη νομίζουν ότι είναι ηθικά ανώτεροι - απλούστατα δεν έχουν ίχνος αυτογνωσίας.

 

Ο χαμός με τον Θανάση Χειμωνά Facebook Twitter
Βάζω ένα και μοναδικό, υπαρκτό (το ορκίζομαι) σχόλιο το οποίο έγραψε κάποιος πριν λίγο, κάτω απ' το κοινοποιημένο σημερινό status-απάντηση του Χειμωνά.

Με το πρόσχημα της ηθικής, και των καλών τρόπων, πολλοί έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο, χωρίς καν να το καταλάβουν. Όσοι του ευχήθηκαν καρκίνο, όσοι είπαν "γι' αυτό αυτοκτόνησε ο Γ. Χειμωνάς", όσοι ζήτησαν κρεμάλα για τον ΘΧ, θέλουν υποτίθεται να στηλιτεύσουν το πόσο αγενής υπήρξε ο συγγραφέας, αλλά τελικά αποδεικνύουν πως παρότι θεωρούν κατακριτέο κάποιον που έβρισε επειδή του έθιξαν τη μάνα, αυτοί οι ίδιοι είναι γύρω στις ένα εκατομμύρια φορές χειρότεροι. 

 

(Μην κάνεις στους άλλους αυτό που δεν θέλεις να κάνουν οι άλλοι. Τόσο απλό, τόσο ξεχασμένο, -και- στην εποχή του ίντερνετ...)

=====

Πριν λίγο ο Χειμωνάς έγραψε ένα status στον τοίχο του με το οποίο δίνει διευκρινίσεις: 

Λοιπόν, ό,τι διαβάζετε συνέβη όντως χθες στον τοίχο μου στο Facebook. Όλα αυτά που διαβάσατε τα είπα όντως έτσι. Δικό μου είναι το προφίλ, δεν ήταν χακαρισμένο και δεν είχα πιει ουίσκια όταν τα έγραψα. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη των πράξεών μου ωστόσο δηλώνω πως και σήμερα θα έκανα το ίδιο, όπως άλλωστε έχει συμβεί και άλλες φορές στο παρελθόν.

Δυστυχώς είμαι άνθρωπος, δεν είμαι καθόλου politically correct και όταν νιώθω πως κάποιος με προσβάλλει απαντώ με τέτοιο τρόπο ώστε η σύγκρουση να τελειώνει μια και καλή. Το ήθος και την ευγένειά μου τα ξέρουν ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως οι άνθρωποι που με έχουν γνωρίσει προσωπικά. Ας βγει ένας, ΕΝΑΣ, να με διαψέυσει. Όταν όμως γίνεσαι από το πρωί ως το βράδυ στόχος φανατικών κάφρων που σε προσβάλλουν με τα χειρότερα λόγια αναγκαστικά θα αντιδράσεις. Όποιος έχει ΙQ πάνω από 60 γνωρίζει πως η χυδαιότητα δεν κρύβεται πίσω από απρόσωπες σεξουαλικές βρισιές αλλά από εκφράσεις τύπου "Ευτυχώς πέθανε ο πατέρας σου και δεν βλέπει τα χάλια σου", "Ο Χειμωνάς είναι σίγουρα μπάσταρδος, αποκλείεται να είναι γιος αυτών των δύο ιερών τεράτων" ή ακόμη και "Γι αυτό αυτοκτόνησε (!) ο Γιώργος Χειμωνάς, για να μη βλέπει τα χάλια του γιού του" (ναι, το έχω διαβάσει κι αυτό).

Η τύπισσα που αποτελεί την πέτρα του σκανδάλου βέβαια δεν είπε κάτι τέτοιο. Όποιος όμως διάβασε τον διάλογο βλέπει ποιος ξεκίνησε τον καυγά και ποιος έβαλε τις μανάδες στο παιχνίδι. Έτσι, σήμερα με βρίζει με ακατνόμαστες φράσεις όλη η Ελλάδα, από την άκρα Δεξιά έως την άκρα Αριστερά. Μέχρι και νυν πασόκοι (τους οποίους ευχαριστω by the way). Γιατί; Γιατί έβρισα κάποια στο Facebook; Σε ένα παλιό θρεντ το οποίο η ίδια διέδωσε ενώ θα είχε περάσει απαρατήρητο; Μα τότε η μισή Ελλάδα θα έπρεπε να βρίζει την άλλη μισή. Απλώς, ήταν η σειρά μου να λιντσαριστώ. Μετά τον Πέτρο Τατσόπουλο, τον Χρήστο Χωμενίδη, τη Λένα Διβάνη, ακόμα και την φίλη μου την Ευδοκία Λέλεδάκη που τράβηξε χειρότερα για ένα αθώο φώτοσοπ.

