Ποια είναι η ερώτηση που ρωτάμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα;

Ποια είναι η ερώτηση που ρωτάμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα; Facebook Twitter
0

Για να απαντάμε θετικά στην ερώτηση «Πώς είσαι;» η Sanofi, μία κορυφαία εταιρεία βιοεπιστημών επενδύει σε έρευνα και ανάπτυξη κάθε χρόνο 6 δις €, μετατρέποντας την επιστημονική καινοτομία σε θεραπευτικές λύσεις.


Η Sanofi προσφέρει καινοτόμες λύσεις για ένα ευρύ φάσμα καταστάσεων υγείας, θεραπευτικές λύσεις που υποστηρίζουν λίγους ανθρώπους με σπάνιες νόσους,  όπως τα αθροιστικά λυσοσωμικά νοσήματα (LSDs), ή χιλιάδες ανθρώπους που ζουν με πολλαπλή σκλήρυνση ή ατοπική δερματίτιδα, ή εκατομμύρια ανθρώπους με χρόνιες παθήσεις, όπως διαβήτης και καρδιαγγειακά νοσήματα.

Η συνεχής έρευνα στον τομέα της Πολλαπλής Σκλήρυνσης έχει ως στόχο να αναπτυχθούν ασφαλείς και αποτελεσματικοί τρόποι αντιμετώπισης της νόσου. Η Sanofi έχει αναπτύξει καινοτόμες θεραπείες και παράλληλα επενδύει σε έρευνα και ανάπτυξη για να αναβαθμίσει τη θεραπεία της Πολλαπλής Σκλήρυνσης.

Ποια είναι η ερώτηση που ρωτάμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα; Facebook Twitter

Ως γνωστό, η αύξηση του προσδόκιμου επιβίωσης έχει δημιουργήσει μία νέα πρόκληση για την υγειονομική περίθαλψη, την  αποτελεσματική αντιμετώπιση των χρόνιων παθήσεων.


Η Sanofi προσφέρει θεραπευτικές λύσεις που υποστηρίζουνε καθημερινά έως και 1 εκατομμύριο ασθενείς, για να αντιμετωπίσουν χρόνιες παθήσεις, όπως υπέρταση, δυσλιπιδαιμία και άλλα καρδιαγγειακά νοσήματα, και να βελτιώσουν τη ζωή τους.

Ποια είναι η ερώτηση που ρωτάμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα; Facebook Twitter

Ο διαβήτης απασχολεί πλέον ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού, το οποίο συνεχώς αυξάνεται. Ο διαβήτης χαρακτηρίζεται από την μειωμένη έκκριση ινσουλίνης από το πάγκρεας, που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Τα άτομα με διαβήτη για να καταφέρουν να διατηρήσουν σταθερά τα επίπεδα, ακολουθούν εφ' όρου ζωής κάποια αντιδιαβητική αγωγή, αλλά αρκετές είναι οι φορές που υπάρχουν μεγάλες αυξομειώσεις και η θεραπεία δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα και χρειάζεται η συνεργασία με τον ιατρό.


Στην Ελλάδα ζουν με διαβήτη περίπου 1 εκατομμύριο άνθρωποι, οι περισσότεροι εκ των οποίων παραμένουν αρρύθμιστοι αυξάνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης επιπλοκών. Η Sanofi παραμένει δίπλα στα άτομα με διαβήτη, που καλούνται καθημερινά να ρυθμίζουν το σάκχαρό τους αποφεύγοντας τις υπογλυκαιμίες. Εκτός των θεραπευτικών λύσεων, που προσφέρει, δημιούργησε και την ιστοσελίδα www.mydiabetes.gr στοχεύοντας να υποστηρίξει τα άτομα με δυσκολία ρύθμισης του σακχάρου και να ενθαρρύνει τη συζήτηση με τον γιατρό τους.

Ποια είναι η ερώτηση που ρωτάμε πολλές φορές μέσα στην ημέρα; Facebook Twitter

Είναι γεγονός ότι το κρυολόγημα επηρεάζει το 86% του πληθυσμού, οι ενήλικες υποφέρουν 2-4 φορές το χρόνο, ενώ τα παιδιά έως και 10 φορές. Η Sanofi προσφέρει αποτελεσματικές λύσεις καλύπτοντας τις ανάγκες του κρυολογήματος (αποχρεμπτικά, αντιβηχικά, πονόλαιμο και αποσυμφορητικά), προκειμένου να ανακτηθεί ο έλεγχος και να συνεχίσουν οι ασθενείς να απολαμβάνουν τη ζωή.

Πως είσαι;

Για να μας βοηθήσουν να απαντάμε «Είμαστε καλά» και να απολαμβάνουμε τη ζωή μας στο έπακρο, οι άνθρωποι της Sanofi εργάζονται καθημερινά και συνεισφέρουν με όλες τους τις δυνάμεις, χάρη στη μοναδική και ευρεία εμπειρογνωμοσύνη τους.


Είμαι καλά και απολαμβάνω τη ζωή μου!

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM