H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple

H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Apple Facebook Twitter
8

Αυτή είναι η διαφήμιση της Apple για την εορταστική περίοδο και κάνει τικ σε όλα τα συναισθηματικά «κουτάκια» ώστε να συνιστάται η χρήση χαρτομάντηλων.

Απολαύστε την.


Κι εδώ το video που υποτίθεται ότι γύρισε και μόνταρε ο έφηβος της παραπάνω διαφήμισης και που το προβάλλει στην οικογένεια μέσω του AirPlay. Η Apple υποστηρίζει ότι γυρίστηκε ολόκληρο με το iPhone 5S.

Τα σχόλια πάντα στη διάθεσή σας!

Τech & Science
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Το απολίθωμα, μια γνάθος που διατηρήθηκε σε εξαιρετική κατάσταση, αναλύθηκε με σύγχρονες τεχνικές σάρωσης, αποκαλύπτοντας χαρακτηριστικά που το κατατάσσουν σε ένα άγνωστο έως τώρα είδος
LIFO NEWSROOM
Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Τech & Science / Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Εντυπωσιακά αποτελέσματα μέσα σε λίγες εβδομάδες από νέα θεραπεία που στοχεύει το γονίδιο OTOF – Παιδιά απέκτησαν ξανά την αίσθηση της ακοής, με μία επταετή να συνομιλεί κανονικά με τη μητέρα της τέσσερις μήνες μετά
LIFO NEWSROOM
Κοινό βακτήριο που βρίσκεται στο στομάχι μπορεί να προκαλέσει καρκίνο σε τουλάχιστον 12 εκατ. ανθρώπους

Τech & Science / Ελικοβακτηρίδιο: Κοινό βακτήριο που βρίσκεται στο στομάχι μπορεί να προκαλέσει καρκίνο σε τουλάχιστον 12 εκατ. ανθρώπους

Οι περισσότεροι μολύνονται με το βακτήριο όταν είναι παιδιά και μπορεί να το έχουν για χρόνια χωρίς να το ξέρουν, γιατί συνήθως δεν έχει συμπτώματα
LIFO NEWSROOM
Πώς να αναγνωρίσετε αν έχετε «έλλειμμα ντοπαμίνης» – και τι να κάνετε για να το επαναφέρετε σε ισορροπία

Τech & Science / Πώς να αναγνωρίσετε αν έχετε «έλλειμμα ντοπαμίνης» – και τι να κάνετε για να το επαναφέρετε σε ισορροπία

Σε έναν κόσμο γεμάτο υπερδιέγερση από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπερεπεξεργασμένες τροφές και ψηφιακές απολαύσεις, ο εγκέφαλος κατακλύζεται από τεχνητές εξάρσεις ντοπαμίνης
LIFO NEWSROOM
«Απλά... ουάου»: Σπάνιο ηλεκτρικό φαινόμενο απαθανατίστηκε από αστροναύτη της NASA

Τech & Science / «Απλά. Ουάου»: Σπάνιο ηλεκτρικό φαινόμενο απαθανατίστηκε από αστροναύτη της NASA

Η εικόνα δείχνει ένα σπάνιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο που είναι δύσκολο να εντοπιστεί από το έδαφος αλλά γίνεται πιο ορατό από το διάστημα, σε ύψος περίπου 400 χιλιομέτρων από τη Γη
LIFO NEWSROOM
Η Apple ενώνει τις δυνάμεις της με τη SpaceX, εισάγοντας το Starlink στα iPhones

Τech & Science / Η Apple ενώνει τις δυνάμεις της με τη SpaceX, εισάγοντας το Starlink στα iPhones

O Έλον Μασκ ανέφερε ότι οι χρήστες μπορούν να αναμένουν υποστήριξη για εικόνες, μουσική και podcasts μέσω της τρέχουσας τεχνολογίας Starlink, με σχέδια για προσθήκη υποστήριξης βίντεο σε μελλοντικές ενημερώσεις
LIFO NEWSROOM
Σταματήστε να μετράτε πρόβατα... και άλλα ανούσια tips για να σας πάρει ο ύπνος

Τech & Science / Σταματήστε να μετράτε προβατάκια και ακόμα επτά πρακτικά tips για να σας πάρει ο ύπνος

Από την αλλαγή περιβάλλοντος μέχρι το να σταθείτε ξυπόλητοι στο κρύο πάτωμα του μπάνιου, ειδικοί μοιράζονται δοκιμασμένα κόλπα για να χαλαρώσετε και να ξαναβυθιστείτε στην αγκαλιά του Μορφέα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

8 σχόλια
Συφωνώ! O έφηβος - και όλη η οικογένεια - είναι για κλάματα! Η ιστορία που αφηγείται η διαφήμιση το μόνο που μου προκάλεσε ήταν θλίψη (γι' αυτό μάλλον χρειάζονται τα χαρτομάντηλα...) Ο εφηβος της ιστορίας μου θύμισε όλους αυτούς που πάνε σε μια συναυλία και έχουν το κινητό να "γράφει" για να το ανεβάσουν μετά στο youtube (και δεν σ' αφήνουν κι εσένα να δεις αφού υπάρχει παραπέτασμα αιωρούμενων κινητών|) ή τους χαζοχαρούμενους γονείς που "γράφουν" τα καμάρια τους σε όλες τις δρατηριότητες (γιορτές, παιχνίδι κλπ) Το θέμα είναι ότι έτσι χάνεται(ε) η (τη) ΖΩΗ! Ξυπνείστε και χρησιμοποιήστε τα μάτια και το μυαλό σας μόνο (μπορείτε κι εκεί να κάνετε save!).Τέλος το απλανές, άδειο βλέμμα του παιδιού στην διαφήμιση είναι ανησυχητικό και άκρως θλιβερό... 'Ισως δείξω τη διαφήμιση στα παιδιά μου για να καταλάβουν τι εννοώ όταν τους λέω ότι "θα χαζέψετε"!
Ο wow η apple σας δίνει άλλον ενα λόγο να γίνετε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια και να χαίρονται κιολας οι γονείς σας που είστε ακοινωνητα ζαβα με άλουστα μαλλια
Μήπως επειδή αυτό που κάνει όσο είναι με το κινητό στο χέρι, είναι να φτιάξει το video που βάζει να παίξει μετά στην τηλεόραση;;;; Μάλλον σωσrά λοιπόν ο τίλος της διαφήμίσης είναι Misunderstood.
Δεν ξέρω ρε παιδιά... Εγώ βλέπω έναν έφηβο που αντί να συμμετέχει σε ότι κάνει η οικογένεια προτιμάει να κάθεται απ'έξω, σιωπηλός, με ένα κινητό στο χέρι. Όλη την ώρα. Αυτό είναι το πνεύμα των γιορτών; Οι στιγμές με τους ανθρώπους σου ή η ασταμάτητη καταγραφή;