«Zero Waste HoReCa Hub»: Οι επιχειρήσεις του κλάδου προσπαθούν για ένα μέλλον χωρίς απορρίμματα

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφής στo «Zero Waste HoReCa Hub» – Οι επιχειρήσεις του κλάδου γίνονται πρωταγωνιστές της προσπάθειας για ένα μέλλον χωρίς απορρίμματα Facebook Twitter
0

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα εκπαίδευσης και αναγνώρισης Zero Waste HoReCa Hub είναι διαθέσιμη και προσκαλεί τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας, ανεξαρτήτως γεωγραφικής θέσης, να δηλώσουν ενδιαφέρον για να γίνουν μέλη του 1ου Zero Waste HoReCa Δικτύου στην Ελλάδα, να εκπαιδευτούν σε θέματα κυκλικής οικονομίας και να αυξήσουν το ποσοστό ανακυκλώσιμων απορριμμάτων τους, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έξοδα.

Μέσα από μία εύκολη διαδικασία, οι επιχειρήσεις HoReCa, που απασχολούν μέχρι και 250 εργαζομένους, μπορούν να ξεκινήσουν το δικό τους ταξίδι για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», ακολουθώντας 5 εύκολα βήματα:

1. Εγγραφή | Επίσκεψη στην ηλεκτρονική διεύθυνση ZeroWasteFuture.gr και δήλωση ενδιαφέροντος για την εγγραφή στην πλατφόρμα.

2. Ενημέρωση | Διάθεση πλούσιου & χρήσιμου υλικού αναφορικά με τη μετάβαση της επιχείρησης στην κυκλική οικονομία.

3. Εκπαίδευση | Παρακολούθηση ψηφιακών επιμορφωτικών σεμιναρίων γύρω από την κυκλική οικονομία και τους τρόπους ορθής ανακύκλωσης απορριμμάτων τα οποία είναι διαθέσιμα διαρκώς.

4. Καταγραφή απορριμμάτων | Καταγραφή των απορριμμάτων που προκύπτουν από τη λειτουργία της επιχείρησης σε εβδομαδίαια βάση, για το διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα.

5. Διάκριση | Δυνατότητα διάκρισης της κάθε επιχείρησης ως Gold, Silver ή Bronze μέλος του 1ου ψηφιακού Zero Waste HoReCa Network, μετά την επιτυχημένη εκπαίδευση και την καταγραφή των μετρήσιμων αποτελεσμάτων της.

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφής στo «Zero Waste HoReCa Hub» – Οι επιχειρήσεις του κλάδου γίνονται πρωταγωνιστές της προσπάθειας για ένα μέλλον χωρίς απορρίμματα Facebook Twitter

Με μικρές αλλαγές δημιουργούνται μεγάλα οφέλη για τις επιχειρήσεις, τον πλανήτη και την κοινωνία

Μέσα από την συμμετοχή της σε ένα Δίκτυο που προάγει την Ανακύκλωση και την Κυκλική Οικονομία, η κάθε επιχείρηση HoReCa συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και στην ενίσχυση του ποσοστού ανακύκλωσης σε εθνικό επίπεδο, αναλαμβάνοντας έμπρακτα την κοινωνική και περιβαλλοντική της ευθύνη, που αποτελεί βασικό προαπαιτούμενο για τους σύγχρονους πελάτες και καταναλωτές.

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφής στo «Zero Waste HoReCa Hub» – Οι επιχειρήσεις του κλάδου γίνονται πρωταγωνιστές της προσπάθειας για ένα μέλλον χωρίς απορρίμματα Facebook Twitter

Παράλληλα, οι εγγεγραμμένες επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε στοιχεία χρήσιμα που αφορούν:

· Στην τρέχουσα νομοθεσία σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο ως προς τα πλαστικά μιας χρήσης.

· Σε βέλτιστες πρακτικές και συμβουλές ορθής συλλογής και διαχείρισης απορριμμάτων και διαχωρισμού των υλικών στην πηγή.

· Σε ειδικές φόρμες παρακολούθησης και καταγραφής των δικών τους μετρήσιμων αποτελεσμάτων.

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις εγγραφής στo «Zero Waste HoReCa Hub» – Οι επιχειρήσεις του κλάδου γίνονται πρωταγωνιστές της προσπάθειας για ένα μέλλον χωρίς απορρίμματα Facebook Twitter

Υπενθυμίζεται ότι το Δίκτυο Zero Waste HoReCa – που έως σήμερα αριθμεί 569 μέλη – ιδρύθηκε το 2019 στο πλαίσιο της πλατφόρμας Zero Waste Future από την Coca-Cola Hellas και την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation).

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM