To Rexona παρουσιάζει τους Καθημερινούς Αθλητές.

To Rexona παρουσιάζει τους Καθημερινούς Αθλητές. Facebook Twitter
0

Το Rexona επιστρέφει με μια νέα καμπάνια αφιερωμένη σε όσους κινούνται καθημερινά.


Με κεντρικό μήνυμα το «όσο περισσότερο κινείσαι, τόσο περισσότερο σε προστατεύει», στην καμπάνια των Καθημερινών Αθλητών, πήραν μέρος διάσημοι πρωταγωνιστές που παρότι έχουν διαφορετική καθημερινότητα ο καθένας ξεχωριστά, όλοι μαζί έχουν ένα κοινό: είναι σε κίνηση κάθε μέρα.

 

Οι ηθοποιοί Πάνος Βλάχος, Ευγενία Σαμαρά και Αντιγόνη Ψυχράμη, η Ολυμπιονίκης Άννα Κορακάκη, ο πρωταθλητής parkour Δημήτρης Κυρσανίδης, ο stand-up comedian Διονύσης Ατζαράκης και ένας παλιός γνώριμος του Rexona, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής και προπονητής Νίκος Αναστόπουλος συνθέτουν την ομάδα των Καθημερινών Αθλητών και καλωσορίζουν με το δικό τους τρόπο όλους αυτούς που καθημερινά κινούνται.

Η καμπάνια είναι στον αέρα σε Facebook, Youtube και Instagram, με ένα main video και επιμέρους versions, optimized για κάθε μέσο ξεχωριστά. Την καμπάνια σχεδίασε και υλοποίησε η isobar Greece, ενώ την παραγωγή των video ανέλαβε η TopCut Modiano με σκηνοθέτη τον Στάθη Μουρδουκούτα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM