H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple

H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple Facebook Twitter
8

Αυτή είναι η διαφήμιση της Apple για την εορταστική περίοδο και κάνει τικ σε όλα τα συναισθηματικά «κουτάκια» ώστε να συνιστάται η χρήση χαρτομάντηλων.

Απολαύστε την.


Κι εδώ το video που υποτίθεται ότι γύρισε και μόνταρε ο έφηβος της παραπάνω διαφήμισης και που το προβάλλει στην οικογένεια μέσω του AirPlay. Η Apple υποστηρίζει ότι γυρίστηκε ολόκληρο με το iPhone 5S.

Τα σχόλια πάντα στη διάθεσή σας!

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM
Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου ενώ λαμβάνεται μια απόφαση

Τech & Science / Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου κατά τη διάρκεια λήψης μιας απόφασης

Νευροεπιστήμονες έφτιαξαν τον πρώτο «χάρτη» στην ιστορία του κλάδου τους που παρέχει μια πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σε όλο τον εγκέφαλο τη στιγμή που λαμβάνεται μια απόφαση
LIFO NEWSROOM
H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Τech & Science / H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Το ρομπότ Perseverance της NASA εντόπισε βράχους στον Άρη με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που μπορεί να προέρχονται από αρχαία μικροβιακή ζωή. Οι επιστήμονες εξετάζουν αν αυτά τα ορυκτά αποτελούν τα πρώτα ίχνη ζωής στον κόκκινο πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Ηνωμένο Βασίλειο: Ασθενείς θα υποβληθούν δοκιμαστικά σε εξέταση αίματος που θα μπορούσε να «αλλάξει ριζικά» τη διάγνωση του Αλτσχάιμερ

Τech & Science / Νέα εξέταση αίματος θα μπορούσε να «αλλάξει ριζικά» τη διάγνωση του Αλτσχάιμερ

Στόχος είναι να διαπιστωθεί εάν η εξέταση αίματος, η οποία είναι ακριβής στον εντοπισμό πρωτεϊνών που συνδέονται με το Αλτσχάιμερ, μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της διάγνωσης για ασθενείς που εμφανίζουν πρώιμα σημάδια της ασθένειας, που αποτελεί τη συνηθέστερη αιτία άνοιας
LIFO NEWSROOM
Το κλάμα των μωρών μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος των ανθρώπων σύμφωνα με έρευνα

Τech & Science / Το κλάμα των μωρών μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος των ανθρώπων, σύμφωνα με έρευνα

Με τη χρήση θερμικής κάμερας, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι όταν εθελοντές άκουγαν ηχογραφήσεις μωρών να κλαίνε ανέβηκε αισθητά η θερμοκρασία του σώματος τους
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Συφωνώ! O έφηβος - και όλη η οικογένεια - είναι για κλάματα! Η ιστορία που αφηγείται η διαφήμιση το μόνο που μου προκάλεσε ήταν θλίψη (γι' αυτό μάλλον χρειάζονται τα χαρτομάντηλα...) Ο εφηβος της ιστορίας μου θύμισε όλους αυτούς που πάνε σε μια συναυλία και έχουν το κινητό να "γράφει" για να το ανεβάσουν μετά στο youtube (και δεν σ' αφήνουν κι εσένα να δεις αφού υπάρχει παραπέτασμα αιωρούμενων κινητών|) ή τους χαζοχαρούμενους γονείς που "γράφουν" τα καμάρια τους σε όλες τις δρατηριότητες (γιορτές, παιχνίδι κλπ) Το θέμα είναι ότι έτσι χάνεται(ε) η (τη) ΖΩΗ! Ξυπνείστε και χρησιμοποιήστε τα μάτια και το μυαλό σας μόνο (μπορείτε κι εκεί να κάνετε save!).Τέλος το απλανές, άδειο βλέμμα του παιδιού στην διαφήμιση είναι ανησυχητικό και άκρως θλιβερό... 'Ισως δείξω τη διαφήμιση στα παιδιά μου για να καταλάβουν τι εννοώ όταν τους λέω ότι "θα χαζέψετε"!
Ο wow η apple σας δίνει άλλον ενα λόγο να γίνετε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια και να χαίρονται κιολας οι γονείς σας που είστε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια
Μήπως επειδή αυτό που κάνει όσο είναι με το κινητό στο χέρι, είναι να φτιάξει το video που βάζει να παίξει μετά στην τηλεόραση;;;; Μάλλον σωσrά λοιπόν ο τίλος της διαφήμίσης είναι Misunderstood.
Δεν ξέρω ρε παιδιά... Εγώ βλέπω έναν έφηβο που αντί να συμμετέχει σε ότι κάνει η οικογένεια προτιμάει να κάθεται απ'έξω, σιωπηλός, με ένα κινητό στο χέρι. Όλη την ώρα. Αυτό είναι το πνεύμα των γιορτών; Οι στιγμές με τους ανθρώπους σου ή η ασταμάτητη καταγραφή;