Ξυπνήστε, ώρα για ύπνο: Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου Fourlis, ως ο ειδικός στη ζωή στο σπίτι αποκωδικοποιεί τον ποιοτικό ύπνο και τον κάνει προσιτό σε όλους, με στόχο να συμβάλλει ενεργά στην ενημέρωση του κοινού για την ανάγκη του καλύτερου ύπνου.

Έτσι, προχώρησε στη δημιουργία μίας βιωματικής εκδήλωσης δίνοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους της να ζήσουν την εμπειρία των έξι παραγόντων για έναν καλύτερο ύπνο.

Την παρουσίαση που συντόνισε η ηθοποιός Ευγενία Σαμαρά, άνοιξε η Communications Director της ΙΚΕΑ για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία Άντα Γιαννεσκή, η οποία αναφέρθηκε στο ΙΚΕΑ μανιφέστο για τον ύπνο και επισήμανε την αξία της προτεραιοποίησής του.

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter

Στη συνέχεια η Δέσποινα Γιαννούλη, Certified Mindfulness Teacher αναφέρθηκε στα οφέλη του ύπνου, ενώ ο Θοδωρής Φελέκης, Sales & Logistics Director της ΙΚΕΑ για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία ανέπτυξε τους έξι παράγοντες και εξήγησε πως η ΙΚΕΑ συμβάλλει με πρωτοπόρα και λειτουργικά προϊόντα στον καλύτερο ύπνο.

Την παρουσίαση έκλεισε ο Πάρις Χρανιώτης, Marketing & Communications Leader της IKEA ο οποίος παρουσίασε και τις τρεις ταινίες της νέας καμπάνιας που δημιούργησε η ΙΚΕΑ σε συνεργασία με την The Newtons Laboratory και την Picky Productions για τον ποιοτικό ύπνο και τα σχετικά προϊόντα, σε σκηνοθεσία Θάνου Μήτσιου.

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter

Στη συνέχεια, οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν σε έξι διαδραστικά δωμάτια ΙΚΕΑ ειδικά σχεδιασμένα για την εκδήλωση, προκειμένου να βιώσουν τους έξι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα του ύπνου τους.

Η ΙΚΕΑ «αποκωδικοποιεί» τον ποιοτικό ύπνο σε μία βιωματική εκδήλωση «Ξυπνήστε» Ώρα για ύπνο Facebook Twitter

Κάθε δωμάτιο ήταν αφιερωμένο σε έναν από τους παράγοντες για έναν καλύτερο ύπνο, δηλαδή την άνεση, τη θερμοκρασία, το φως, τον ήχο, την οργάνωση και την ποιότητα του αέρα.

Σε κάθε δωμάτιο, οι sleep experts της ΙΚΕΑ ήταν εκεί για να ενημερώσουν τους καλεσμένους για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να επιτύχουν τις ιδανικές συνθήκες ύπνου με τις λύσεις που προσφέρει η ΙΚΕΑ μέσα από τα προϊόντα της και την ολότητά τους.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM