Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ;

Σίγουρα η καμπάνια αυτή δεν ανέτρεψε τον κόσμο της μόδας και της διαφήμισης και επιπλέον τα κορίτσια και οι γυναίκες που πρωταγωνιστούν επιλέχθηκαν κυρίως για την ομορφιά τους. Αυτό που την κάνει ξεχωριστή και σπάνια είναι πως αυτό που φαντάζει αδιανόητο για μια καμπάνια και φωτογράφιση, ειδικά όταν μιλάμε για εσώρουχα, εδώ συνέβη. Καθόλου φώτοσοπ, κανένα εφέ, καμία επεξεργασία για να λάμψει το δέρμα, να στρογγυλέψουν ή να μεγαλώσουν οι καμπύλες και κανένα "παχάκι" δεν σφαγιάστηκε πριν κυκλοφορήσει.

 

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ;

 

" What you see is what you get" τονίζει χαρακτηριστικά η εκπρόσωπος της εταιρείας Αerie lingerie, Jenny Altman. Tα σημάδια, οι ουλές, τα τατουάζ, μερικές ραγάδες, κάποια ρυτίδα έκφρασης και οι όποιες ατέλειες είχαν οι πρωταγωνίστριες παραμένουν ως έχουν. Σκοπός της εταιρείας δεν είναι μόνο να κατευθυνθεί προς την τάση που θέλει τις γυναίκες φυσικές και τα αψεγάδιαστα τοπ μόντελ ανεπίκαιρα.

 

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ;

 

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ;

 

Πίσω από όλο αυτό κρύβεται και μια ριζική αλλαγή πολιτικής της εταιρείας που αφορά κατ'επέκταση στρατηγικές μάρκετινγκ. Τα υπερεπεξεργασμένα κορμιά και οι εξωπραγματικές καλλονές εκτός του ότι αρχίζουν να μην αφορούν πολύ μεγάλη μερίδα κόσμου μπορούν ενίοτε να λειτουργήσουν και αρνητικά για μια εταιρεία. Είναι πολύ πιο φιλικό για τον κόσμο που θα επισκεφτεί ένα online shop να μπορεί να δει τα ρούχα φορεμένα σε ένα σώμα που θα προσεγγίζει τα δικά του μέτρα παρά να το αντικρίζει σε κάτι που ναι μεν θα δείχνει να έχει άψογη εφαρμογή και εικόνα, αλλά που θα τον βάλει σε σκέψεις για το πως θα είναι φορεμένο και στον ίδιο.

 

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ;

 

Υπάρχει διαφημιστική ομορφιά χωρίς φώτοσοπ;

Η εταιρεία αναγνωρίζει πως αυτές οι γυναίκες εξακολουθούν να είναι υπέροχες όταν παραμένουν φυσικές και δεν ανησυχεί καθόλου για τις πιθανές ατέλειες ή το πως μπορεί αυτές να επηρεάσουν το design των ρούχων. Εξηγώντας περαιτέρω το σκεπτικό της ανέφερε εύστοχα πως οι πελάτισσες τους δεν είναι μοντέλα και πως αν σε κάτι θα μπορούσαν να ταυτιστούν περισσότερο είναι αυτό το στιλ και αυτή η εικόνα. "Δεν θέλουμε πια να προβάλουμε το γνώριμο ύφος της έως τώρα μόδας. Θέλουμε οι γυναίκες και κυρίως οι έφηβες να αγαπήσουν κάθε κομμάτι του εαυτού τους και της ομορφιάς του κορμιού τους".