Tα McDonald’s γιορτάζουν 25 χρόνια στην Ελλάδα

Tα McDonald’s γιορτάζουν 25 χρόνια στην Ελλάδα Facebook Twitter
0

Τα McDonald's συμπλήρωσαν 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα και με αφορμή τον εορτασμό τους, αποφάσισαν να δημιουργήσουν δύο νέα premium επετειακά burgers με την υπογραφή ενός διακεκριμένου Έλληνα σεφ, του Δημήτρη Σκαρμούτσου.

Βασικός στόχος ήταν να δημιουργηθεί μια καμπάνια που θα επικοινωνήσει τα 25 χρόνια παρουσίας των McDonald's στην Ελλάδα ενισχύοντας τη δυναμική του brand.

Στην ταινία ο σεφ δίνει συνέντευξη μιλώντας για την εμπειρία του, την δημιουργία των δύο νέων επετειακών burgers, αλλά προς έκπληξη των θεατών, η περιγραφή του σε σχέση με την πραγματικότητα διαφέρει ευχάριστα.


Παράλληλα μέσα από αυτήν την ευχάριστη και δημιουργική συνεργασία με τον σεφ Δ. Σκαρμούτσο , τα McDonald's προσφέρουν νέες τάσεις και καινούριες μοναδικές γεύσεις, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να απολαύσουν την υψηλή ποιότητα εκλεκτών προϊόντων και την ξεχωριστή εμπειρία McDonald's.

Η καμπάνια εορτασμού, είχε πρωταγωνιστή τον ευρέως γνωστό και αγαπητό Δ.Σκαρμούτσο, σε έναν χιουμοριστικό ρόλο εκτός κουζίνας! Στην ταινία ο σεφ δίνει συνέντευξη μιλώντας για την εμπειρία του, την δημιουργία των δύο νέων επετειακών burgers, αλλά προς έκπληξη των θεατών, η περιγραφή του σε σχέση με την πραγματικότητα διαφέρει ευχάριστα. Ο σεφ φαίνεται ότι δυσκολεύτηκε να δημιουργήσει τα δύο νέα burgers, καθώς αυτή τη φορά δημιουργούσε για τους ειδικούς των burgers, τα McDonald's. Παράλληλα στο έντυπο υλικό της καμπάνιας και σε απόλυτη συνοχή με την ταινία αναδεικνύονται τα δύο νέα λαχταριστά burgers ( Quarter Century Beef Burger & Quarter Century Chicken Burger), ενώ ο 360° χαρακτήρας της καμπάνιας ολοκληρώθηκε με events και παρουσία στα social media.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM