Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Τράπεζα Πειραιώς: Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας Facebook Twitter
0

Περνώντας από την οδό Πανεπιστημίου, το μάτι πλέον στέκεται σε μια μεγάλη τοιχογραφία (mural) με κεντρικό πρόσωπο σε ρόλο συμβόλου, μια γυναικεία μορφή. Μια γυναίκα που απευθύνεται σε όλους και όλες προβάλλοντας την ταυτότητά της, μια γυναίκα που όπως όλες οι γυναίκες, ισορροπεί σε πολλαπλούς ρόλους και μας "μιλά" ξεκάθαρα για το θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα που είναι η ισότιμη θέση της στην κοινωνία, χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.

Η νέα μεγάλη τοιχογραφία σε κτίριο που βρίσκεται στην οδό Πανεπιστημίου 31 απέναντι από την εμβληματική "τριλογία" (Πανεπιστήμιο, Ακαδημία, Βιβλιοθήκη), δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Τράπεζας Πειραιώς και φέρει την υπογραφή του διεθνούς φήμης street artist Atek.

Με την εικαστική αυτή παρέμβαση η Τράπεζα ενθαρρύνει τον ανοιχτό κοινωνικό διάλογο σε θέματα ισότητας και εξάλειψης των στερεοτύπων και όλων των μορφών έμφυλων διακρίσεων, ευαισθητοποιώντας τους πολίτες και σίγουρα ιδιαίτερα τους νέους. Για αυτό, η Πειραιώς συμμετέχει στην πρωτοβουλία «Γενιά 17» της ελculture για την προώθηση των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, υιοθετώντας τον Στόχο#5 - Ισότητα των Φύλων που ενέπνευσε και το σχέδιο για την τοιχογραφία.

Το μεγάλο και πολυσύνθετο θέμα της ισότητας των φύλων αποτελεί ένα από τα κεντρικά θέματα στα οποία εστιάζει το ενδιαφέρον της η Τράπεζα μέσω των προγραμμάτων εταιρικής υπευθυνότητας που αναπτύσσει. Το θέμα αυτό εξάλλου όπως φαίνεται και από την συμπερίληψή του στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ αποτελεί θεμέλιο για την βιώσιμη ανάπτυξη και εμπεριέχεται σε όλες τις στρατηγικές που την επιδιώκουν.

Σε αυτό το πλαίσιο η Τράπεζα αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες και σε διεθνές επίπεδο όπως φαίνεται και από το γεγονός ότι είναι η  πρώτη μεταξύ των ελληνικών τραπεζών που υπέγραψε τις Αρχές Ενδυνάμωσης των Γυναικών του UN Global Compact και του UN Women αναλαμβάνοντας έτσι συγκεκριμένες δεσμεύσεις για την εφαρμογή του κατάλληλου πλαισίου που θα ενισχύσει και θα προωθήσει την Ισότητα των Φύλων. Επιπλέον, η Τράπεζα συμπεριλήφθηκε μεταξύ των 418 εταιριών από 45 χώρες και περιοχές που εντάχθηκαν στον Δείκτη Gender Equality της Bloomberg για το 2022. Πρόκειται για έναν σημαντικό Δείκτη που καταγράφει τις επιδόσεις των εταιριών που έχουν δεσμευτεί στη διαφάνεια των στοιχείων που παρέχουν για την πολιτική τους σε θέματα Ισότητας των Φύλων.

Η γυναίκα στην επιχειρηματικότητα και την αγορά εργασίας

Η επαγγελματική και οικονομική χειραφέτηση της γυναίκας συνδέεται άμεσα με την ενδυνάμωση των δυνατοτήτων της έτσι ώστε να αναπτύσσει ελεύθερα τις δεξιότητές της και να διεκδικεί τους στόχους της. Ακριβώς με θέμα την υποστήριξη των γυναικών στην άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, την ένταξη ή επανένταξή τους  στην αγορά εργασίας αλλά και την ευαισθητοποίηση της νέας γενιάς για την εξάλειψη των έμφυλων στερεοτύπων, η Τράπεζα Πειραιώς έχει σχεδιάσει και το πρόγραμμα EQUALL που έχει ως στόχους να υποστηρίξει τις γυναίκες να διεκδικήσουν τη θέση που ανταποκρίνεται στην αξία και τις δυνατότητές τους, να ενισχύσει την ισότιμη πρόσβασή τους στην απασχόληση, την επιχειρηματική δραστηριότητα και τους πόρους, και να ευαισθητοποιήσει τις νέες γενιές, όσον αφορά στην επιλογή επαγγέλματος σε σχέση με τα κοινωνικά στερεότυπα. 

Επίσης η Τράπεζα έχει δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη πρόταση προϊόντων και υπηρεσιών, αποκλειστικά για γυναίκες επιχειρηματίες, το «Πειραιώς EQUALL 360°» που μπορεί να υποστηρίξει έμπρακτα την  ισότιμη πρόσβασή τους στην επιχειρηματική δραστηριότητα.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM