Η Apple φταίει για την κατρακύλα της φινλανδικής οικονομίας λέει ο Πρωθυπουργός της χώρας

Η Apple φταίει για την κατρακύλα της φινλανδικής οικονομίας λέει ο Πρωθυπουργός της χώρας Facebook Twitter
14

Δηλώσεις σχετικά με την υποχώρηση της φινλανδικής οικονομίας και την υποβάθμιση της από τον οίκο S&p έκανε ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας Alexander Stubb, ρίχνοντας μέρος της ευθύνης  στα δυο πιο διάσημα προϊόντα της Apple.  

«Έχουμε δύο βιομηχανικά προβλήματα – δύο πρωταθλητές υποχώρησαν», δήλωσε ο Stubb μιλώντας στο CNBC. «Υποθέτω ότι κάποιος θα έλεγε πως το iPhone σκότωσε τη Nokia και το iPad “δολοφόνησε” τη φινλανδική βιομηχανία χαρτιού, αλλά θα επιστρέψουμε», εξήγησε.

Το iPhone θεωρείται η αιτία για την πτώση των πωλήσεων της Nokia ενώ το iPad για την υποχώρηση της βιομηχανίας χαρτιού.

Η φινλανδική οικονομία έχασε πριν από λίγες ημέρες το άριστα των οίκων, δηλαδή το τριπλό ΑΛΦΑ.

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ένα χάπι την ημέρα»: Η μάχη των ανθρώπων με HIV για μια θέση στον αμερικανικό στρατό

Διεθνή / «Ένα χάπι την ημέρα»: Η μάχη των ανθρώπων με HIV για μια θέση στον αμερικανικό στρατό

Μια δικαστική ανατροπή άνοιξε προσωρινά την πόρτα του αμερικανικού στρατού σε ανθρώπους που ζουν με HIV. Η υπόθεση δείχνει πόσο πιο γρήγορα έχει προχωρήσει η επιστήμη από τους θεσμούς και το στίγμα.
THE LIFO TEAM
ΙΣΠΑΝΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΤΙΝΙΑ

Διεθνή / Η Ισπανία αυστηροποιεί τους κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια - Οι νέοι όροι

H κυβέρνηση ενέκρινε τροποποίηση του Γενικού Κανονισμού Οδικής Κυκλοφορίας, εισάγοντας νέες υποχρεώσεις για τους χρήστες οχημάτων προσωπικής κινητικότητας (PMVs), στα οποία περιλαμβάνονται τα ηλεκτρικά πατίνια
THE LIFO TEAM
ΚΑΥΣΩΝΑΣ ΕΥΡΩΠΗ ΓΑΛΛΙΑ ΩΜΕΓΑ

Διεθνή / Omega Block: Το ατμοσφαιρικό «μπλόκο» που κρατά την Ευρώπη στον κλοιό του καύσωνα

Από τη Γαλλία και την Ισπανία έως την Ιταλία και τη Βρετανία, ο ατμοσφαιρικός σχηματισμός που μοιάζει με το γράμμα Ω βρίσκεται πίσω από τις ακραίες θερμοκρασίες που πλήττουν την Ευρώπη
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Οταν σε μια χωρα μια μονον εταιρεια (η ΝΟΚΙΑ),με ενα,μονον,ειδος προιοντος,φτανει να παραγει πανω απο το 1/3 του ΑΕΠ ,το θεμα δεν ειναι ΑΝ θα πεσει το ταβανι στο κεφαλι σου.Το θεμα ειναι ΠΟΤΕ.
Όταν στηρίζεις την οικονομία σου σε υπηρεσίες ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και μόνο αυτά παθαίνεις. Κακά τα ψέματα χωρίς πρωτογενή τομέα και βαριά βιομηχανία (χάλυβα κτλ) οικονομία δεν μπορείς να φτιάξεις. (Βλ. Γερμανία)
Αυτή δηλαδή είναι η επίσημη γραμμή της κυβέρνησης; Αν το πάει έτσι κι εμάς φταίει το ζαβό το ριζικό μας. Μπορούμε να διαγράψουμε λοιπόν πάραυτα το χρέος μας;
επισης προβαίνει σε μαζικη φοροαποφυγη - αυτο λεγεται κοινωνικος τζαμπατσιμος, ο καθε μετοχος της Apple μπορει να απολαμβανει νομους, δικαστηρια, αστυνομια, οργανωμενο κρατος που του εξασφαλιζουν τον πλουτο του with others peoples money κυριολεκτικά...
Μα γιατί τόσα "όχι"; Ο φίλος immortal είπε μια μεγάλη αλήθεια. Στον κόσμο της τεχνολογίας τα πράγματα είναι πολύ σκλήρα και τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς. Αν η ΝΟΚΙΑ είχε βολευτεί στις δάφνες της δεν της φταίει η apple που έφτιαξε πιο εκλυστικά προιόντα. Στο νέο παγκοσμιοποιημένο ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε οι επιχείρησεις πρέπει διαρκώς να προσπαθούν για το καλύτερο αλλίως πεθαίνουν απο τον ανταγωνισμό. Πάντως πολύ μπροστά η απάντηση του πρωθυπουργού. Δείχνει ίσως και την άγνεια των βορείοευρωπαίων ηγετών (όχι όλων) σε τέτοιου είδους θέματα. Πάντως η Φιλανδία παραμένει χώρα πρότυπο για τους υπόλοιπους. Η Φιλανδικη παιδεία είναι η κορυφαία σε όλη την Ευρωπή και μπράβο τους.
Το θεμα ειναι να μην πεθαινουν μαζι με τις επιχειρησεις και οι ανθρωποι και οι χώρες. Αν οντως πεθαινουν καπου εχουμε κανει λαθος στις προτεραιοτητες μας καιι η πραγματικοτητα θα μας τις βάλει επιπονα μεν αλλα θα τις βαλει στο σωστο πλαισιο καποια στιγμη.Η φιλανδικη παιδεια ειναι οντως προτυπο.Μιας και συζητάμε για Φιλανδία, αν μαθετε απο Φιλανδο ποιο ειναι το νομικο καθεστως των εκκλησιων στην Φιλανδια, ποιος ο ρολος τους στην κοινωνια κλπ ολοι οι μυθοι που λενε Δημου κλπ για τα αιτια της καθυστερησης της Ελλάδας θα σας πεσει το σαγονι, απο το ποσα φουμαρα ακουμε απο αυτη την και καλα εκσυγχρονιστικη πλευρα στην Ελλαδα...