Παραδοσιακά «καλαντίσματα» από την ΑΒ Βασιλόπουλος

Παραδοσιακά «καλαντίσματα» από την ΑΒ Βασιλόπουλος Facebook Twitter
0

Φέτος και κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, η ΑΒ Βασιλόπουλος γέμισε 27 καταστήματά του δικτύου της για 7 ημέρες με μοναδικούς ήχους από παραδοσιακά και δημοφιλή κάλαντα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς από όλη την Ελλάδα σε θεατρική μορφή.

Με  οδηγό την παράδοση και το έθιμο των καλάντων, που παραμένουν αναλλοίωτα στο χρόνο σε πολλές περιοχές της χώρας μας, η ΑΒ εξιστόρησε τα γεγονότα των ημερών (Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Θεοφάνια). Μέσα από το τραγούδι των «καλαντιστών» (τραγουδιστές των καλάντων), η εταιρεία εξέπληξε ευχάριστα τους πελάτες της και μετέδωσε το εορταστικό κλίμα με έναν άμεσο, οικείο και παραδοσιακό τρόπο.  

Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική εορταστική εμπειρία από τις 22.12 μέχρι τις 31.12, σε 27 καταστήματα του δικτύου της ΑΒ σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Καλαμάτα.

Μέσα από δρώμενο διάρκειας 20’ λεπτών, οι «καλαντιστές» από τον Θεατρικό Οργανισμό «Μορφές Έκφρασης» τραγούδησαν και μετέφεραν τη μαγεία των γιορτών σε επιλεγμένα καταστήματα ΑΒ, με τη συνοδεία τυμπάνων και πνευστών, ενώ οι παραδοσιακές στολές τους από διάφορες περιοχές της χώρας έκλεψαν την παράσταση. Παράλληλα, οι πελάτες της ΑΒ απόλαυσαν παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα κεράσματα όπως μελομακάρονα και κουραμπιέδες, βιώνοντας, έτσι, τη μαγεία των εορτών.

Η μοναδική αυτή εορταστική εμπειρία συμπλήρωσε αρμονικά την αγοραστική εμπειρία και ένωσε τους πελάτες της μέσα στο κατάστημα, θυμίζοντας πως η Ελλάδα και η παράδοση μάς συνδέουν όλους!

Για μια ακόμη χρονιά, η ΑΒ Βασιλόπουλος επέλεξε, σχεδίασε και πραγματοποίησε καινοτόμα προγράμματα και ενέργειες, ενώνοντας τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και τους πελάτες της σε μια μεγάλη αλυσίδα αλληλεγγύης, χαράς και αγάπης. Και αυτά τα Χριστούγεννα, η δημιουργικότητα των ανθρώπων της ΑΒ βρέθηκε στο επίκεντρο κάθε εταιρικής πρωτοβουλίας, αποδεικνύοντας έμπρακτα την προσήλωση της να προσφέρει το καλύτερο σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Market news / Από το χωράφι μέχρι το πιάτο: Το πρώτο οικοσύστημα mentoring & εκπαίδευσης για επαγγελματίες τροφίμου

Απευθύνεται σε αγρότες, παραγωγούς τροφίμων, επιχειρηματίες και επαγγελματίες της εστίασης, chefs και ειδικούς με κοινό όραμα το μέλλον της διατροφής στην Ελλάδα.
THE LIFO TEAM
Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Market news / Η Huawei παρουσιάζει τη σειρά HUAWEI WATCH GT 6: Το πιο προηγμένο outdoor smartwatch στην ιστορία της

Στις 19 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, η Huawei θα παρουσιάσει τη νέα της σειρά smartwatches για υπαίθριες δραστηριότητες, μαζί με μια σειρά καινοτόμων προϊόντων στο πλαίσιο του Global Innovative Launch.
THE LIFO TEAM
Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Market news / Παπαστράτος: Νέα πρωτοβουλία για την αποτροπή της πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα νικοτίνης

Μια ολοκληρωμένη στρατηγική ευαισθητοποίησης και ψηφιακής καινοτομίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης & Τεχνητής Νοημοσύνης.
THE LIFO TEAM