Smirnoff

Smirnoff Facebook Twitter
0

Πριν από λίγες ημέρες, η Smirnoff ανακοίνωσε το λανσάρισμα μίας ακόμα ενέργειας που εντάσσεται στο Smirnoff Nightlife Exchange Project, στόχος του οποίου είναι να κινητοποιήσει 10 εκατομμύρια ανθρώπους σε 50 χώρες, να ανακαλύψουν και να ανταλλάξουν τις πιο αυθεντικές εμπειρίες από τη νυχτερινή τους ζωή. Το Smirnoff Nightlife Exchange Project αποτελεί μια φιλόδοξη αποστολή, η οποία στοχεύει να αναδείξει τη χώρα με την πιο ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα νυχτερινή ζωή παγκοσμίως, και η οποία θα κορυφωθεί μία νύχτα κατά τη διάρκεια της οποίας όλοι θα μπορούν να ζήσουν σε όλο τον κόσμο μοναδικές εμπειρίες νυχτερινής διασκέδασης. Φέτος, η Madonna συμμετέχει στο Smirnoff Nightlife Exchange Project με στόχο να βρει τον καλύτερο χορευτή, ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να λάβει μέρος στην επόμενη περιοδεία της.

Ο χορός αποτελεί μια από τις σταθερές παραμέτρους της νυχτερινής ζωής σε όλο τον κόσμο . Η Madonna θα παραβρεθεί σε μια από τις βραδιές του Smirnoff Nightlife Exchange Project όπου όσοι έχουν διακριθεί στο διαγωνισμό χορού που θα πραγματοποιηθεί σε επιλεγμένες χώρες θα διαγωνιστούν μπροστά της διεκδικώντας μια θέση στην ομάδα της. Ο νικητής θα έχει την ευκαιρία να συμμετέχει στην επόμενη περιοδεία της Madonna ως ένας από τους χορευτές της.

Ως η νούμερο ένα βότκα στον κόσμο, η Smirnoff  βρίσκεται εδώ και γενιές στην καρδιά της νυχτερινής ζωής και τώρα φιλοξενεί στο Facebook τη μεγαλύτερη κοινότητα αλκοολούχων ποτών, παγκοσμίως, ενώ το κοινό συμμετέχει στις εκδηλώσεις της Smirnoff, αναρτά σχόλια και ανταλλάζει πληροφορίες για τη νυχτερινή ζωή παγκοσμίως. Για να μάθετε περισσότερα για το Smirnoff Nightlife Exchange Project, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.facebook.com/smirnoff. Για να ενημερωθείτε σχετικά με τη Madonna, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.facebook.com/madonna.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM