ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Ο Δημήτρης Μπουραντάς ζητά συγνώμη από τους μαθητές που δίνουν ΑΟΔΕ

Ο Δημήτρης Μπουραντάς ζητά συγνώμη από τους μαθητές που δίνουν ΑΟΔΕ Facebook Twitter
28
Συγνώμη ζήτησε χθες ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Δημήτρης Μπουραντάς, από τους μαθητές που σήμερα έδωσαν εξετάσεις στο βιβλίο του (ΑΟΔΕ).
Ο κ. Μπουραντάς έγραψε το βιβλίο «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων», πρίν από 16 χρόνια και εντυπωσιάζεται και ο ίδιος από το γεγονός ότι το βιβλίο δεν έχει αλλάξει και ότι έχει επιλεχθεί ως ύλη για τις πανελλήνιες.

28

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγιοι Ανάργυροι: Η απάντηση της ΕΛΑΣ για το νέο βίντεο μετά τη γυναικοκτονία- «Δεν υπάρχει μοντάζ»

Ελλάδα / Άγιοι Ανάργυροι: Η απάντηση της ΕΛΑΣ για το νέο βίντεο μετά τη γυναικοκτονία- «Δεν υπάρχει μοντάζ»

«Η Ελληνική Αστυνομία θα συνεχίσει να παρέχει οποιαδήποτε συνδρομή της ζητηθεί στην ανεξάρτητη ελληνική Δικαιοσύνη, για τη διαλεύκανση της εν λόγω υπόθεσης» αναφέρεται στην ανακοίνωση
NEWSROOM

σχόλια

17 σχόλια
Χμμμμμμμμ, άκουσα τον εν λόγω κ. καθηγητή σήμερα να μιλά στο ραδιόφωνο και αποκόμισα την εντύπωση ότι όλο αυτό περί "συγγνώμης" ήταν μια αφορμή για να γίνει ντόρος γύρω από το όνομα του.
Ναι βρηκαν τωρα πατημα τα τεμπελοπαιδα να μας πουν γιατι γραφουν χαλια στις εξετασεις. Το να μην περασεις στη σχολη που ηθελες επειδη ειχε βαση πανω απο 16-17 χιλ μορια το καταλαβαινω αλλα το να γραφεις κατω απο 10 χιλ και μετα να λες ηταν δυσκολα πεστε το στους γονεις σας που ειναι ασχετοι δυστυχως με το θεμα. Εχοντας τελειωσει ενα ΑΕΙ και ενα ΤΕΙ ξερω πολυ καλα ποσο διαβαζουν οι φοιτητες. Στο ΤΕΙ το 80% χρωστουσε στατιστικη που ο καθηγητης εβαζε καθε χρονο το ιδιο μοτιβο θεματα και μαλιστα μεταξυ των επαναληπτικων τα ιδια ακριβως!!!! ουτε αλλαγη στα νουμερα!! Το 20 % ασχολειται σοβαρα με τη σχολη του οι αλλοι απλα κουτσοπερνανε τα μαθηματα και παιρνουν ενα πτυχιο και ειναι πιο ανιδεικευτοι και απο πακιστανο μετανααστη. Για τους μαθητες λυκειου δε χρειαζεται αναλυση φαινεται απο το ποσοστο κατω απο τη βαση καθε χρονο.
εισαι απολυτος σε αυτα που λες και κανεις μεγαλο λαθος. Με το ζορι δεν γινεται τιποτα καλα φιλε μου, δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας μαθητης που θελει να περασει φυσικο ειναι υποχρεωμενος να αποστηθισει το αοδε ή να μαθει προγραμματισμο. Δεν σου λεω να μην κατεχει τη λογικη των μαθηματων, απλως ειναι αδικο με το τρεχον συστημα να ''αξιολογειται'' καλυτερα ενας μαθητης που θελει να περασει σε καποια οικονομικη σχολη και γραφει 18 φυσικη κατευθυνσης, σε συγκριση με εναν αλλον που εχει ακριβως τους ιδιους βαθμους και 10 στη φυσικη κατευθυνσης, αλλα 10 φορες περισσοτερες γνωσεις περι οικονομιας, επειδη προτιμησε να αναλωθει σε αυτο που θελει να ασχοληθει και αντι να διαβαζει φυσικη την οποια θα την ξεχασει και δεν θα του χρησιμευσει ΠΟΥΘΕΝΑ(και ξανατονιζω οτι δεν αναφερομαι στη λογικη του μαθηματος) προτιμησε να διαβασει μπογιοπουλο και μακιαβελι(λεμε τωρα). Αυτο σχετιζεται με αυτα τα περι τεμπελιας που αναφερεις. Δεν εχουν ολοι τη ''δυναμη'' και την υπομονη να διαβασουν και να ασχοληθου σοβαρα με μαθηματα που δεν τους κεντριζουν το ενδιαφερον ουτε στο ελαχιστο. Δεν θεωρω λοιπον οτι καποιος που θελει να περασει οικονομικα ειναι τεμπελης επειδη γραφει 5 φυσικη 9 μαθηματικα 5 προγραμματισμο και 5 αοδε, ενω μπορει να κουβαλαει γνωσεις και γνωσεις περι οικονομιας(αναφερομαι σε συγκεκριμενο παραδειγμα).
Συμφωνώ ότι δεν γίνεται όλοι να πιέζονται να μελετούν αντικείμενα που δεν τους ενδιαφέρουν.Το σύστημα έτσι όπως είναι έχει πολλά προβλήματα και είναι πολύ πολύ άδικο. Ωστόσο, αν θες πολύ να σπουδάσεις κάτι συγκεκριμένο και έχεις αυτόν το στόχο προσπαθείς να ασχοληθείς και με τα μαθήματα που δεν σε ενδιαφέρουν...Μειώνεις(όχι φυσικά να ξεχάσεις εντελώς) για ένα χρόνο τη μελέτη των αντικειμενων που σε ενδιαφέρουν και αυξάνεις τη μελέτη των αντικειμένων που άμεσα έχουν σχέση με τις εξετάσεις.Αναγκαστικά το κάνεις γιατί δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς..Μακάρι να αλλάξει το σύστημα αλλά δυστυχώς έτσι είναι τώρα..Το παιδί του παραδείγματος που αναφέρεις θα μπορούσε το 5 του ΑΟΔΕ να το κάνει 10-15 και να έχει λίγο πάνω από τη βάση στα υπόλοιπα..Και στη σχολή οικονομικών να μην έμπαινε ή θα έμπαινε κάπου αλλού και θα μπορούσε να δώσει κατακτήτριες μετά εκεί που θέλει(εκεί δίνεις μαθήματα της σχολής που στοχεύεις) ή να εξασφαλίσει έναν αξιοπρεπή Μ.Ο. που θα τον βοηθούσε να γίνει δεκτός από κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού.
Εγώ τον συγχωρώ πάντως. 19 είχα γράψει. Κι αυτό επειδή είχα αποστηθίσει το βιβλίο του. Τι μου έμεινε; Θυμάμαι ένα σκίτσο με έναν διευθυντή κι έναν φουκαρά εργαζόμενο.
Ήταν τόσο κατενθουσιασμένος όταν του έδωσε η κυβέρνηση Σημίτη την έγκριση να γράψει ένα βιβλίο έτσι μοντέρνο με πηγές από την ξένη βιβλιογραφία. Δεν ήξερε από ποιο ξένο βιβλίο να αντιγράψει και αντέγραψε από όλα. Χάθηκε στην μετάφραση η επιστήμη. Τώρα που ο γιός του δίνει εξετάσεις και του τα ρίχνει από μέσα και από κοντά κατάλαβε το λάθος του; Μετά από 15 χρόνια παιδέματος εκατομμυρίου φοιτητών;
Έδωσα πανελλαδικές πριν 2 χρόνια και το διάβασμα του συγκεκριμένου μαθήματος ήταν ένα πραγματικό βάσανο! Ατελείωτες επαναλήψεις και φράσεις που δεν έβγαζαν κανένα νόημα είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά του βιβλίου...Δεν νομίζω να παρηγορεί και πολύ τους μαθητές η συγγνώμη σας, ωστόσο ήταν καλό που ειπώθηκε αν και μετά από τόσα χρόνια.Υ.Γ. Για όσους αναφέρουν ότι ενισχύεται η παπαγαλία, η δική μου εμπειρία αντιτίθεται στην άποψη, μιας που όταν βγήκα από την αίθουσα πίστευα ότι έγραψα περίπου 16 επειδή δεν τα έγραψα αυτολεξεί...το αποτέλεσμα ήταν να μου βάλουν και οι δύο βαθμολογητές 20.
βρε ανίδεοι, κανείς δε σκέφτηκε οτι ο άνθρωπος μιλάει ειρωνικά?? Τι ευθύνη μπορεί να φέρει ένας συγγραφέας???? Επίσης μπορούμε να κάψουμε και τον Einstein για τη συνεισφορά του στη φυσική, μιας και 50 χρόνια μετα η θεωρεία του αποδείχθηκε μη ολοκληρωμένη(κβαντισμός). Ο κύριος σαν καθηγητής που είναι έχει προχωρήσει 20 χρόνια στην επιστήμη του και εύχεται να είχε συμβεί το ίδιο και με την ύλη των πανελληνίων! Με αγάπη, Απόφοιτος IB( τώρα κράζετε!)
Ότι να ναι.Συγκρίνεις την διατύπωση μιας επιστημονικής θεωρίας με την συγραφή ενος απλά απαράδεκτου βιβλίου.Ξέρω οτι ο Έλληνας δύσκολα το καταλαβαίνει, αλλά αν δεις οτι ΔΕΝ μπορείς να κάνεις κάτι και αυτό βγαίνει αίσχος μπορείς απλά να πεις :παιδιά ΔΕΝ μπορώ να το κάνω, δείτε τι θα κάνετε
Λοιπόν να καταθέσω και εγώ την άποψή μου. Ο γιος μου πέρσι έδινε πανελλήνιες και ενδιαφερόταν μόνο για πολυτεχνείο. Κατ΄αρχήν λοιπόν το μάθημα ήταν εντελώς έξω από τα ενδιαφέροντά του. Του είπα να το δει σαν μια ευκαιρία να αποκτήσει μερικές βασικές γνώσεις στα οικονομικά (sic). Μου είπε να το διαβάσω να του πω αν πιστεύω ότι ενδείκνυται για κάτι τέτοιο, έτσι το διάβασα. Το βιβλίο είναι όντως απίστευτα κακογραμμένο, μοιάζει σαν να μεταφράστηκε πρόχειρα από αγγλικό κείμενο με αποτέλεσμα συχνά να χρειάζεται να διαβάσεις δυο και τρεις φορές μια φράση για να καταλάβεις τι εννοεί. Λέει τα ίδια και τα ίδια με άλλα λόγια σε διαφορετικά κεφάλαια.Οι επαναλήψεις είναι ατέλειωτες. Η δομή του είναι απολύτως ακατάλληλη για να το αποστηθίσει κανείς ( θα μου πεις υπάρχει γενικά λόγος να αποστηθίσει κανείς οτιδήποτε???)Τα παιδιά για να πάρουν βαθμό πρέπει να γράψουν κατά λέξη (κυριολεκτικά) διάφορες κοινοτοπίες και επαναλήψεις που πρέπει να θυμούνται ακριβώς σε ποια σελίδα είναι. Νομίζω ότι πρώτοι οι καθηγητές που διδάσκουν και βαθμολογούν το μάθημα θα έπρεπε να έχουν ζητήσει να ξαναγραφεί ή να αποσυρθεί. Με την ευκαιρία, ένα χρόνο μετά, ο γιος μου δεν θυμάται απολύτως τίποτε ενώ έγραψε 18,6 στις εξετάσεις. :-)
Σωστός ... κατα το ήμισυ ... Τώρα που ξέρετε ότι το βιβλίο διδάσκεται και αποτελεί εξεταστέα ύλη , οφείλετε του χρόνου να ζητήσετε να το συμπληρώσετε και , ανάλογα με την κρισιμότητα των όποιων λαθών εντοπίζετε, αν δεν σας ακούσουν πάλι να το αποσύρετε!
Στο 1ο ετος στην ασοεε που διδασκει απο το βιβλιο του "μανατζμεντ", που λεει ακριβως τα ιδια με το βιβλιο της αοδε (αρκετα σημεια ειναι αυτούσια) δε ζηταει συγγνωμη.Τι να περιμενεις βεβαια απο ανθρωπο που απεργουσε στα προπτυχιακα αλλα την ιδια ωρα πηγαινε στα μεταπτυχιακα κι εκανε μαθημα που πληρωνοτανε με την ωρα.Αντε μητσαρα, τραβα παλι στην αιθουσα να λες στους φοιτητες να στελνουν μηνυματα να ψηφιζουν τα βιβλια σου σε διαγωνισμους κι ασε τη δηθεν αυτοκριτικη
Δουλεύω με αρχιτέκτονα που βγήκε από την σχολή χωρίς να γνωρίζει 3d. Δεν ήταν στα υποχρεωτικά...Όπως υπάρχουν και αρχαιολόγοι που βλέπουν πρώτη φορά σκάμμα στην πρώτη τους σύμβαση (συχνά μετά από μεταπτυχιακά), καθώς η ανασκαφή είναι στα μαθήματα επιλογής και τρώει χρόνο (2 εβδομάδες) από το καλοκαίρι.
Είμαστε τραγικοί σε πολλά θέματα της Παιδείας. Βγαίνουμε και καλά επιστήμονες από τα Πανεπιστήμια, και οι γνώσεις μας έχουν ελάχιστη σχέση με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, της έρευνας και της καινοτομίας.
Βλέπω στο facebook τα αναγουλιαστικά σχόλια ορισμένων που εύχονται θάνατο στον κύριο, ή να πατώσει ο γιος του, και διάφορες άλλες κατάρες. Δε θα πω ότι το βιβλίο είναι καλό, διότι δεν είναι, αλλά σίγουρα δε φταίει ο Μπουραντάς για την αποτυχία σας/των παιδιών σας. Εσείς/αυτά φταίνε. Όπως χιλιάδες άλλοι που τα κατάφεραν θα μπορούσατε να τα είχατε καταφέρει κι εσείς. Είναι εύκολο να κατηγορείς τους άλλους.. Υπάρχουν δύσκολα, υπάρχουν κι εύκολα βιβλία. Αυτό είναι το πρώτο. Το σύστημα φταίει. Υπό άλλες συνθήκες μπορεί το βιβλίο να ήταν υπέροχο. Η αποστήθιση και οι πανελλήνιες δεν είναι φταίξιμο των συγγραφέων του βιβλίου.
Φυσικά και είναι φταίξιμο των συγγραφέων. Όχι μόνο αυτών αλλά κατά κύριο λόγο αυτοί έχουν την μεγαλύτερη ευθύνη. Διότι όταν τους δόθηκε η ευκαιρία να συντάξουν αυτό το βιβλίο, δεν τους απασχόλησε σε τι κοινό θα απευθυνθούν. Δεν ξέρω αν το έχεις διαβάσει ποτέ σου, ή έστω να πέρασες τη διαδικασία των πανελληνίων και ούτε με αφορά βεβαια, αλλά το συγκεκριμένο βιβλίο είναι κακογραμμένο απο την πρώτη συλλαβή του εώς την τελευταία. Καμία συνοχή ανάμεσα των παραγράφων, καθώς επίσης, οι πανεπιστήμονες του βιβλίου, θεώρησαν οτι οι υποψήφιοι κατέχουν ήδη βασικές ή και προχωρημένες γνώσεις οικονομικών και διοίκησης(Πολλά από όσα αναφέρονται στο παραπάνω βιβλίο, εξετάζονται ίσως και στο 3ο έτος μιας σχετικής πανεπιστημιακής σχολής.) Ξέρω ότι έχουν εξεταστεί εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές στην ύλη αυτή, άλλοι πέτυχαν, άλλοι όχι. Δεν λέω να γίνει παραμυθάκι για παιδιά 5 χρονών, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι απευθύνεται σε 18χρονους μαθητές. Μια συγνώμη είναι το λιγότερο που θα μπορούσε να ζητήσει.
Και τι να κάνει δηλαδή; Να αλλάξει τη δομή του εκπαιδευτικού συστήματος; Αντί να αναγνωρίζουμε ότι απολογήθηκε για τη δυσκολία που προξενεί το βιβλίο του στους εξεταζόμενους,του επιρρίπτουμε ευθύνες που δεν έχει; Παραδέχεται τα τρία λάθη που έκανε και ζητά συγγνώμη,μήπως πρέπει να τον πάμε και στο εκτελεστικό απόσπασμα για να ικανοποιηθούμε; Ας σταματήσουμε επιτέλους σε αυτή τη χώρα να βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος,κανείς μας δεν είναι άμοιρος ευθυνών αλλά είναι πανεύκολο να βγαίνουν φταίχτες όλοι οι υπόλοιποι.
