H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple

H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple Facebook Twitter
8

Αυτή είναι η διαφήμιση της Apple για την εορταστική περίοδο και κάνει τικ σε όλα τα συναισθηματικά «κουτάκια» ώστε να συνιστάται η χρήση χαρτομάντηλων.

Απολαύστε την.


Κι εδώ το video που υποτίθεται ότι γύρισε και μόνταρε ο έφηβος της παραπάνω διαφήμισης και που το προβάλλει στην οικογένεια μέσω του AirPlay. Η Apple υποστηρίζει ότι γυρίστηκε ολόκληρο με το iPhone 5S.

Τα σχόλια πάντα στη διάθεσή σας!

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Συφωνώ! O έφηβος - και όλη η οικογένεια - είναι για κλάματα! Η ιστορία που αφηγείται η διαφήμιση το μόνο που μου προκάλεσε ήταν θλίψη (γι' αυτό μάλλον χρειάζονται τα χαρτομάντηλα...) Ο εφηβος της ιστορίας μου θύμισε όλους αυτούς που πάνε σε μια συναυλία και έχουν το κινητό να "γράφει" για να το ανεβάσουν μετά στο youtube (και δεν σ' αφήνουν κι εσένα να δεις αφού υπάρχει παραπέτασμα αιωρούμενων κινητών|) ή τους χαζοχαρούμενους γονείς που "γράφουν" τα καμάρια τους σε όλες τις δρατηριότητες (γιορτές, παιχνίδι κλπ) Το θέμα είναι ότι έτσι χάνεται(ε) η (τη) ΖΩΗ! Ξυπνείστε και χρησιμοποιήστε τα μάτια και το μυαλό σας μόνο (μπορείτε κι εκεί να κάνετε save!).Τέλος το απλανές, άδειο βλέμμα του παιδιού στην διαφήμιση είναι ανησυχητικό και άκρως θλιβερό... 'Ισως δείξω τη διαφήμιση στα παιδιά μου για να καταλάβουν τι εννοώ όταν τους λέω ότι "θα χαζέψετε"!
Ο wow η apple σας δίνει άλλον ενα λόγο να γίνετε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια και να χαίρονται κιολας οι γονείς σας που είστε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια
Μήπως επειδή αυτό που κάνει όσο είναι με το κινητό στο χέρι, είναι να φτιάξει το video που βάζει να παίξει μετά στην τηλεόραση;;;; Μάλλον σωσrά λοιπόν ο τίλος της διαφήμίσης είναι Misunderstood.
Δεν ξέρω ρε παιδιά... Εγώ βλέπω έναν έφηβο που αντί να συμμετέχει σε ότι κάνει η οικογένεια προτιμάει να κάθεται απ'έξω, σιωπηλός, με ένα κινητό στο χέρι. Όλη την ώρα. Αυτό είναι το πνεύμα των γιορτών; Οι στιγμές με τους ανθρώπους σου ή η ασταμάτητη καταγραφή;