Τον Ιούλιο του 1956 οι αεροπορικές συγκοινωνίες της Ελλάδας περνάνε μετά από συμφωνία με το Ελληνικό Κράτος στα χέρια του Αριστοτέλη Ωνάση. Η «Ολυμπιακή Αεροπορία» ξεκινά τη λειτουργία της στις 6 Απριλίου 1957.

 
Εκείνη την εποχή το φαγητό δινόταν στους επιβάτες σε επίχρυσα σερβίτσια, οι αεροσυνοδοί και οι πιλότοι φορούσαν στολές υψηλής ραπτικής και η πορεία της εταιρείας ήταν συνεχώς ανοδική.

 

Ο θάνατος του Αλέξανδρου Ωνάση σε αεροπορικό δυστύχημα το 1972 θα ορίσει την αρχή του τέλους για την εταιρεία. Λίγους μήνες αργότερα ο Αριστοτέλης Ωνάσης πουλά την Ο.Α. στο ελληνικό δημόσιο και το 1975 πεθαίνει.

 

Εκείνη την εποχή το φαγητό δινόταν στους επιβάτες σε επίχρυσα σερβίτσια, οι αεροσυνοδοί και οι πιλότοι φορούσαν στολές υψηλής ραπτικής και η πορεία της εταιρείας ήταν συνεχώς ανοδική.

 

 

3 Ιουλίου 1956:  Η Τ.Α.Ε γίνεται Ολυμπιακή Αεροπορία.
3 Ιουλίου 1956: Η Τ.Α.Ε γίνεται Ολυμπιακή Αεροπορία.

 

Η πρώτη στολή των Ολυμπιακών Αερογραμμών σχεδιασμένη από τον ελληνικής καταγωγής Jean Desses, 1957-1966
Η πρώτη στολή των Ολυμπιακών Αερογραμμών σχεδιασμένη από τον ελληνικής καταγωγής Jean Desses, 1957-1966

 

O διπλωμάτης και οδηγός αγώνων Porfirio Rubirosa περικυκλωμένος από αεροσυνοδούς της Ολυμπιακής Αεροπορίας στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, περ. 1965. Φωτο: Keystone/Hulton Archive/Getty Images
O διπλωμάτης και οδηγός αγώνων Porfirio Rubirosa περικυκλωμένος από αεροσυνοδούς της Ολυμπιακής Αεροπορίας στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, περ. 1965. Φωτο: Keystone/Hulton Archive/Getty Images

 

Η Coco Chanel σχεδίασε τη στολή της Ολυμπιακής που φορέθηκε για σχεδόν τρία χρόνια, 1966-1968.
Η Coco Chanel σχεδίασε τη στολή της Ολυμπιακής που φορέθηκε για σχεδόν τρία χρόνια, 1966-1968.

 

Όταν η Ολυμπιακή ήταν ακόμα στην ιδιοκτησία του Αριστοτέλη Ωνάση χρησιμοποιούσε τα αμάξια E800ECC εντός των αεροδρομίων αλλά τα διέθετε και προς ενοικίαση. Εδώ βλέπουμε τη στολή που σχεδίασε ο Pierre Cardin για τις αεροσυνοδούς εδάφους.
Όταν η Ολυμπιακή ήταν ακόμα στην ιδιοκτησία του Αριστοτέλη Ωνάση χρησιμοποιούσε τα αμάξια E800ECC εντός των αεροδρομίων αλλά τα διέθετε και προς ενοικίαση. Εδώ βλέπουμε τη στολή που σχεδίασε ο Pierre Cardin για τις αεροσυνοδούς εδάφους.

 

Αεροσυνοδός της Olympic Airways με στολή σχεδιασμένη από τον Pierre Cardin, 1969-1971
Αεροσυνοδός της Olympic Airways με στολή σχεδιασμένη από τον Pierre Cardin, 1969-1971

 

Στολή του Pierre Cardin για την Ολυμπιακή το 1971.
Στολή του Pierre Cardin για την Ολυμπιακή το 1971.

 

Το εγχειρίδιο για ασφαλή πτήση της Ολυμπιακής.
Το εγχειρίδιο για ασφαλή πτήση της Ολυμπιακής.

 

Ενδυμασία των Ολυμπιακών Αερογραμμών σχεδιασμένη από τον Γιάννη Τσεκλένη, 1971.
Ενδυμασία των Ολυμπιακών Αερογραμμών σχεδιασμένη από τον Γιάννη Τσεκλένη, 1971.
Ο Γιάννης Τσεκλένης σχεδίαζε τις στολές για την Ολυμπιακή από το 1972 έως το 1976.
Ο Γιάννης Τσεκλένης σχεδίαζε τις στολές για την Ολυμπιακή από το 1972 έως το 1976.

 

Τα μακριά φορέματα των κοριτσιών της διακεκριμένης θέσης σε σχέδια του Γιάννη Τσεκλένη, 1972-1976.
Τα μακριά φορέματα των κοριτσιών της διακεκριμένης θέσης σε σχέδια του Γιάννη Τσεκλένη, 1972-1976.

 

Διαφήμιση των Ολυμπιακών Αερογραμμών τη δεκαετία του '70.
Διαφήμιση των Ολυμπιακών Αερογραμμών τη δεκαετία του '70.

 

 

 

Επιβίβαση σε αεροσκάφος της Ολυμπιακής.
Επιβίβαση σε αεροσκάφος της Ολυμπιακής.

 

Φωτογραφία από πλαστικό ημερολόγιο τσέπης της Ολυμπιακής, 1974
Φωτογραφία από πλαστικό ημερολόγιο τσέπης της Ολυμπιακής, 1974

 

Αεροσυνοδοί της Ολυμπιακής αεροπορίας.
Αεροσυνοδοί της Ολυμπιακής αεροπορίας.

 

Αποβίβαση από σκάφος της Ολυμπιακής.
Αποβίβαση από σκάφος της Ολυμπιακής.

 

Διαφήμιση της Ολυμπιακής από το 1977 στην οποία πρωταγωνιστεί η Μιμή Ντενίση.
Διαφήμιση της Ολυμπιακής από το 1977 στην οποία πρωταγωνιστεί η Μιμή Ντενίση.