Red Selection από το efood: Μία λίστα με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου

Red Selection από το efood: Ξεχωριστές επιλογές και τα πιο δημοφιλή καταστήματα που πρέπει να ανακαλύψεις Facebook Twitter
0

O καταξιωμένος και αγαπημένος του κοινού chef Λεωνίδας Κουτσόπουλος υπογράφει το Red Selection, τη δυναμική λίστα του efood, που εγκαινίασε πριν από λίγους μήνες, για να μπορούν οι χρήστες του να ανακαλύπτουν τα κρυφά διαμάντια ανάμεσα σε δημοφιλή εστιατόρια και καταστήματα τροφίμων,

To efood ενσωματώνει σήμερα περισσότερες από 21.000 διαφορετικές επιλογές καταστημάτων, σε 100 πόλεις, στην πλατφόρμα του, δίνοντας στους χρήστες του, τη μοναδική δυνατότητα να ανακαλύπτουν συνεχώς νέες γευστικές εμπειρίες στην πόλη τους και ταυτόχρονα να παραμένουν ενημερωμένοι για τις πιο νόστιμες τάσεις στο φαγητό.

Η λίστα Red Selection ανανεώνεται συνεχώς, ενσωματώνοντας νέες προτάσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο Κρήτης, Βόλο και Γιάννενα.. Τα καταστήματα Red Selection ξεχωρίζουν για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τη μοναδικότητά και την αισθητική τους, στοχεύοντας σε όσους αναζητούν τις must-try γεύσεις της περιοχής τους.

Το Red Selection, με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα του efood και εντάσσεται στη στρατηγική της #1 υπηρεσίας delivery στην Ελλάδα, για τη δημιουργία υπηρεσιών και επιλογών που βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη.

Επισκεφθείτε το efood και στα:

e.food.gr

facebook.com/efood.gr

instagram.com/efoodgr/

linkedin.com/company/e-food-gr

youtube.com/user/efoodgr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM