ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Εγώ πάλι θα πω πως καλώς έγινε η καταγγελία. Όσο αφορά προηγούμενες διαφημίσεις που προσέβαλλαν ομάδες κόσμου, κακώς δεν είχαν γίνει αντίστοιχες κινήσεις τότε. Όσο αφορά το επιχείρημα του τύπου "έλα μωρέ, που πας χωρίς χιούμορ, στα ανέκδοτα έτσι δεν είναι;" είναι άτοπο: Το ανέκδοτο λέγεται σε στιγμές που τα μέλη στο οποίο συμμετέχουν έχουν ανάλογη διάθεση και παραμένει εκεί, δεν είναι εισβολή στην καθημερινότητά σου, δεν απευθύνεται σε δέκτες που δεν μπορείς να ελέγξεις το πνευματικό τους επίπεδο ή ακόμη και την ηλικία τους και το πως και σε πιο βαθμό τους επηρεάζεις και διαμορφώνεις. Αυτή είναι, για μένα, η ειδοποιός διαφορά, το ΜΕΣΟ δηλαδή. Μπορείς να πεις ό,τι μπούρδα θες στις διαπροσωπικές σου σχέσεις με άλλους, αλλά όταν χρησιμοποιείς ένα μέσο της απήχησης που έχει η τηλεόραση και με σκοπό το ΚΕΡΔΟΣ, πρέπει να είσαι υπεύθυνος για αυτά που λες. Ας μάθουν οι διαφημιστές να είναι πιο προσεχτικοί στο μέλλον και να μην εκπίπτουν σε φτηνές λύσεις "πλάκας" εις βάρος άλλων. Μακάρι ο ντόρος που έγινε για τη συγκεκριμένη διαφήμιση να είναι μόνο η αρχή στη λήξη της ανοχής προς τη μπούρδα.
Σχολιάζει ο/η