Τα Εκπαιδευτήρια Καίσαρη συμμετείχαν στο διαδικτυακό συνέδριο «Σχολεία του 21ου αιώνα: Ο δρόμος προς τη συμπερίληψη»

Τα Εκπαιδευτήρια Καίσαρη συμμετείχαν στο διαδικτυακό συνέδριο «Σχολεία του 21ου αιώνα: Ο δρόμος προς τη συμπερίληψη» Facebook Twitter
0

Αναγνωρίζοντας την αξία της ανάπτυξης ενός μαθησιακού περιβάλλοντος όπου ο κάθε μαθητής έχει ίσες ευκαιρίες για να πετύχει, τα Εκπαιδευτήρια Καίσαρη συμμετείχαν στη διαδικτυακή επιμόρφωση για Πρεσβευτές της Συμπερίληψης καθώς και στο διαδικτυακό συνέδριο «Σχολεία του 21ου αιώνα: Ο δρόμος προς τη συμπερίληψη» του ευρωπαϊκού προγράμματος Inclusive Schools που πραγματοποιήθηκαν τον μήνα Νοέμβριο.


Το πρόγραμμα υποστηρίζει τη δημιουργία ενός σχολικού περιβάλλοντος που αγκαλιάζει και αποδέχεται τις προκλήσεις και τα οφέλη της διαφορετικότητας. Στις δύο διαδικτυακές εκδηλώσεις που το οργανώθηκαν συμμετείχαν:

  • υπεύθυνοι εκπαιδευτικών προγραμμάτων του British Council
  • σχολικές κοινότητες – διευθυντές σχολείων, δάσκαλοι, καθηγητές, μαθητές, σχολικοί σύμβουλοι, σχολικοί ψυχολόγοι και γονείς
  • υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και προσωπικό δημοσίων αρχών – θεσμικά όργανα της ΕΕ, υπουργεία και τοπικές αρχές
  • ιδρύματα και οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση, τόσο σε τοπικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Παρουσία όλων αυτών, το σχολείο παρουσίασε συνοπτικά το θέμα της εβδομάδας Συμπερίληψης, όπως το σχεδίασε η κα Κατερίνα Χοτζόγλου σε συνεργασία με το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας σε ρόλο φίλου-καθοδηγητή, και απέσπασε θετικά σχόλια για τις καθημερινές ιστορίες συμπερίληψης στην τάξη, τις καλές πρακτικές για τη βελτίωση στρατηγικής συμπερίληψης στο σχολείο καθώς και για τα σχέδιά του για μελλοντικά συμπεριληπτικά εγχειρήματα.


Για τη συμμετοχή του στις διαδικτυακές εκδηλώσεις, το σχολείο θα λάβει πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM