Ξυπνήστε, ώρα για ύπνο: Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, ως ο ειδικός στη ζωή στο σπίτι αποκωδικοποιεί τον ποιοτικό ύπνο και τον κάνει προσιτό σε όλους, με στόχο να συμβάλλει ενεργά στην ενημέρωση του κοινού για την ανάγκη του καλύτερου ύπνου.

Έτσι, προχώρησε στη δημιουργία μίας βιωματικής εκδήλωσης δίνοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους της να ζήσουν την εμπειρία των έξι παραγόντων για έναν καλύτερο ύπνο.

Την παρουσίαση που συντόνισε η ηθοποιός Ευγενία Σαμαρά, άνοιξε η Communications Director της ΙΚΕΑ για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία Άντα Γιαννεσκή, η οποία αναφέρθηκε στο ΙΚΕΑ μανιφέστο για τον ύπνο και επισήμανε την αξία της προτεραιοποίησής του.

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter

Στη συνέχεια η Δέσποινα Γιαννούλη, Certified Mindfulness Teacher αναφέρθηκε στα οφέλη του ύπνου, ενώ ο Θοδωρής Φελέκης, Sales & Logistics Director της ΙΚΕΑ για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία ανέπτυξε τους έξι παράγοντες και εξήγησε πως η ΙΚΕΑ συμβάλλει με πρωτοπόρα και λειτουργικά προϊόντα στον καλύτερο ύπνο.

Την παρουσίαση έκλεισε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader της IKEA ο οποίος παρουσίασε και τις τρεις ταινίες της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η ΙΚΕΑ σε συνεργασία με την The Newtons Laboratory και την Picky Productions για τον ποιοτικό ύπνο και τα σχετικά προϊόντα, σε σκηνοθεσία Θάνου Μήτσιου.

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter

Στη συνέχεια, οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν σε έξι διαδραστικά δωμάτια ΙΚΕΑ ειδικά σχεδιασμένα για την εκδήλωση, προκειμένου να βιώσουν τους έξι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου τους.

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter

Κάθε δωμάτιο ήταν αφιερωμένο σε έναν από τους παράγοντες για έναν καλύτερο ύπνο, δηλαδή την άνεση, τη θερμοκρασία, το φως, τον ήχο, την οργάνωση και την ποιότητα του αέρα.

Σε κάθε δωμάτιο, οι sleep experts της ΙΚΕΑ ήταν εκεί για να ενημερώσουν τους καλεσμένους για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επιτύχουν τις ιδανικές συνθήκες ύπνου με τις λύσεις που προσφέρει η ΙΚΕΑ μέσα από τα προϊόντα της και την ολότητά τους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM