"Δεν ξέρω αν είναι ευγενικό να στείλω φωτογραφία με τη λέξη "γαμώ". Συμπαθάτε με. Και ευχηθείτε στους άλλους 249.000 κουβάδες κλάμα καλή τύχη."
YouSendIt! /
Μια μαθήτρια εκφράζει την αγανάκτηση της για τις πανελλήνιες, με αφορμή τη χτεσινή αυτοκτονία
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ένα σπίτι γεμάτο αντίκες, τέχνη και σπάνια αντικείμενα. Και τον Τσάρλι
Ένα μεγάλο εικαστικό καλοκαίρι
Άυπνοι στο Αθηναϊκό Φεστιβάλ Μίσους
Τρούμπα, η «θολή λιμνοθάλασσα του έρωτος»
48 ώρες στη Σίφνο
σχόλια