Απάντησε άλλος για μένα. Αλλά καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Εκτός όμως όσων ανέφερε η/ο Kay Lay, το βιβλίο γράφτηκε πριν 18 χρόνια. Τα πράγματα (η νοοτροπία τουλάχιστον) ήταν άλλα τότε. Αυτοί οι 3 γράψανε κάτι που τους ζητήθηκε, ίσως όχι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αλλά από εκεί και πέρα δε φταίνε αυτοί που το σύστημα αναμασά ένα ξεπερασμένο βιβλίο. Αυτή είναι η δουλειά διάφορων επιτροπών και του Υπουργείου.
Εύχομαι η συγνώμη σας να είναι ειλικρινής. Εύχομαι ως πνευματικός ιδιοκτήτης του βιβλίου να το αποσείρεται. Εύχομαι οι ατελίωτες ώρες προσπάθειας κατανόησης κάποια στιγμή να μας φανούν χρήσιμες. Εύχομαι οι βαθμολογητές να διαβάσουν την συγνώμη σας. Τέλος εύχομαι ολόψυχα οι ευχές μου να μην μείνουν μόνο ευχές...Μαθητής Γ λυκείου
Μαθητή Λυκείου, ωραία τα λες... λάθος τα γράφεις! Δε διαφωνώ ότι το σύστημα είναι χάλια, τα βιβλία δυσνόητα, απαρχαιωμένα και μπλα, μπλα, μπλα... ΟΜΩΣ δε γίνεται να είσαι Μαθητής Λυκείου και μέσα σε κείμενο 6 σειρών να έχεις κάνει 3 λάθη επιπέδου δημοτικού:- "να το αποσείρεται" γράφεται με "ε" (εμείς, εσείς ΠΑΝΤΑ με "ε"), - "οι ατελίωτες" (το σωστό είναι ατελείωτες, παιδάκι της οικογένειας "τέλειος, τελειώνω κλπ"), - "την συγνώμη σας" (στα άρθρα το -ν χάνεται όταν ακολουθεί ένα από τα σύμφωνα β, φ, γ, χ, δ, θ, σ, ζ, λ, ρ, μ, ν), κι άντε αυτό πες συγχωρείται... αλλά όπως και να το κάνουμε δεν ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ωραία!Δεν είμαι φιλόλογος, ούτε δασκάλα, που σου τη "λέω", απλά κάτσε σκέψου και προβληματίσου πως κάποιος βαθμολογητής μπορεί να πάρει σοβαρά το γραπτό σου με τέτοιο επίπεδο στην ορθογραφία! Εκτός κι αν ανήκεις στην κατηγορία μαθητών που δίνουν προφορικά, λόγω μαθησιακών δυσκολιών! Αν όχι, θα σε συμβούλευα να κοιτάς και να ξανακοιτάς το γραπτό σου πριν το "εκθέσεις", είτε στις εξετάσεις, είτε σε ένα σχόλιο που δημοσιεύεις διαδικτυακά! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία!
Θυμάμαι μετά την εξέταση τους δυστυχείς που το έδιναν να μαζεύουν τα βιβλία στο προαύλιο και να τα καίνε.Τόσα νούμερα που πέρασαν απο το υπουργείο και "επανίδρυσαν" το εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπόρεσαν να παρέμβουν να αλλάξει κάτι σε αυτό το αίσχος ??Και στο πανεπιστήμιο υπάρχουν αυτά. Όποιος καταφέρει να διαβάσει Ενόργανη Ανάλυση σε πολυτονικό που μας δώσανε κερδίζει δώρο κολλύριο
οι πανελλαδικες ειναι πραγματικα ο καλυτερος τροπος για να μη δουν ασπρη μερα πολλα παιδια.ειδικα απο θεωρητικη κατευθηνση πρεπει να μαθεις παπαγαλια βιβλια και βιβλια για να γραψεις!!!ωραιος τροπος εισαγωγης στα πανεπιστημια!