O Πάνος Παναγιωτόπουλος πήρε ό,τι του αξίζει: αυτήν τη φάρσα

O Πάνος Παναγιωτόπουλος πήρε ό,τι του αξίζει: αυτήν τη φάρσα Facebook Twitter
45

 

Δεν θεωρώ ότι ο Πάνος Παναγιωτόπουλος είναι ο Σατανάς ή ο Καταστροφέας του Ελληνικού Πολιτισμού (αν και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί τοποθετήθηκε ως Υπουργός Πολιτισμού από τον Αντώνη Σαμαρά). Επίσης, δεν συμφωνώ με τους άγριους προπηλακισμούς και τα λιντσαρίσματα πολιτικών. 

 

Έτσι, όταν διάβασα ότι η Κίνηση Μαβίλη πήγε σ' ένα συνέδριο για να τον αποδοκιμάσει, και τελικά τον ανάγκασε να κατέβει απ' το βήμα, ένιωσα μάλλον αμήχανα. 

 

O Πάνος Παναγιωτόπουλος πήρε ό,τι του αξίζει: αυτήν τη φάρσα Facebook Twitter

 

[H κίνηση Μαβίλη δήλωσε σχετικά:

"Σήμερα το πρωί 20 Φεβρουαρίου 2014 ο Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Πάνος Παναγιωτόπουλος άνοιξε τις εργασίες του Συνεδρίου "Χρηματοδοτώντας τη δημιουργικότητα", στο πλαίσιο της ελληνικής προεδρίας της Ε.Ε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το συνέδριο αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί αποτυπώνει την Ευρωπαϊκή πολιτιστική πολιτική των ερχόμενων δεκαετιών. Δεν προσκλήθηκε ωστόσο ούτε ένας καλλιτέχνης ως ομιλητής, και η ανακοίνωση του Συνεδρίου δεν κοινοποιήθηκε ευρέως.
Με πρωτοβουλία της Κίνησης Μαβίλη, καλλιτέχνες από διαφορετικά πεδία παρευρέθηκαν στο Συνέδριο και, αισθανόμενοι ότι χλευάζεται η ίδια η έννοια του πολιτισμού, δήλωσαν την αντίθεσή τους, γελώντας."]

 

 

Δεν μου άρεσε ως ιδέα.

 


 

 

Όμως, μετά είδα το βίντεο.

 

Σε ένα συνέδριο για τον Πολιτισμό και τη Δημιουργικότητα (με ενδιαφέρουσες συζητήσεις και ομιλίες), ο Υπουργός ξεκίνησε τις αναμενόμενες μεγαλοστομίες του.

 

Όταν είπε όμως πώς πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί σαν την Κίνα "καθώς το κόστος εργασίας στη Γηραιά Ήπειρο είναι εξαιρετικά υψηλό", γίνεται κάτι καταπληκτικό. 

 

Τα γέλια που ξεσπούν ακούγονται τόσο φυσικά! Σαν να γελά το αόρατο κοινό ενός sitcom, σα να βλέπεις τα Φιλαράκια και ο Τζόι να είπε κάτι αστείο στην Φοίβη, και να ακούς την γάργαρη αντίδραση των θεατών της μαγνητοσκόπησης (ή έστω μια πειστικότατη κονσέρβα γέλιων). 

 

Δεν ήταν το υστερικό γέλιο της Ανθούλας του Λαζόπουλου. Δεν ήταν ούτε το ευγενικό, βεβιασμένο γέλιο του κοινού σε τηλεοπτικά σόου τύπου Καρντάσιανς. Ήταν ένα πειστικό, εντός ορίων, γέλιο που μετέτρεψε την ομιλία του Παναγιωτόπουλου σε εικαστικό δρώμενο, σε μία ακούσια Υπουργική περφόρμαν, άξια (τηλε)θέασης. 

 

Το ότι ο Παναγιωτόπουλος τσίμπησε, και τσαμπουκαλεύτηκε και άρχισε να φωνάζει (δείχνοντας ένα πρόσωπο παλαιοκομματικό και δυσάρεστο) τον έκανε να χάσει το δίκιο του σχετικά με τα εμπόδια που του έβαζαν στο λόγο του. Προσπαθώντας μάλιστα να τους μειώσει συνέχεια τους αποκαλούσε συνδικαλιστές κι όταν αυτοί του έλεγαν ότι δεν ήταν -που όντως δεν ήταν- αυτός έλεγε: "Αφήστε τα αυτά, είστε διάκριτοι και διάκριτες", πράγμα που τον ντρόπιαζε ακόμα περισσότερο!