Και φυσικά, όλα αυτά δε συμβαίνουν επειδή έβρισα μια άσχετη στο Facebook. Απλώς τιμωρούμαι για τις απόψεις μου, για τις ιδέες μου, για το ότι λέω αυτά που πιστεύω ενώ οι άλλοι σιωπούν. Και φυσικά πληρώνω την ένταξή μου στο ΠΑΣΟΚ. Πήγα στο ΠΑΣΟΚ το 2012. Την εποχή που όλοι μου έλεγαν: "Ποιο ΠΑΣΟΚ μωρέ, τελειωμένο είναι, τράβα στον ΣΥΡΙΖΑ για να βγεις βουλευτής". Και έμεινα στο ΠΑΣΟΚ τώρα που όλοι μου λένε "Ποιο ΠΑΣΟΚ μωρέ, τελειωμένο είναι, τράβα στο Ποτάμι για να βγεις βουλευτής". Εκεί όμως ανήκα ιδεολογικά, τι να έκανα; Όσοι με ξέρουν γνωρίζουν πως ποτέ δεν έκανα p.r. ποτέ δεν έκανα κινήσεις που δεν πίστευα μόνο και μόνο για να "ανέβω". Και αυτό το πλήρωσα και ως συγγραφέας και ως δημοσιογράφος και ως πολιτικός.

Μου λένε διάφοροι: "Είσαι συγγραφέας, μη βρίζεις" ή "Είσαι πολιτικός, θα χάσεις ψήφους". Ε, λοιπόν στ'αρχίδια μου αν στις επόμενες εκλογές δεν βρω ούτε την ψήφο μου! Στ' αρχίδια μου αν δεν αγοράσει κανείς τα γαμωβιβλία μου! Θα μπορούσα να το παίζω διανοήση, να ποστάρω τσιτάτα του Ελύτη και να διαφημίζω τα βιβλία μου.

Στο σπίτι μου έμαθα όμως να έχω το θάρρος της γνώμης μου. Και να τη λέω αδιαφορώντας για το όποιο αποτέλεσμα. Επίσης, στο σπίτι μου έμαθα να υπερασπίζομαι τα ανθρώπινα δικαιώματα ΟΛΩΝ. Όπως λοιπόν παλιότερα υπερασπίστηκα τον Σακκά, έτσι υπερασπίζομαι την Σταμάτη. Δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα a la carte. Όποιος λοιπόν θέλει να με διαγράψει, είναι φυσικά ελεύθερος να το κάνει.

Ναι, έβρισα τη μάνα της κυρίας και θα κάνω το ίδιο σε οποιονδήποτε με ξαναπροκαλέσει. Πριν όμως με διαγράψετε, κάντε μια βόλτα στο ίντερνετ και διάβάστε αυτά που γράφονται για μένα.

Τέλος, υπάρχει όντως ένας άνθρωπος στον οποίο θέλω να ζητήσω συγγνώμη. Πρόκειται φυσικά για τον Γιάννη Πάριο τον οποίο θεωρώ εξαιρετικό τραγουδιστή, έχω ακούσει πως είναι και υπέροχος άνθρωπος και λυπάμαι που τον έμπλεξα σε αυτή την ιστορία. Απλώς, ήταν το πρώτο όνομα που μου ήρθε στο μυαλό και έπρεπε να προλάβω το ΚΤΕΛ!

55

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

14 σχόλια
Η διαφορά του Χειμωνά που έβρισε από όσους τώρα τον βρίζουν είναι πως ο μεν είναι φυσικό πρόσωπο ενώ οι δε είναι μηχανισμός. Ο μεν έδρασε εν θερμώ ενώ οι δε αντιδρούν μαζικά. Υπάρχει μια ασυμμετρία εδώ. Δεν είναι άνθρωποι που συμμετέχουν κι αυτοί στον καυγά, είναι κάτι τελείως διαφορετικό.Μου έρχεται τώρα στο μυαλό η περίπτωση του Chris Brown και της Rihanna. Οι επιθέσεις που δέχεται έκτοτε ο Brown είναι ασύμμετρα μεγαλύτερες από τη βία που -κακώς- της άσκησε. Η Rihanna, από την άλλη, έβγαλε μετά το τραγούδι S&M.
Αγαπητέ κύριε Δημοκίδη, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι απέχετε σε τέτοιο βαθμό από τα ψηφιακά δρώμενα ώστε να αγνοείτε ότι η συγκεκριμένη εμπόλεμη κατάσταση είναι μια μόνιμα πραγματικότητα στον τοίχο του κυρίου Χειμωνά. Πέρα από το διάχυτο σεξισμό και την επιθετική ομοφοβία, οι αναρτήσεις του είναι κατά 90% προσβλητικές και επιθετικές. Με δεδομένο ότι αυτό το βιολί ξεκίνησε από τότε που ανέλαβε το πόστο του στο κόμμα της συγκυβέρνησης, η στόχευση είναι σαφής: ο κύριος Χειμωνάς πιστεύει ότι έτσι εξυπηρετεί καλύτερα τα συμφέροντα της παράταξής του. Και τελικά το πλήρες αξίωμα που φέρει είναι «Γραμματέας του Τομέα Πολιτισμού του ΠΑΣΟΚ». Ο πολιτισμός του ΠΑΣΟΚ είναι αυτός ακριβώς που βλέπουμε στα κείμενα και στη συμπεριφορά του, για όποιον ζει στην Ελλάδα τα τελευταία 30 χρόνια δεν είναι κάτι άγνωστο αυτό.Φυσικά ο καθένας έχει το δικαίωμα να πολιτεύεται όπως θέλει και ακόμα περισσότερο να γράφει ό,τι θέλει. Επίσης, να παριστάνει τον ήρωα της ελεύθερης σκέψης και της πολιτικής παρρησίας επειδή όταν του αντιμιλούν απαντάει με το χαριτωμένο «όταν γαμάω τη μάνα σου από τον κώλο τραγουδάει Πάριο». Δε μπορεί όμως κανένας να αφαιρέσει από εμάς τους υπόλοιπους το δικαίωμα να τον κρίνουμε (και να τον κατακρίνουμε) για την συμπεριφορά του. Το οποίο διεκδίκησε τόσο με το πρώτο του διευκρινιστικό κείμενο, το οποίο αποκρύπτετε (αυτό που διευκρίνιζε ότι η εν λόγω μάνα τραγουδούσε Πουλόπουλο την ώρα της ερωτικής πράξης) όσο και με αυτό που παραθέτετε, το οποίο θα χαρακτήριζα προσβλητικό, όχι πια για κάποιον άνθρωπο, αλλά για τη νοημοσύνη μου.Κύριε Δημοκίδη,όπως θα σας έχει διδάξει και η δική σας κοινωνική εμπειρία, συχνά οι ευγενικοί, σεμνοί και ντροπαλοί άνθρωποι είναι απλά κάποια καθάρματα που δεν έχουν τα κότσια να βγάλουν προς τα έξω τον πραγματικό τους εαυτό παρουσία άλλων ανθρώπων. Η διαδικτυακή επικοινωνία λύνει εν μέρει τα προβλήματα αυτών των ανθρώπων, καθώς τους εξασφαλίζει το απυρόβλητο που θεωρούν ότι έχουν ανάγκη. Ο κύριος Χειμωνάς και τα ζώα που του εύχονται να πάθει καρκίνο είναι του ιδίου φυράματος. Για μένα το μαγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι ότι ο κύριος Χειμωνάς απειλεί τις μητέρες μας με σοδομισμό. Είναι ότι υπερασπίζεται με κάθε τρόπο το υπάρχον καθεστώς θεωρώντας ότι αυτό εξασφαλίζει τα κοινωνικά και οικονομικά του συμφέροντα. Το γεγονός ότι στο παρελθόν άτομα από το στενό οικογενειακό του περιβάλλον είχαν το θάρρος (σε εποχές πιο δύσκολες από τη σημερινή) να αγνοήσουν την ταξική τους καταγωγή και να ταχθούν με την πλευρά της κοινωνικής δικαιοσύνης κάνει τη συμπεριφορά του πιο κραυγαλέα. Αλλά δεν είναι οι γονείς υπεύθυνοι για τις πράξεις των παιδιών τους, ούτε το αντίστροφο βέβαια. Πράγμα πολύ δύσκολο να το αποδεχτούμε σε μια κοινωνία τοσο οικογενειοκεντρική όσο η ελληνική.
