Το Facebook απαγορεύει τα Like Gates

Το Facebook απαγορεύει τα Like Gates Facebook Twitter
7

Το Facebook αλλάζει και πάλι την πολιτική του και καταργήσει μονομιάς «like gates». Πρόκειται για τα "παράθυρα" που υποχρεώνουν τους χρήστες να κάνουν like σε μια ιστοσελίδα προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στο περιεχόμενό. Tα tab αυτά ήταν ιδιαίτερα διαδεδομένα σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που τα χρησιμοποιούσαν για να συγκεντρώνουν followers στις σελίδες τους μέσω διαγωνισμών ή ελκυστικών κοινοποιήσεων που όμως απαιτούσαν σύνδεση με τη σελίδα τους στο Facebook.

Η πλήρης κατάργηση της εφαρμογής θα τεθεί σε ιχύ από τις 5 Νοεμβρίου ενώ όσες σελίδες δεν συμμορφωθούν με τις υποδείξεις δεν θα είναι προσβάσιμες. Από την ανακοίνωση της  7ης Αυγούστου και έπειτα οι νέες ιστοσελίδες που δημιουργούνται παύουν να έχουν τη δυνατότητα  δημιουργίας και χρήσης " like gate".

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η ανακοίνωση του Facebook η πολιτική αλλάζει μιας και αυτές οι εφαρμογές παρακινούν τους χρήστες να κάνουν like παρά τη θέλησή τους, κάτι που η πλατφόρμα δεν θεωρεί ορθή χρήση των social media. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση, το Facebook επιθυμεί οι χρήστες να κάνουν like σε σελίδες που πραγματικά τους ενδιαφέρουν και που θέλουν παραμένουν συνδεδεμένοι με τις κοινοποιήσεις τους.

 

Τech & Science
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Curio: Τα λούτρινα παιχνίδια με τεχνητή νοημοσύνη που μιλούν στα παιδιά

Τech & Science / Curio: Τα λούτρινα παιχνίδια με τεχνητή νοημοσύνη που μιλούν στα παιδιά

Η εταιρεία Curio δημιουργεί αρκουδάκια-chatbots με τεχνητή νοημοσύνη που συνομιλούν με παιδιά από 3 ετών - Πώς αλλάζουν τα παιχνίδια την έννοια του παιδικού παιχνιδιού και τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς;
LIFO NEWSROOM
Έλον Μασκ και Τζεφ Μπέζος σχεδιάζουν ανεφοδιασμό καυσίμων στο διάστημα για αποστολές σε Σελήνη και Άρη

Τech & Science / Έλον Μασκ και Τζεφ Μπέζος σχεδιάζουν ανεφοδιασμό καυσίμων στο διάστημα για αποστολές σε Σελήνη και Άρη

Ο Έλον Μασκ και ο Τζεφ Μπέζος εξερευνούν τον ανεφοδιασμό καυσίμων σε τροχιά, ώστε τα διαστημόπλοια να ταξιδεύουν πιο μακριά με λιγότερο βάρος στην εκτόξευση, ανοίγοντας τον δρόμο για φθηνότερες και μακρινότερες αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη
LIFO NEWSROOM
Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια: Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025

Τech & Science / Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025: Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια

Η Ευρώπη βλέπει άνοδο στα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου, του τσικουνγκούνια και του δάγκειου πυρετού, καθώς η κλιματική αλλαγή διευκολύνει την εξάπλωση των κουνουπιών
LIFO NEWSROOM
Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Δηλαδή δε θα βλέπουμε πλέον ποιοί γνωστοί μας κάνανε like για να δούνε βίντεο του στιλ:δες πως ένα κουνάβι γλιτώνει τη τελευταία στιγμή από τραίνο.δες πως να χάσεις 45 κιλά σε 45 λεπτά.δες ποιές υπερτροφες νικανε τη πιτυρίδα και τη τεριδονα.δες πως ο πάτερ Παΐσιος σκότωσε το καταραμένο φιδι.δες μια ξανθιά να παρκάρει στο χαντάκι.δες έναν πιγκουινο να ροχαλίζει.δες ενα δεκαπενταχρονο να πατάει κόρνα από τριαξονικη νταλίκα δίπλα από το αυτί δυστυχης γριουλας κτλ..;
Καλη κινηση μεν,αλλα δεν γίνεται για να προστατεψει τους χρηστες... Αν κανεις like οπου να 'ναι δεν μπορουν να εχουν αξιοπιστα αποτελέσματα σχετικα με την καταναλωτικη σου συμπεριφορα κ τα ενδιαφέροντά σου.οποτε δεν μπορουν να στοχευσουν πανω σου τις σωστές διαφημισεις..