 

Αυτός τσακωνόταν σαν πολιτικός στα τηλεπαράθυρα του Χατζηνικολάου. Οι αποκάτω γελούσαν. Αυτός μιλούσε συνέχεια επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια, προσπαθώντας να καλύψει κάθε άλλη φωνή, όπως θα έκανε αν προσπαθούσε να ακουστεί πάνω απ' τον Παπαδημούλη στην εκπομπή του Πρετεντέρη. Οι αποκάτω πάλι γελούσαν. 

 

Προτιμώ χίλιες φορές αυτή τη διαμαρτυρία, αν πρέπει να υπάρξει μία, απ' την τυφλή οργή όσων σε αντίστοιχη περίπτωση θα γιούχαραν, θα έβριζαν, θα ανέβαιναν στη σκηνή προσπαθώντας να τον διώξουν κρατώντας σημαίες και καδρόνια. 

 

Η παιχνιδιάρικη, συμβολική φάρσα περνάει εύστοχα το μήνυμα, ρεζιλεύει κομψότατα τον πολιτικό, με τρόπο πραγματικά δημιουργικό. 

 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως η σύλληψη και η πραγματοποίησή της έγινε από καλλιτέχνες. 

 

 

 

45

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

20 σχόλια
Ακόμη και συνδικαλιστές να είναι ( που μάλλον είναι ) είναι ενδιαφέρον ότι διάλεξαν αυτόν τον τρόπο να διαμαρτυρηθούν. Και η αποτελεσματικότητα αυτού του τρόπου διαμαρτυρίας φαίνεται από την αντίδραση του υπουργού.
Καλα του εκαναν. Οσο γι αυτους που σε καθε κινηση προσπαθουν να βρουν αρνητικα σάς λυπαμαι πραγματικα. Η Ελλαδα πια δε σωζεται, παρτε το χαμπαρι. Ειναι πραγματικα λυπηρο. Την πουλουσαμε ολοι μας σιγα σιγα τοσα χρονια.Αν με ρωτατε απο τη στιγμη που γινονται εκλογες κανονικα και δεν εχουμε χουντα ο λαος φταιει 49% και η εξουσια 51%. Αν δεν το καταλαβουμε αυτο η εστω οτι φταινε και οι πολιτες τιποτα δε θα αλλαξει. Σαπιλα απλα
Ο άνθρωπος αυτός έγινε δημοσιογράφος εν μια νυκτι λόγο του γάμου του... Γιατι αλλιώς ούτε για δημοσιογράφος δεν ήταν ικανός... Σημερα μας κουναει το δάχτυλο...και μας μιλάει για ανταγωνιστικότητα και μισθούς Κίνας...
Έχουμε αρχίσει να το διασκεδάζουμε πάντως... Ο αυτοσαρκασμός που παρακολουθήσαμε είναι μια θετική εξέλιξη. Θα ταν πανίσχυρη.ανίκητη μια επανάσταση γέλιου. Φανταστείτε τους Αγανακτισμένους με το που έβγαινε ο ΓΑΠ από την Βουλή, να ξερένονταν στα γέλια. Πως να αντισταθείς σε αυτό; Με τα ΜΑΤ; Εκεί και τα ματ βγάζουν τα κράνη τους... Ή φανταστείτε τους όλους, τον σοβαροφανή και απρόσιτο Σαμαρά, τον κακιασμένο Βενιζέλο, τον τραγικό όπως και να χει Μπουμούκο, τον αυστηρό Δένδια, τον κουρδισμένο Κεδίκογλου. Όσο ζω θα το ονειρεύομαι.
ενώ όταν ο Καραμανλής ο Β' (πριν τον ΓΑΠ που κατ' εσέ έπρεπε να βάλουμε τα γέλια), μοίραζε τα δισεκατομμύρια (που ξέραμε πως δεν είχαμε), έπρεπε να στεκόμαστε προσοχή, γιατί κάτι παίρναμε κι εμείς, ε; Μήπως πρέπει να μάθουμε να γελάμε και με την αφεντιά μας καμιά φορά;
Αχαχαχα, μην βάζετε ιδέες στον κόσμο κύριε, διότι εάν ας πούμε κατακλυσθεί το Υπουργείο Πολιτισμού από πίτσες, ο ερίτιμος Υπουργός δεν θα τις πληρώσει από την τσέπη του, πάλι σ' εμάς θα τις χρεώσει (για να μην πω ότι θα δοθεί μια εξαιρετική ευκαιρία εις τους Υπηρεσιιακούς Παράγοντας για υπερτιμολόγηση)...
κάθε πολιτισμική οντότητα έχει τους εκπροσώπους που της αξίζουν (καλλιτέχνες, πολιτικούς, οτιδήποτε). εναλλακτικά:»Άι σέυ τομέητο»Άι σέυ τομάτο»Μπουουουουου, γιου σέη τομέητο
Ήμουν παρούσα στο συνέδριο αυτό και συνέβησαν κι άλλα τραγελαφικά απο μέρους των διοργανωτών. Μετα απο κάποιες ομιλίες στην αρχή τέθηκαν συγκεκριμένα ερωτήματα (απευθυνόμενοι στους έλληνες ομιλητές κυρίως) από ορισμένους καλλιτεχνες και εκπροσώπους θεατρικών ομάδων τα οποία ουδέποτε απαντήθηκαν. Το πατατήρησαν και πολλοί ξένοι προσκελημένοι και διαμαρτυρήθηκαν (πρωτοφανής εμπειρία γι'αυτούς). Οι ομιλητές μετέτρεψαν, με την αρνησή τους να απαντήσουν (στηριζόμενοι στο οτι δεν υπήρχε επαρκές χρονικό περιθώριο) το συνέδριο σε φιάσκο.
Από την εποχή της εμετικής εκπομπής με το Λεβέντη περίμενα κάποιος να τον πληρώσει με το ίδιο νόμισμα.Μπράβο στην κίνηση Μαβίλη, του άξιζε του συγκεκριμένου και με το παραπάνω. Αν δεν ήταν ο Παναγιωτόπουλος μπορεί να είχα ενστάσεις, τώρα απολύτως καμία.
τι κατάλαβα εγώ....α) πρόκειται για μια έξυπνη διαμαρτυρία που όμως έμεινε ημιτελής (για μένα τουλάχιστον..)β) παρά το ότι ο συγκεκριμένος υπουργός δεν μου είναι συμπαθής, θα πρέπει να ομολογήσω ότι είχε ένα δίκιο. Αν διαμαρτύρεσαι ανέβα στο βήμα πες μας ποιος είσαι, ποιους εκπροσωπείς, γιατί διαμαρτύρεσαι και γιατί επέλεξες αυτή την εκδήλωση. Παναγιωτόπουλος-διαμαρτυρόμενοι χ λοιπόν αν και θα το είχα στανταράκι διπλό.
το λέει κι ο ίδιος ο Παναγιωτόπουλος 100 φορές να ανέβουν στο βήμα αλλά κάθε φορά αμέσως το παίρνει πίσω - να υποθέσω λοιπόν ότι είσαι υπέρ της άποψης ότι αν ΔΕΝ με αφήνουν να ανεβώ στο βήμα τότε είμαι απολύτως δικαιολογημένος να γελάω από κάτω;
Η αναρχία, λέγω, και οι υποβολιμαίοι εαμοβουλγαροκομμουνιστοσυμμορίται συνδικαλισταί δεν αποτελούν καινοφανές φαινόμενον. Με ανάλογον τρόπον εν έτει 1969 είχαν δολίως υποσκάψει την ομιλίαν του Πρωθυπουργού της Εθνικής Κυβερνήσεως Γεωργίου Παπαδοπούλου κατά την Δευτέραν Εορτήν Νεολαίας.[Είχαν μαζέψει μαθητές υποχρεωτικά οι χουνταίοι στο Παναθηναϊκό Στάδιο κι αυτοί άρχισαν την καζούρα διά της επευφημίας. Ο Παπαδόπουλος δεν τελείωσε ποτέ τον λόγο. Η αντίδραση ήταν αυθόρμητη, από παιδιά που δεν τους επιτρεπόταν να μιλήσουν, χωρίς κανέναν προσχεδιασμό. Ρωτήστε αν ξέρετε κανέναν γεννημένο στις αρχές της δεκαετίας του 1950 που πήγαινε σχολείο ας πούμε στο 7ο του Παγκρατίου, να σας τα διηγηθεί.]Δείτε και το σχετικόν βίδεον (νομίζω από την εκπομπή της Ρένας Θεολογίδου στην ΕΡΤ):http://www.youtube.com/watch?v=9P0oP2oZ95UΤελικά, η πίτσα είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, Πάνο.
Τον είχα δει λίγα χρόνια μετά την εκπομπή στις Σπέτσες,πραγματικά (δεν) άξιζε να φάει μια πίτσα στην μάπα,από κοντά είναι εξαιρετικά γλοιώδης.Υ.Γ. Το "δεν", κρίμα την πίτσα,μην πάει χαράμι.
Αυτό το βίντεο το είχα δει ζωντανό και είχε μείνει άφωνος από αυτό που είχε κάνει τότε ο Παναγιωτόπουλος. (προφανώς δεν ενόχλησε όμως και πολλούς συμπολίτες μας που τον επιβραβεύουν, έκτοτε, με τη ψήφο τους). Υ.Γ. Για τους νεότερους: Στο βίντεο ο Παναγιωτόπουλος όταν έκανε το δημοσιογράφο στα 90ς, κάλεσε το Β. Λεβέντη για συνέντευξη στην εκπομπή του. Αντί για πολιτική συνέντευξη, όμως, προσπάθησε να τον γελοιοποιήσει προσφέροντάς του ...πίτσες. Του γυρνάει μπούμεραγκ όμως, καθώς ο Λεβέντης τον αντιμετωπίζει με σοβαρότητα και ήθος. Όσο για τον δημοσιογράφο Παναγιωτόπουλο, ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του, παρακολουθόντας το βίντεο.
O Παναγιωτόπουλος είναι από τα μεγαλύτερα πολιτικά σκουπίδια των τελευταίων δεκαετιών. Ο ορισμός του κλαρινογαμπρού που χώθηκε στο κόμμα για να βολέψει τον κώλο του και έκτοτε αποδείχτηκε παντελώς άχρηστος.Παρόλα αυτά διαφωνώ με τέτοιου τύπου διαμαρτυρίες. Προσβάλουν ότι τόσο τον ίδιο τον πολιτικό αλλά τον πολίτη. Οκ γέλασαν χαλώντας την εκδήλωση. Ποιος ο λόγος; Προφανώς δεν σκέφτηκαν ότι υπάρχουν εκεί άνθρωποι που θέλουν να δουν την (όποια) ομιλία του Παναγιωτόπουλου. Αντίστοιχα πως θα τους φανεί αν σε κάποια δική τους εκδήλωση προσέλθει μια ομάδα ανθρώπων και γελάει υστερικά εμποδίζοντας τους να συνεχίσουν και ενοχλώντας τους υπολοίπους. Η μήπως θεωρούν ότι είναι πολιτική κίνηση; Θεωρώ ότι η Κίνηση Μαβίλη φέρθηκε σαν Παναγιωτόπουλος πέφτοντας στο χαμηλό επίπεδο του....Υ.Γ. μεταξύ μας όμως ενθυμούμενος την ιστορική εκπομπή με τον πρόεδρο Β.Λεβέντη δεν μπόρεσα να μην ευχαριστηθώ το βίντεο.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο Παναγιωτόπουλος ηταν εκείνος που κάλεσε στη εκπομπή του το Θεόδωρο Αγγελόπουλο, για να τον "μαλώσει" που πήγε κόντρα στον Καντιώτη, όταν ο τελευταίος απαγόρεψε τα γυρίσματα ταινίας του σκηνοθέτη στη Φλώρινα...
Θα ηθελα να δω αυτους που κραζουν τους διαμαρτυρομενους, οταν η κυβερνηση του Παναγιωτοπουλου θα θελησει να ακολουθησει το παραδειγμα της Κινας για να συμβαλλει στην ανταγωνιστικοτητα της Ευρωπης.
Ειχε καποιο νοημα αυτο? Τι κερδισαν αυτοι που το εκαναν?Ειναι ευκολο να μαζεψεις 10 ατομα και να τα βαλεις απεναντι σε εναν. Το δυσκολο ειναι να βρεις εναν αντιλογο. Αλλα αυτη ειναι η παιδεια που εχουμε παρει απο την αντιπολιτευση τοσα χρονια. Να λεμε οχι χωρις να υπαρχει λογος για αυτο το οχι!Αυτες τις συμπεριφορες και την ανομια ειναι που αντεγραψε η ΧΑ απο την αριστερα και τους εβαλε μεσα στην βουλη. Το λεω αυτο γιατι ειμαι σιγουρος οτι αυτοι που γελανε θα ελεγαν φασιστες τους ΧΑ εαν εκαναν το ιδιο σε μια ομιλια του Συριζα.
