Η Citroën φημίζεται διαχρονικά για τα εντυπωσιακά μοντέλα της, τα οποία τυγχάνουν εξαιρετικής αποδοχής από το αγοραστικό κοινό. Οπότε το γεγονός ότι πέτυχε ρεκόρ 8ετίας στις πωλήσεις, ξεπερνώντας το ορόσημο των 830.000 πωλήσεων που είχε σημειωθεί το 2011, δεν μας προκαλεί έκπληξη!


Πιο αναλυτικά, η γαλλική φίρμα διέθεσε 834.571 καινούργια αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση μίας ποσοστιαίας μονάδας σε σχέση με το 2018. Παράλληλα, η θέση της Citroën βελτιώθηκε, καθώς «κέρδισε» μια θέση στην κατάταξη των Top-10 εταιρειών με τις περισσότερες πωλήσεις.


Για την ακρίβεια από την 9η θέση της κατάταξης, η Citroën ανέβηκε στην 8η θέση στο κλείσιμο του 2019. Να σημειωθεί ότι αυτή ήταν η 6η διαδοχική χρονιά που σημειώνει αύξηση στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, ένα ποσοστό +30% σε σχέση με το 2013!


Αναφορικά με τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, όπου διαφαίνονται αρκετά σημάδια ανάκαμψης, η Citroën είχε ακόμη μία εξαιρετική χρονιά, ενδεικτική της δυναμικής της.

 

Η Citroën πέτυχε ρεκόρ 8ετίας στις πωλήσεις, ξεπερνώντας το ορόσημο των 830.000 πωλήσεων που είχε σημειωθεί το 2011.


Έτσι λοιπόν με την αγορά στο σύνολό της (επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα) να κλείνει στις 122.081 ταξινομήσεις σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 10,6%, οι αντίστοιχες πωλήσεις της Citroën κινήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό, με το ποσοστό της αύξησης να ανέρχεται στο 24,7%.


Ακόμη υψηλότερη ήταν η ποσοστιαία αύξηση στα επιβατικά οχήματα της Citroën, η οποία έφτασε στο 26,2%, (ενώ η αγορά επιβατικών σημείωσε αύξηση κατά 10,3%). Μάλιστα είναι η 2η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις 10 πρώτες εταιρείες της ελληνικής αγοράς.


Σημαντικές επιδόσεις επίσης, σημείωσαν τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας ανά κατηγορία για το 2019. Πιο συγκεκριμένα το best-seller μοντέλο της Citroën, το C3, έφτασε στην 4η θέση του συνόλου της αγοράς με 3.764 πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση ρεκόρ της τάξης του 29,9% σε σχέση με το 2018.


Αντίστοιχες ήταν και οι επιδόσεις του στις εταιρικές πωλήσεις, αφού κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία του και την 2η θέση στο σύνολο της αγοράς. Τέλος, το C3 Aircross σημείωσε ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων της τάξης του 21,9%, ενώ σημαντική αύξηση σημείωσε και το C4 Cactus, με το ποσοστό να ανέρχεται στο 15,3%.

 

Η γκάμα της Citroën τα κατάφερε περίφημα τόσο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όσο και στην ελληνική αγορά.
Η γκάμα της Citroën τα κατάφερε περίφημα τόσο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όσο και στην ελληνική αγορά.