Σάρωσε ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards 2023

Σάρωσε ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards 2023 Facebook Twitter
0

Μεγάλος πρωταγωνιστής στα Sports Marketing Awards αναδείχθηκε, για ακόμα μια χρονιά, ο ΟΠΑΠ. Η εταιρεία ξεχώρισε κατακτώντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την κορυφαία διάκριση «Sports Marketing Brand of the Year», καθώς και 12 ακόμη βραβεία για  καινοτόμα αθλητικά προγράμματα και δράσεις που υλοποίησε, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική και έμπρακτη στήριξή του στον ελληνικό αθλητισμό.

Στα 13 βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 23 Μαρτίου 2023, συγκαταλέγονται, εκτός από τη διάκριση «Sports Marketing Brand of the Year», ένα PLATINUM, πέντε GOLD, τρία SILVER και τρία BRONZE βραβεία. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν σε πρωτοβουλίες της εταιρείας με στόχο την ανάπτυξη του ελληνικού αθλητισμού και την αποτελεσματικότερη σύνδεση του αθλητισμού με την κοινωνία.

Σάρωσε ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards 2023 Facebook Twitter

Οι διακρίσεις του ΟΠΑΠ για τα προγράμματα και τις δράσεις του στον αθλητισμό

Συγκεκριμένα, τα βραβεία που απέσπασε ο ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards 2023 είναι τα ακόλουθα:

  • Sports Marketing Brand of the Year
  • PLATINUM βραβείο στην κατηγορία «Best in Sports Marketing | Retail Brands» | Συνολική επικοινωνία μέσω των social media – περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΑΕΚ, ΠΑΕ ΟΦΗ, Παναθηναϊκός Α.Ο., ΕΠΟ, ΕΟΚ) και τους χορηγούμενους αθλητές του προγράμματος OPAP Champions
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Sports Strategy for Customer Loyalty| Εθνική Ομάδα Μπάσκετ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Sports Related Commercial or Promotional Video| ΟΠΑΠ Χορηγία Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Overall Presence in Social Media| Συνολική επικοινωνία μέσω των social media – περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΑΕΚ, ΠΑΕ ΟΦΗ, Παναθηναϊκός Α.Ο., ΕΠΟ, ΕΟΚ) και τους χορηγούμενους αθλητές του προγράμματος OPAP Champions
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Presence on YouTube | Συνολικό περιεχόμενο της πλατφόρμας Youtube με τις χορηγούμενες ομάδες (ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΑΕΚ, ΠΑΕ ΟΦΗ, Παναθηναϊκός Α.Ο., ΕΠΟ, ΕΟΚ, ΣΕΓΑΣ) και τους χορηγούμενους αθλητές του προγράμματος OPAP Champions
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Presence on Meta’s platforms | Meta’s platforms (Facebook – Instagram) περιεχόμενο με τις χορηγούμενες ομάδες (ΚΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΠΑΕ ΑΕΚ, ΠΑΕ ΟΦΗ, Παναθηναϊκός Α.Ο., ΕΠΟ, ΕΟΚ) και τους χορηγούμενους αθλητές του προγράμματος OPAP Champions
  • BRONZE βραβείο στην κατηγορία Best Long-term Sponsorship Investment by a Brand| Διαχρονικός Χορηγός του ελληνικού αθλητισμού
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Sponsorship Program/Strategy για Αθλητή ή Αθλήτρια| OPAP CHAMPIONS
  • GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Sponsorship Program/Strategy για Ομαδικό Άθλημα| Χρυσός Χορηγός Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (Ε.Ο.Κ.)
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Sponsorship Program/Strategy για Αθλητικό Σύλλογο / Σωματείο | ΟΠΑΠ ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΕΓΑΣ
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Sponsorship Program/Strategy για Αθλητική Διοργάνωση / Εκδήλωση | ΟΠΑΠ ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ - 39ος ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΑΘΗΝΑΣ
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία Best NEW Sponsorship (σε ισχύ από 01.12.21) | OPAP ARENA
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM