Δηλαδή όταν η Apple χρησιμοποίησε για την καμπάνια του Think Different τα πορτραίτα τόσων προσωπικοτήτων (από τον Γκάντι μέχρι τον Τζων Λέννον) ήταν "επαναστατική τομή στη διαφήμιση" και χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα σαν παράδειγμα πρωτότυπης μεθόδου προβολής. Βέβαια, η Apple να πουλήσει ήθελε (και το πέτυχε) όχι να προωθήσει τον πολιτισμό.Όταν το κάνουν (σαν απλή υπενθύμιση στην Πλατεία Συντάγματος) οι άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους, παθαίνουμε αλλεργία και το βαφτίζουμε "ιεροσυλία". Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Σχολιάζει ο/η