Το Μετρό (θα) πιάνει Καλαμαριά

Το Μετρό (θα) πιάνει Καλαμαριά Facebook Twitter
8

Αττικό Μετρό και ΑΚΤΩΡ υπέγραψαν σύμβαση για την επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. Σύμφωνα με τη μελέτη, προβλέπεται η κατασκευή 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής και η δημιουργία 5 νέων σταθμών (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα).

Προβλέπονται επίσης οι υποδομές για τη μελλοντική επέκταση της Γραμμής προς Αεροδρόμιο, καθώς και η κατασκευή οργανωμένου χώρου μετεπιβίβασης από τις λεωφορειακές γραμμές στον σταθμό «Μίκρα», ενώ προγραμματίζεται παράλληλα και η κατασκευή σταθμού αυτοκινήτων στην ίδια θέση.

Με το έργο αυτό η απόσταση από το Σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται σε μόλις 15 λεπτά ενώ θα εξυπηρετούνται . πάνω από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση. Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται ότι θα ολοκληρωθεί σε 5 έτη και θα παραδοθεί σε λειτουργία εντός του 2018.

Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ και δανειοδοτείται από την ΕΤΕπ, με συνολικό προϋπολογισμό 518 εκ. ευρώ.

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μού σχίζει την ψυχή

Ελλάδα / Ο Γιάννης Καλλιάνος αποχαιρετά τον πατέρα του: Ο πόνος της απώλειας μου σκίζει την ψυχή

«Ο καθηγητής έλεγε ότι πας καλά και ότι δεν χρειάζεσαι παραπάνω υποστήριξη όταν εσύ έσβηνες από τη δύσπνοια» γράφει ο βουλευτής της ΝΔ και μετεωρολόγος στο τελευταίο αντίο προς τον πατέρα του Δημήτρη
NEWSROOM
Δίκη για το τροχαίο στη Βουλή: Προκλητικές μαρτυρίες για τον θάνατο του Ιάσονα Λαλαούνη

Ελλάδα / Δίκη για τροχαίο στη Βουλή: «Η μηχανή έκανε παράνομη προσπέραση» είπε ο συνοδηγός του υπηρεσιακού που σκότωσε τον Ιάσονα Λαλαούνη

«Η ουσία είναι ότι μας έχει δει από 60 μέτρα και δεν κόβει ταχύτητα» είπε ο βασικός μάρτυρας και συνοδηγός του υπηρεσιακού οχήματος επιχειρώντας να μεταθέσει την ευθύνη στον 23χρονο Ιάσονα
NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Ψωμί δεν είχαμε, τυρί μας ήρθε!Αλήθεια, η βασική γραμμή πότε ολοκληρώνεται; Απλώς να θυμήσω ότι τα έργα του Μετρό ξεκίνησαν το 2006 και σήμερα (2013) δεν ξέρουμε ακόμα πότε θα τελειώσει (το όποιο χρονοδιάγραμμα έχει τιναχθεί στον αέρα επανειλημμένως). Από το 2006 μέχρι σήμερα, υπάρχουν καταστήματα στην Εγνατία και στη Δελφών που έχουν τις περιφράξεις και τις λαμαρίνες στο ένα μέτρο από την είσοδο τους. Αναρωτηθήκαμε ποτέ, τι ζημιά έχουν υποστεί αυτοί οι άνθρωποι και πως τα βγάζουν πέρα; ΑΙΣΧΟΣ!!!
Να κι ένα καλό νεό επί τέλους! Τώρα, που με αφήνει το μετρό στην Ν. Ελβετία, δυσκολευόμουν λίγο για να πάω στην Αρετσού. Από τον άλλο μήνα, θα φθάνω ατσαλάκωτος, χαλαρός και πάντα στην ώρα μου για να πιώ την φραπεδιά μου...Insallah!
μηπως ομως εγκαινιαζουν γραμμη ακριβως επειδη η πρωτη βρηκε εμποδια, ωστε το εγχειρημα να μην σταματησει; Αντι της πρωτης δηλαδη, μεχρι αυτη να ξαναπαρει μπρος οτανβ τελειωσει η δευτερη.Αν ειναι ετσι το βρισκω εξυπνο.Αλλωστε λογικα, στα ανατολικα δεν θα περιμενε κανεις να βρεθουν αρχαια.
Για να παραδωθει η επεκταση του Μετρο προς την Καλλαμαρια, ειναι απαραιτητη προυποθεση να υπαρχει Μετρο στη Θεσσαλονικη, κατι που το βλεπω εξαιρετικα αμφιβολο να συμβει πριν το 2023...