Οτι ίσως έχουν ζητήσει διάλογο μαζί του για την επίλυση των προβλημάτων τους με μηδενική ανταπόκριση το έχεις σκεφτεί? οτι είναι απλά ένας ανάξιος πολιτικός χωρίς καμία θέληση για πολιτιστικό έργο? Η διαμαρτυρία αυτή αποτυπώνει την αποστρέφει που νιώθουν οι καλλιτέχνες για το υπουργείο που ασχολείται με το αντικειμενό τους και την υποκρίσια το πολιτικού συστήματος (μεγάλα λόγια, προεδρία και απο πράξεις τίποτα) εξού και η ειρωνική διάθεση. Αλλά φαντάσου τι μυαλό κουβαλάς που επειχηρήματα σου είναι τα ίδια με του παναγιωτόπουλο(σύριζα και οχλαγωγία)...
Έλεος πια με τη με καθε μεσο δικαιολογηση της ΧΑ. Που αντεγραψε την αριστερα...Ό,τι λαθος κι αν εκανε η αριστερα δεν επηρεασε κανενα χρυσαυγιτη. Ηταν ηδη χουντικοι φασιστες και πηραν τα πανω τους.Και οι συμπαθουντες κατα βαθος, τους δικαιολογουν
Δηλάδη Jack Knapier, καλλίτεχνης συνεπάγεται με συνδικαλιστής, αριστερός-φασίστας, ενάντια σε όλα?? Εγώ μίλησα συγκεκριμένα για την διαμαρτυρία τους απέναντι στον υπουργό πολιτισμού η οποία δεν έχει πολιτικό στίγμα. Τώρα επειδή ο παναγιωτόπουλος δεν μπορεί να διαμορφώσει έναν τεκμηριωμένο αντίλογο και λέει οτι είναι του σύριζα , δεν σημαίνει οτι είναι!!! Ο όρος καλλιτέχνης δεν περιγράφει πολιτική ιδεολογία!!! Ψάξε λίγο για την κίνηση μαβίλη και μη πετάς άπολυτες αρλούμπες απο δω και απο κει
Στο πρώτο μου σχόλιο μου λες οτι παρανόησα? τι παρανόησα ?οτι είναι αμόρφωτοι και όχι καλλιτέχνες? το οτι δεν συμφωνείς εσύ με τον τρόπο που διαδηλώνουν δεν σήμαινει οτι είναι αμόρφωτοι... επίσης πως ξέρεις εσύ πως θα αντιδράσουν? όλοι έχουν τον ίδιο τρόπο σκέψης με εσένα? πολύ βρήκαν άλλωστε αυτόν τον τρόπο διαμαρτύριας δημιουργικό και διαφορετικό.
Και γω συμφωνώ μαζί σου οτι είναι δεν είναι σωστό να ειρωνεύεσαι τον άλλον που μιλάει πόσο μάλλον όταν είναι ένας και οι άλλοι πολλοί. Παρ' όλα αυτά δεν γίνεται να δεις τη διαμαρτύρια μονόπλευρα, δηλάδη εαν είναι σωστή ή όχι μόνο απο τον τρόπο διεξαγωγής της, είναι αναγκαίο να δεις και τα αίτια.Καθώς μόνο εκείνοι ξέρουν πόσο επηρεάζει τις ζωές τους οι αποφάσεις και οι δράσεις του υπούργειο (εσύ νομίζω οτι κρίνεις χωρίς να σε επηρεάζει άμεσα).Έπισης σκέψου οτι η διαμαρτύρια με αυτό τον τρόπο δείχνει το γελείο της όλης κατάστασης του ένας άνικανος και άσχετος με τον πολιτισμό είναι επικεφαλής του υπ. πολιτισμού.Το αν έχουν προσπαθήσει να έρθουν σε διάλογο μαζί του μπορείς να το δεις στην κίνηση(γι αυτό που λες για τις μπουνιές) http://kinisimavili.blogspot.gr/. Στο κάτω κάτω μια τέτοια πράξη μπορεί να είναι απολίτιστη(έχουν γίνει τρισχειρότερες στην Ελλάδα ενάντια σε πολιτικούς ), αλλά τελικά να φέρει πολιτισμό με την απομάκρυνση του παναγιωτόπουλο και αυτός είναι και σκοπός των καλλιτεχνών χωρίς τα διαλυτικά!
το επηρεάζει τις ζωές τους δεν σημαίνει απαραίτητα σε οικονομικό έπιπεδο, αλλά και σε πολιτισμικό(υποδομές,χώροι για δημιουργία, μεγάλη γκάμα δράσεων απο αρχιτεκτονικές-αισθητικές παρεμβάσεις στις πόλεις μέχρι σέμιναρια για όλες τις μορφές τέχνης).
Ο Παναγιωτόπουλος αποτελεί μερος του μεγαλου προβήματος της Ελλάδας και της απροθυμίας για αλλαγές που χρειάζεται η χώρα.Ο Σαμαρας τον τοποθέτησε εκεί προφανώς επειδη του "χρωστούσε" μια θέση. Δεν εχει να κάνει με τις ικανότητες του ή με τη διαθεσή του για προσφορά...
νομίζω Άρη ότι ο τρόπος που αναπτύσσεις το επιχείρημά σου αφήνει μια παρερμηνεία. Όπως ακριβώς λέμε ότι δεν είναι αναγκαίο ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι διαμαρτυρόμενοι να φωνάζουν ή να καταλαμβάνουν δημόσιο χώρο έτσι ακριβώς πρέπει αν λέμε ότι δεν γίνετια ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι διαμαρτυρόμενοι να μιμηθούν τους καλλιτέχνες. Τα πράγματα είναι απλά: η εκάστοτε εξουσία θέλει να μην υπάρχει διαμαρτυρία ή να ελέγχει όλες τις παραμέτρους της διαμαρτυρίας αυτής. Να σου δώσω ένα παράδειγμα: υπήρξε ένας γκραφιτάς ο οποίος έιχε την μεγαλοφυή ιδέα όχι να φτιάξει ένα σχέδιο λερώνοντας κάποιον τοίχο αλλά να δημιουργήσει ένα σχέδιο καθαρίζοντας τη βρωμιά σε κάποια επιλεγμένα σημεία ενός μεταλλικού παραπετάσματος. Η αντίδραση της εξουσίας ήταν ίδια: τον συνέλαβαν και μετά καθάρισαν όλο το παραπέτασμα για μην επαναληφθεί. Φανέρωσαν έτισι ότι αυτό που φοβούνται είναι η ανεξέλεγκτη δημιουργικότητα.
Οι καλλιτέχνες ζουν στις αυλές τις εξουσίας. Οι διαμαρτυρόμενοι προφανώς περιμένουν την εξουσία του ...ΣΥΡΙΖΑ για να γλύψουν και αυτοί το κόκκαλο τη εξουσίας που τους αναλογεί.
Αν και δεν έχει σημασία, το λέω επειδή πέταξες μια ανοησία (άλλο θέλω να πω, καταλαβαινόμαστε): Εγώ είμαι από αυτούς που πληρώνουν, όχι από αυτούς που πληρώνονται.
αν δεχτούμε αυτό το λογικοφανές που λες θα είσαι αναγκασμένος να παραδεχθείς ότι αυτοί που είναι τώρα στην εξουσία της Πασοκονεοδημοκρατίας γλύφουν κι αυτοί κοκκαλάκια, οπότε ποιό είναι το πρόβλημά σου; ότι οι φόροι σου θα πηγαίνουν σε αυτούς αντί για τους άλλους;
Ο όρος "πεινασμένος καλλιτέχνης" υπάρχει σε όλους τους λαούς από την αρχαιότητα για συγκεκριμμένο λόγο: Για κάθε πετυχημένο καλλιτέχνη υπάρχουν χίλιοι καλλιτέχνες που μετα βίας βγάζουν τα προς το ζειν, ασχέτως ταλέντου ή όχι.Οι μόνοι που ζουν στις αυλές της εξουσίας είναι οι κόλακες, και η εξουσία έχει αποδείξει πόσο αγαπά τη τέχνη στην Ελλάδα, με πράξεις: ΚΑΘΟΛΟΥ.Άντε πήγαινε γλύψε κανα κοκκαλάκι κι εσύ.Υπογραφή: Starving Artist.