Εκτιμώ τον Χειμωνά και τον διαβάζω ανελλιπώς στο Athens Voice, έπεσα απ' τα σύννεφα όμως με την απάντησή του. Όταν πνευματικοί άνθρωποι εκφράζονται έτσι, που επιτέλους θα βρουν καταφύγιο όσοι εκτιμούν ακόμα την ευγένεια σ' αυτό το τόπο;Όταν ο Χειμωνάς εκφράζεται έτσι δημοσίως, άντε μετά να κατηγορήσεις τον κάγκουρα που σε βρίζει επειδή άργησες να ξεκινήσεις στο φανάρι. Απογοήτευση...
Οπως εγραψε καποιος ουτε παιδεια ουτε μορφωση ουτε λεφτα ουτε εξουσια, το μονο που εχει σημασια ειναι η βιωματικη νοοτροπια, το πως φερεσαι.Σε ποιους χωρους εχεις κινηθει και διαγει μεχρι στιγμης, δεν εχεις καταλαβει οτι σε καθηγητες εδρας, σε δ/ντες οργανισμων κλπ μπορεις να βρεις χειροτερα παραδειγματα απο τους καγκουρες που αναφερεσαι; welcome to the real world.
Δεν θεωρώ ότι τον κάνει κότα το γεγονός ότι στην ιδιωτική του ζωή είναι ένας χαμηλών τόνων άνθρωπος ενώ στη διαδικτυακή (όχι τη δημόσια, έχει διαφορά) κάποιες φορές παρεκτρέπεται. Ο άνθρωπος αυτός, απ΄τη μέρα που γεννήθηκε πρέπει διαρκώς να απολογείται. Αμέσως για το ότι είναι γιός του Χειμωνά και της Αναγνωστάκη, και εμμέσως για το ότι δεν έφτασε στο λογοτεχνικό ύψος των γονιών του (λες και ήταν υποχρεωμένος)Το να συσσωρεύεις όλη αυτήν τη μιζέρια που σου επιβάλλουν με το στανιό οι άλλοι, χρόνια ολόκληρα, λογικό είναι να φέρει και αντίδραση κάποια στιγμή. Ξαφνικά, αυτός ο άνθρωπος είτε μιλήσει για τον Ολυμπιακό, είτε για το ΠΑΣΟΚ, είτε για την τιμή της πατάτας, πάντα το επιχείρημα αυτών που διαφωνούν μαζί του θα είναι κάτι χυδαία επιθετικό, τύπου "μιλάς και συ, μισοριξιά του Χειμωνά". ΟΡΘΩΣ αντέδρασε. Μιλάω για την αντίδραση μόνο, η φρασεολογία που επέλεξε τον αδικεί. Αλλά είχε δίκιο. Η δε προπέτεια στο ύφος της θιγμένης, είναι πασιφανής. Δεν πιάνεις τη μάνα του άλλου στο στόμα σου όταν θες να αποκρούσεις ένα απλό "μόκο". Αυτή το έκανε επειδή ήξερε ότι μόνο έτσι θα τον πονέσει. Έτσι, για να ξεχωρίζουμε τελικά ποιος είναι η κότα της υπόθεσης.
υπάρχει έσχτω και ένας αναγνώστης που να μην είχε στο δημοτικό κάποιο bully θρασύδειλο συμμαθητή που χτυπούσε τα άλλα παιδιά και προσπαθούσε να δικαιολογηθεί στον δάσκαλο με το επιχείρημα "μα μού έβρισε τη μάνα και τσαντίστηκα"; Και τις περισσότερες φορές γλύτωνε, ειδικά αν είχε και αξιοσέβαστους γονείς;
Ισχύει. Άσχετα απ' την υπόθεση του Θανάση, ποτέ δεν κατάλαβα την ευθιξία για τις μητέρες. Την υπεραγαπούσα τη μαμά μου, αλλά πάντα ήξερα ότι προσβολές προς αυτήν ήταν κούφιες, απλές προκλήσεις. Τα "της μάνας σου" πάντα γίνονταν για να προκαλέσουν την αντίδραση "τι είπες για τη μάνα μου ρε" (οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση η γυναίκα που μιλούσε με τον Θ.Χ. μάλλον ήξερε τι αντίδραση ήθελε να προκαλέσει).Ξέροντας όμως αυτόν τον παραλογισμό -δηλαδή αυτό το παιδικό ανώριμο παιχνιδάκι χρησιμοποίησης της μητέρας κάποιου σε τσακωμό-, όταν κάποιος θέλει να με βρίσει μέσω της μητέρας μου, χωρίς καν να ξέρει ότι είναι νεκρή, αποτυγχάνει οικτρά. Σε μένα τέτοιες σαχλαμάρες περνάνε και δεν ακουμπάνε. Σε άλλους δυστυχώς ακουμπάνε, οπως στον Χειμωνά, πατώντας όλα τα λάθος κουμπιά.
δηλαδή για να καταλάβω : αν η κυρία έπιασε τη μάνα του Χειμωνά στο πληκτρολόγιό της, δικαιούται ο Χειμωνάς να βρίσει τη δική της μάνα. Οπότε, εφόσον ο Χειμωνάς έπιασε τη δική της μάνα στο πληκτρολόγιό του, έχει η κυρία δικαίωμα να τον σέρνει στα δικαστήρια; Επίσης το "ωραία ανατροφή" ζυγίζει το ίδιο με το "σκάσε" και το "γ***ω τη μάνα σου";
Ποτέ δεν κατάλαβα (για όσους δεν έχουν συμφέρον και το κάνουν αυθόρμητα) γιατί και με ποιο δικαίωμα μπαίνεις στον τοίχο κάποιου για να τον στολίσεις με ότι μαλακία και χοντράδα σου κατέβηκε. Δεν είναι μαγκιά, ούτε κάνεις κάποιου είδους επανάσταση, απλώς γίνεσαι χυδαίος. Ποτέ δεν κατάλαβα τον τόσο μεγάλο θυμό απέναντι -συγκεκριμένα- στην Βίκυ Σταμάτη (αντί ας πούμε του Άκη Τζοχατζόπουλου).Ποτέ δεν κατάλαβα τι είδους ιδεολογία έχει το ΠΑΣΟΚ -ειδικά το σημερινό ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου- και μπορεί κάποιος να ανήκει σε αυτό τόσο πολύ ώστε να πηγαίνει τόσο "ηρωικά".Να μια φράση την οποία καταλαβαίνω απόλυτα όμως και που χρειάζεται να έχουμε στο μυαλό μας:Όπως λοιπόν παλιότερα υπερασπίστηκα τον Σακκά, έτσι υπερασπίζομαι την Σταμάτη. Δεν υπάρχουν ανθρώπινα δικαιώματα a la carte. Πηγή: www.lifo.grΕίναι πολύ hot θέμα στις μέρες μας αυτό και αυτή είναι η ορθή -κατά την άποψη μου- τοποθέτηση. Το πόσο πιο ή λιγότερο απαράδεκτος είναι ο ίδιος που βρίζει με τον ίδιο τρόπο που τον έχουν βρίσει δεν με απασχολεί, ούτε το κρίνω. Όπως λέει, βασικά είναι άνθρωπος και έχει αισθήματα, όταν σου λένε χοντράδες τα παίρνεις και ξεφεύγεις, δεν χρειάζεται ουίσκια για να τα κάνεις όλα λίμπα.
καλα δεν εχεις παρει ειδηση οτι η Σταματη εχει καταδικαστει ως συνεργος και συνενοχος του Τσοχατζοπουλου απο την ελληνικη πολιτεια, δηλ ολους μας; δεν υπαρχει θυμος.ενας ανοικτος τοιχος σε αγνωστους δεν ειναι προσωπικος χωρος μη λεμε και οτι θελουμε. Ας το κλεισει τοτε.
Η Σταμάτη ως συνεργός, σηκώνει -σε όλα τα χωριά και μεγαλουπόλεις του ίντερνετ- την διπλάσια αντιπάθεια στα σχόλια απ' τον βασικό ένοχο, σίγουρα κάπου θα τα έχει πάρει το μάτι σου. Γιατί άραγε; Όσο για το "ανοικτός τοίχος" και άρα όχι προσωπικός, απλώς διαφωνώ.Είναι το |face|book|, your face -book. Το ηλεκτρονικό ημερολόγιο-βιβλίο που -θεωρητικά-, λέει την ιστορία της ζωής ΣΟΥ με timeline. Πόσο πιο προσωπικό από αυτό μπορεί να γίνει κάτι στο ίντερνετ; Τι θα ήταν αυτό που θα έκανε το σπίτι σου ιδιωτικό χώρο αντί για δημόσιο, αν δεν υπήρχαν νόμοι;Προσβάσιμος και ανοιχτός σε όλους είναι ο τοίχος σου, τι είναι αυτό -εκτός του νόμου- που τον καθιστά προσωπικό τότε;Τι θα ήταν αυτό που θα απέτρεπε κάποιον που σου έχει θυμώσει, να έρθει και να γράψει "σου γαμώ την μάνα" στον τοίχο του σπιτιού σου, αν δεν υπήρχε νόμος που του το απαγορεύει;Φυσικά, δεν είναι άμεσα σωματική (ή υλική-οικονομική ζημιά) η βία της εξύβρισης στο facebook και εννοείται ότι έχει όποιος θέλει το δικαίωμα να σε στολίσει όπως νομίζει, δεν θα ήθελα να δω να περνάμε νόμους κατά του ιντερνετικού bullying (ακούστηκε και αυτό), αλλά μιλάμε για bullying, για ψυχολογική βία και έχω το δικαίωμα αντί να προτρέπω το θύμα της επίθεσης να κλείσει τον τοίχο του να το θεωρώ κακόγουστο, ανάγωγο, καταχρηστικό της ελευθερίας σου και ενίοτε χυδαίο.
@alee δεν καταλαβαινω γιατι ασχολεισαι με την Σταματη. Btw εχεις μια βασικη συγχιση του ποιος ειναι ο επιτιθεμενος σε αυτη τη περιπτωση. Ενας τοιχος στο καθε ασχετο ειναι δημοσιος οτι και να λες. Εχεις δικαιωμα να κανεις ενα ωραιοτατο block αλλα διθκαιωμα να λες "μοκο" οχι - αλλοιως τι δηλαδη;ενα ανοικτο wall δεν ειναι το σπιτι σου, στην καλυτερη ειναι το τραπεζι σου στο καφενειο.
@atmanΔεν ασχολούμαι με την Σταμάτη, με αφορμή το ποστ -που την αφορά πλαγίως- έκανα απλώς μια παρατήρηση.Το ότι ξαναέγραψα το όνομα της 2 φορές θα είχε αποφευχθεί αν δεν έπρεπε να σου απαντήσω.Ενδιαφέρον έχει που δεν έχεις δικαίωμα να λες "μόκο", αλλά έχει ο άλλος δικαίωμα να σε στολίζει ή να σου επιτέθεται στον τοίχο σου.Τέλος πάντων, μπορούμε απλώς να διαφωνούμε δεν πειράζει, έτσι και αλλιώς είναι αρκετά απογοητευτικό από όλη την επικαιρότητα να υπάρχουν εκατοντάδες σχόλια μόνο στις αφορμές που έχουμε για να φάμε κάποιον, όχι επειδή διαχειρίστηκε δημόσιο χρήμα ή έκανε κατάχρηση του αξιώματός του εις βάρος της κοινωνίας, αλλά επειδή φέρθηκε λάθος. (βλ. αντιφασίστες στου Μάλαμα, τούτο δω και διάφορα άλλα).Οι προταιριότητες και οι έννοιες μας δεν θα έλεγα πως με ενθαρρύνουν πως κάνουμε βήματα μπροστά.Ουσιαστικά, μεταφέραμε την ανθρωποφαγία-κάφρικη κουβέντα του facebook εδώ, απλώς πιο κόσμια, γιατί εδώ οι κανόνες είναι άλλοι.. και καμαρώνουμε που δεν είμαστε (σε αυτήν την φάση τουλάχιστον) καταβόθρες.
Πολύ ωραία τα εξηγεί και τα διευκρινίζει ο κύριος Χειμωνάς. Όχι ειλικρινά συμφωνώ με αυτά που λέει 100%. Θα πρέπει να ξεχωρίσουμε όμως τα εξής: Άλλο πράγμα το να υποκρίνομαι ή να συμπεριφέρομαι διαφορετικά από αυτό που πραγματικά είμαι ή νιώθω για να μην - και καλά - τσαλακώσω την δημόσια εικόνα μου (προσωπική του επιλογή είναι), άλλο πράγμα είναι το υποτυπώδες επίπεδο ευγένειας με το οποίο πρέπει να απευθύνομαι σε ένα συνομιλητή μου κατά την διάρκεια ενός διαλόγου (προφορικού ή γραπτού), περισσότερο δε όταν αυτός είναι σε δημόσια θέα.Δεν ξέρω εάν τα προηγηθέντα γεγονότα δικαιολογούν όντως την έκρηξή του αυτή αλλά θα πω αυτό που έλεγε η σοφή μανούλα μου "όταν εξοργίζεσαι και βρίζεις, όσο δίκιο και να 'χες το 'χασες"...Αναφορικά δε με το να μην (ξανά)αγοράσουν τα βιβλία μου ή να μην με (ξανά)ψηφίσουν τα ακούω βερεσέ...Τέλος, θα ήταν ενδιαφέρον να γίνει μια έρευνα κοινωνιο-ψυχολογικού περιεχομένου αναφορικά με τα άτομα που μπήκαν στην διαδικασία να τον βρίζουν μετά από αυτό το περιστατικό...
Από την συζήτηση δεν φαίνεται πουθενά να θίγεται η μητέρα του κ. Χειμωνά όχι ότι θα δικαιολογούσε την απίστευτη και χυδαία αυτή αντίδραση (διπλά κατακριτέα όταν προέρχεται από κάποιο δημόσιο πρόσωπο που έχει λόγο και επηρεάζει με τα βιβλία του τους αναγνώστες αλλά και τους ψηφοφόρους του). Η μόνη που θίγεται είναι η μητέρα της κοπέλας (αν μπορεί κάνεις να θιγεί πραγματικά από τα σχόλια ενός ανίδεου και ανόητου αγνώστου), αλλά απ'ότι κατάλαβα δεν το θεωρείτε προσβολή διότι δεν την γνωρίζετε ή στην χειρότερη δεν είναι γνωστό πρόσωπο όπως η μητέρα του κ. Χειμωνά! Ένα ακόμη λάθος σας είναι που αναμεταδίδετε την απάντηση του αμετανόητου κ. Χειμωνά που συνεχίζει να βρίζει (δεν είναι λέξεις που δεν ξέρω ή δεν έχω ξαν'ακούσει αλλά αυτός δεν είναι λόγος να τα βλέπω και στ'άρθρα σας - σαν ένας τρόπος συμφωνίας). Το γεγονός ότι κατακρίνετε όσους αντέδρασαν επειδή απλά υπάρχουν πολλοί που τα λένε και τ'ακούμε καθημερινά δεν είναι επιχείρημα. Με αυτό το σκεπτικό ας δεχόμαστε τα πάντα. Επίσης κάτι τελευταίο το ποιόν ενός ανθρώπου φαίνεται από τον τρόπο που φέρετε σε αγνώστους που δεν έχει να προσδοκά τίποτα από αυτούς και όχι στους φίλους και στους γνωστούς όπως είσαστε εσείς που όλο και κάτι έχει να περιμένει φαντάζομαι!
Επιδημιολόγοι μελετούν το νέο φαινόμενο και τείνουν να καταλήξουν στο συμπέρασμα της επανεμφάνισης μιας παλαιότερης νόσου. Ως προς τη συμπτωματολογία και την κατάληξη παρουσιάζει εξαιρετικές ομοιότητες με τη Νόσο της Σουλιώτισσας (Ν.τ.Σ.). Μϊα-μία "Σουλιώτισσας" (ό,που Σουλιώτισσα το άτομο που νοσεί) "τραγουδάει" σε κατάσταση παραληρηματικού επεισοδίου και κατακρημνίζεται. Η μόνη διαφορά είναι πως ο κατακρημνισμός γίνεται δια λιθοβολισμού από τους ακροατές, πράγμα που αποτελεί αδιάσειστη απόδειξη της μετάλλαξης της ασθένειας. Η ασθένεια είναι εξαιρετικά μολυσματική και μεταδίδεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρώτα συμπτώματα είναι η (λεκτική ) ακράτεια και η τάση για αμετροέπεια με κορώνες Ελληναράδικης λεβεντομαγκιάς. Προτείνεται η άμεση διαγραφή των λογαριασμών σας στα μέσα με τα πρώτα συμπτώματα. Η έγκαιρη διάγνωση σώζει.
Βλέποντας το αναδημοσιευμενο post, οπου μνημονεύεται μετάξυ αλλων και ο Πάριος, σκέφτηκα ότι αποκτησαμε και άλλο Τατσοπουλο .... Επι τέλους ... καιρος ηταν να χαρεί και η αλλη μισή Αθήνα:-) !
Κοίτα,άνθρωπος που στο facebook,τηλέφωνο είναι επιθετικός και καταβόθρα και απαυτώνει μάνα,πατέρα και το cd (εφόσον θα πάιζει Πάριο) και στην πραγματική ζωή όπως λες είναι φιλικός, συνεσταλμένος, εξαιρετικά ευγενής και σχεδόν ντροπαλός,στο χωριό μου τον λέμε κότα.
ευτυχώς μετά ήρθες στην μεγάλη πόλη και είδες πως αυτό το κάνει η συντριπτική πλειοψηφία, είναι όλοι "κότες".Δες αυτό... και θα καταλάβεις τι εννοώ. http://www.youtube.com/watch?v=x8062QEFk5gτο παράδειγμα της οδήγησης αντικατέστησε το με τα σόσιαλ μίντια.
Και για να μην παρεξηγηθώ, δε τον ξέρω τον άνθρωπο, ούτε με ενδιαφέρει το αν τον συμπαθεί ή όχι κανείς.Αλλά η κάθε συμπεριφορά πρέπει (εφόσον έχετε τόση μεγάλη ανάγκη να) κρίνεται βάση ολων των δεδομένων.Είναι εντελώς υποκριτικό και δεν μ' αρέσει καθόλου να τρώμε έναν άνθρωπο που ξέφυγε και έβρισε χυδαία, μόνο και μόνο επειδή "είναι γνωστός", λες και εμείς οι υπόλοιποι είμαστε ΠΑΝΤΑ κυρίες με το σις και με το σας. Το τι κάνει στα βιβλία του είναι άλλο θέμα, όποιος θέλει τα διαβάζει όποιος δεν θέλει δεν... το fb και ο τοίχος του, είναι μάλλον στην σφαίρα της προσωπικής του ζωής πιο πολύ (και για αυτό με ενοχλεί όταν κάποιος γράφει στον τοίχο κάποιου με επιθετικό τρόπο).Θα πρέπει να δούμε λοιπόν πως είναι αγένεια έτσι και αλλιώς να μπουκάρεις με επιθετικό τρόπο σε ένα wall για να κατακρίνεις και να κατηγορείς, έστω χωρίς να γίνεσαι χυδαίος.Από κει και πέρα, στο facebook κάποιος είναι καταβόθρα ανάμεσα σε καταβόθρες, δεν νομίζω κανένας να πήγε στην μάπα του και να του είπε "σπουδαίος παλιομαλάκας..." κτλ κτλ.Όταν λοιπόν αναφέρεται στο άρθρο πως είναι γλυκός και ευγενικός άνθρωπος, αναφέρεται στην αλληλεπίδραση του με ανθρώπους που συμπεριφέρονται φυσιολογικά. Στο facebook πάλι λένε τα χειρότερα για αυτόν.Το ότι η συγκεκριμένη δεν τον ΕΒΡΙΣΕ πριν την βρίσει, δεν ακυρώνει τα σχόλια που έχει ήδη δει να γράφονται για αυτόν ανά καιρούς και που τον κάνουν να αντιδράει έτσι, ούτε την επιθετικότητα της.Να στο πω και αλλιώς, δεν νομίζω οι 61 -μέχρι στιγμής- που συμφωνούν στο σχόλιο σου, αν τον γνώριζαν να του έλεγαν "φίλε είσαι κότα", εδώ όμως πολύ εύκολα το γράφεις (η ταυτίζεσαι).
Νομίζω πως αυτός το ξεκίνησε με το μόκο,αν έχουμε φυσικά από την αρχή τον επικοδομητικό διάλογο.Δυστυχώς όταν εκτίθεσε στα κοινά εκτίθεσε και στους κάφρους και θέλω να πιστεύω ότι κερδίζει πολλές φορές αυτός που κρατάει ψυχραιμία (ναι και στην Ελλάδα μπορεί να συμβεί),δεν ξέρω τι πίεση τους ασκούν οι κάφροι,αλλά πάντα υπάρχει η επιχειρηματολογία για να τους βάλεις στην θέση τους.Παρόλα αυτά εξακολουθώ να πιστεύω το ίδιο πράγμα (για το κότα λέω).Α ούτε και εγω τον γνωρίζω απλά μου έχει συμβεί λόγω δουλειάς να θέλουν να με σακατέψουν δια τηλεφώνου και όταν τους παρουσιάζομαι,για να τους εξυπηρετήσω πάντα,όχι να τσακωθώ,Νικολάκι μου και Νικολάκι μου είναι.
Aloutero,τέλος πάντων θεωρώ πολύ αγενές να στοχοποιείς και να βρίζεις κάποιον από το διαδίκτυο όσο δικαίωμα και αν σου δίνει.Πάντα υπάρχει ένας πιο "ευγενικός" τρόπος να του τα χώσεις χωρίς να γίνεσαι χυδαίος.Τώρα θα μου πεις ότι οι περισσότεροι χλευάζουμε κατά καιρούς τους διάσημους φελούς της Ελληνικής κοινωνίας αλλά είναι κάτι που ξεπερνά τις δυνάμεις του υγειού σχολιασμού.Και στο λέει ο πιο βρωμόστομος της Ελληνικής επικράτειας.
Ναι βρε celsius, μαζί σου....αλλά η ευγένεια είναι θέμα επιλογής έτσι δεν είναι? Όπως και να είσαι πρόθυμος να δεχθείς τις συνέπειες της αγένειας. Αν ήταν πρόθυμος τι μας κόφτει εμάς?
Δεν μας κόφτει καθόλου aloutero.Τα πάντα είναι θέμα επιλογής,ακόμα και ευγένεια..Σοφός είναι αυτός γνωρίζει τις συνέπειες πριν πράξει.Και μέντιουμ είναι αυτός που γνωρίζει στο τέλος τι θα γίνει.