EΡΧΟΝΤΑΙ!

Βρετανία: Απέτυχε το «φύγετε, είστε παράνομοι στη χώρα»

Βρετανία: Απέτυχε το «φύγετε, είστε παράνομοι στη χώρα» Facebook Twitter
3

Αποσύρει το υπουργείο Εσωτερικών της Βρετανίας τα βανάκια με την προειδοποίηση προς τους μετανάστες που δεν διαθέτουν χαρτιά.

Η υπουργός Εσωτερικών παραδέχτηκε ότι η κίνηση να προειδοποιεί με μετακινούμενες επιγραφές με το ερώτημα «είστε παράνομα στο Ηνωμένο Βασίλειο;» και την απάντηση «γυρίστε πίσω, ή θα συλληφθείτε», ήταν λάθος.

«Οι πολιτικοί πρέπει να είναι πρόθυμοι να βγουν μπροστά και να μιλήσουν όταν πιστεύουν ότι τελικά κάτι δεν ήταν καλή ιδέα, και πιστεύω ότι το μέσο ήταν υπερβολικά απότομο», είπε η Τερέζα Μέι για το πρόγραμμα που εφαρμόστηκε δοκιμαστικά στο Λονδίνο και θα εξεταζόταν εάν θα επεκτεινόταν και στην υπόλοιπη Βρετανία.

Τα βαν περιφέρονταν στους δρόμους με το ερώτημα προς τους μετανάστες και αυτοί μπορούσαν να στείλουν SMS με τη λέξη «Home» («Πατρίδα») σε τηλεφωνικό αριθμό.

Εκτός από «απότομο», το σύστημα φαίνεται όμως να απέτυχε και στην πράξη, αφού μόνο ένας μετανάστης πήρε τηλέφωνο.

3

EΡΧΟΝΤΑΙ!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΑΠΑΣ ΛΕΩΝ

Διεθνή / Το Βατικανό κατηγορεί την Ευρωπαϊκή Ένωση για δύο μέτρα και δύο σταθμά όσον αφορά τον πόλεμο

Το Βατικανό κατηγόρησε την Ευρωπαϊκή Ένωση ότι εφαρμόζει «δύο μέτρα και δύο σταθμά» στην εφαρμογή του διεθνούς δικαίου, επιβάλλοντας κυρώσεις σε ορισμένες στρατιωτικές εισβολές αλλά όχι σε άλλες
THE LIFO TEAM
Στην Αμπιτζάν, ένα σπίτι για τα queer παιδιά που κυνηγά η Αφρική

Διεθνή / Ένα μέρος για να αγαπάς χωρίς να σε κρίνουν: μέσα σε ένα καταφύγιο ΛΟΑΤΚΙ+ ανθρώπων στην Ακτή Ελεφαντοστού

Σε μια διακριτική πολυκατοικία στην Ακτή Ελεφαντοστού, νέοι ΛΟΑΤΚΙ+ άνθρωποι από τη Δυτική και Κεντρική Αφρική βρίσκουν προσωρινό καταφύγιο από την οικογένεια, την αστυνομία, τους νόμους και τον όχλο.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Ως Έλλην, ντρέπομαι να κατηγορήσω οποιονδήποτε για ρατσισμό/μισαλλοδοξία/πουριτανισμό κλπ.Τουλάχιστον οι Βρετανοί την αποσύρανε την καμπάνια. Εμείς έχουμε στρατόπεδα συγκέντρωσης αν και ο αριθμός μεταναστών τους είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο ελληνικό.
<<Εμείς έχουμε στρατόπεδα συγκέντρωσης αν και ο αριθμός μεταναστών τους είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο ελληνικό.>> Λογικό είναι αφού η Ελλάδα (και γενικότερα ο Νότος) έχει μετατραπεί σε αποθήκη λαθρομεταναστών της Ευρώπης.