14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Μπραντ Πιτ
30

 

 

Επιμέλεια: Βαγγέλης Μακρής 

 

Ο Martin Schoeller ζήτησε απο διάσημους ανθρώπους πριν μερικά χρόνια να ποζάρουν όσο πιο φυσικά γίνεται. Αρκετοί απο αυτούς τόλμησαν να δείξουν ακόμα και τις ρυτίδες τους, άλλοι όπως ο Μεριλιν Μάνσον προτίμησαν να ποζάρουν με το προσωπείο τους. Οι φωτογραφίες αυτές είναι κάποιες απο τις 75 φωτογραφίες που περιλαμβάνονται στο βιβλίο του με κοντινά πορτραίτα γνωστών και άγνωστων ανθρώπων.

 

 

 

1.

 

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Τζακ Νίκολσον

 

2.

 

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Αντζελίνα Τζολί

 

3.

 

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Χιθ Λέτζερ

 

4.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Κειτ Μπλάνσετ

 

5.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Κόλιν Φάρελ

 

6.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Μέριλ Στριπ

 

7.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Ρόμπερτ Ντε Νίρο

 

8.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Κέβιν Μπέικον

 

9.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Ιγκυ Πόπ

10.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Μέριλιν Μάνσον

 

11.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Πάρις Χίλτον

 

12.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Βαλεντίνο

 

 13.

14 διάσημοι άνθρωποι χωρίς photoshop Facebook Twitter
Ζινταν

 

 

Φωτογραφία
30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Φωτογραφία / Ο Νίκος Φλώρος είναι ο τελευταίος φωτορεπόρτερ μιας άλλης Αθήνας

Μέσα σε μια ξεχασμένη στοά της Πανεπιστημίου, ένα από τα παλαιότερα φωτογραφεία της Αθήνας φυλά φιλμ και αρνητικά που κρύβουν μισό αιώνα ζωής της πόλης – από πολιτικές πορείες και εγκλήματα μέχρι καθημερινές στιγμές που έχουν χαθεί για πάντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Φωτογραφία / Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Σήμερα, η Meiselas θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο όχι μόνο για τους πολιτικά δεσμευμένους φωτογράφους που καταγράφουν προσεκτικά, προβληματίζονται και πλαισιώνουν το έργο τους, αλλά και για τους φωτογράφους που επίμονα εργάζονται σε συνεργασία με τα θέματά τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT
Μια έκθεση με φωτογραφίες του Α. Εμπειρίκου που δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ πριν 

Φωτογραφία / Φωτογραφίες του Ανδρέα Εμπειρίκου παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε μια νέα έκθεση

54 φωτογραφίες από το πολύτιμο αρχείο του θα παρουσιαστούν από την Eleftheria Tseliou Gallery, στον χώρο της Τοσίτσα 3, σε μια έκθεση που επιχειρεί να αναδείξει πως υπήρξε εξίσου σημαντικός ως φωτογράφος, όσο και ως ποιητής και ψυχαναλυτής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

18 σχόλια
η παρις χιλτον εχει καστανα ματια και φοραει μπλε φακους,οποιος εχει φορεσει χρωματιστους φακους ξερει οτι αν τον κοιταξουν απο κοντα,φαινεται το καφε του ματιου,και στην παρις δεν φαινεται...αλλα δεν υπαρχει photoshop.
χαχα οκ με παραδέχομαι:P το τοσο τεχνητο blur μου φαινοταν tilt shift lens (για επιλεκτικο focus) όπως και τελικά ειναι + large format camera (για το εξαιρετικά μικρό βάθος πεδίου). http://www.visualanthology.com/2011/08/13/ace-gallery-martin-schoeller/μπορει να μην ειναι ρετουρασισμένες τοπικα αλλα βαζουν τα ορια της σύνθεσης με παραδοσιακά μέσα - μαλλον ειναι μια υπομνηση περισσότερο οτι ξκαμια φωτο δεν ειναι απολυτα αυτο που βλεπουμε.που σταματαει το φυσικο και που αρχιζει το κακογουστο retouch για αλλα μια φορα αφηνεται ως ερωτημα.
Ε καλά, και η Τζολί δεν βγήκε όπως ξυπνάει το πρωί.. Και για τον Μάνσον όμως δεν είπες τίποτα...Βασικά, όλοι λίγο πολύ έχουν μεϊκ απ. Εξάλλου, είπαμε χωρίς photoshop όχι χωρίς μακιγιάζ.
Έχουν λίγο photoshop: μπορεί να μην πείραξε το κέντρο των προσώπων, αλλά "θόλωσε" το γύρω-γύρω με gaussian blur. Η θολούρα που κάνει τα περιγράμματα να φαίνονται εκτός εστίασης, κάνει ακόμα πιο έντονες τις λεπτομέρειες και τις ατέλειες των προσώπων.
απλά είναι τραβηγμένες με πολύ ανοιχτό διάφραγμα... f1.4 πιθανότατα ή 1.8 με αποτέλεσμα το βάθος πεδίου να είναι πολύ μικρό ;) Βασικέ γνώσεις φωτογραφίας :)φιλικα
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ όταν τις πρωτοκοίταξα, αλλά σε μερικές η θολούρα ξεκινάει από πολύ μπροστά, πχ στα μάγουλα της Paris και του Kevin Bacon, ή το πηγούνι του Ζιντάν είναι εκτός εστίασης, ενώ τα μαλλιά του που είναι στο ίδιο βάθος είναι καθαρά. Σίγουρα είναι όντως "ρηχές" αλλά μερικές μου φαίνονται ελαφρώς πειραγμένες. Λεπτομέρειες βέβαια, το βασικό είναι ότι βλέπουμε τα πρόσωπα με τις ατέλειες τους, όχι σαν κέρινα ομοιώματα.