Το ΣΚΡΑΤΣ μοίρασε κέρδη άνω των 2,5 εκατ. ευρώ την προηγούμενη εβδομάδα

ΣΚΡΑΤΣ: Κέρδη άνω των 2,5 εκατ. ευρώ την προηγούμενη εβδομάδα Facebook Twitter
0

Κέρδη άνω των 2,6 εκατ. ευρώ μοίρασε το ΣΚΡΑΤΣ την προηγούμενη εβδομάδα.  Συγκεκριμένα, από τις 11 έως και τις 17 Ιουλίου 2022 τα συνολικά κέρδη του παιχνιδιού ανήλθαν σε 2.536.657 ευρώ.

Ανάμεσα στους νικητές ήταν ένας τυχερός στην Αιτωλοακαρνανία, ο οποίος κέρδισε 100.000 ευρώ στο ΣΚΡΑΤΣ «ΧΡΥΣΑ ΕΦΤΑΡΙΑ». Ένας παίκτης στη Βάρη κέρδισε 10.000 ευρώ στο ΣΚΡΑΤΣ «Η ΤΥΧΕΡΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ», ενώ ένας τυχερός στη Βούλα κέρδισε 6.000 ευρώ στο παιχνίδι «ΕΞΑΡΕΣ». Επιπλέον, συνολικά 39 παίκτες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας κέρδισαν από 1.000 ευρώ ο καθένας.

Το ΣΚΡΑΤΣ προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επάθλων για τους παίκτες, μεταξύ αυτών μεγάλα ποσά από 100.000 έως και 1.000.000 ευρώ.  

Διατίθεται από πρακτορεία ΟΠΑΠ, λαχειοπώλες, περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ΕΛΤΑ και επιλεγμένα πρατήρια υγρών καυσίμων και σούπερ μάρκετ.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM