Pilot for a DAY!

Pilot for a DAY! Facebook Twitter
0

Νιώθεις ότι είσαι γεννημένος πιλότος; Κοιτάς πρώτα τον τύπο αεροσκάφους με το οποίο θα πετάξεις, και μετά κλείνεις το αεροπορικό σου εισιτήριο; Ήθελες από την πρώτη φορά που μπήκες σε αεροπλάνο να βιώσεις την εμπειρία της πτήσης από το πιλοτήριο; Τώρα η AEGEAN σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα και να γίνεις Pilot For A Day!

Είτε είσαι aviation geek #A3GEEK είτε όχι, ο τρόπος για να διεκδικήσεις τη θέση σου σαν αληθινός πιλότος στο πιλοτήριο είναι απλός.

Βήμα πρώτο: Μπες στο https://bit.ly/Pilotforaday μέχρι τις 15/6


Βήμα δεύτερο: Πάρε μέρος στον διαγωνισμό, απαντώντας τέσσερις ερωτήσεις, σχετικά με την αεροπορία


Βήμα τρίτο: Αν είσαι ένας από τους 10 τυχερούς, ετοίμασε τη βαλίτσα σου και έφυγες για Φρανκφούρτη!

Οι δέκα νικητές του διαγωνισμού θα ταξιδέψουν στη Φρανκφούρτη στις 23 - 24 Ιουνίου και θα "πετάξουν" σε εξομοιωτές ένα AIRBUS A320. Οι εξομοιωτές τελευταίας τεχνολογίας, προσομοιάζουν ακριβώς τον θάλαμο διακυβερνήσεως και τις συνθήκες μιας πτήσης, συμπεριλαμβανομένων των κινήσεων του αεροσκάφους! Μαζί με τους νικητές θα βρίσκονται κυβερνήτες της AEGEAN, οι οποίοι θα τους εισάγουν στις αρχές του χειρισμού.

Ζήσε και εσύ αυτή τη μοναδική εμπειρία και γίνε Pilot For A Day!

 
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM