Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Facebook Twitter
0


Ο Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ υλοποιεί για δεύτερη συνεχή χρονιά το καινοτόμο κοινωνικό πρόγραμμα «ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ», με στόχο την αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής διαρροής, μετά την επιτυχία του πρώτου πιλοτικού κύκλου για τη σχολική χρονιά 2015-2016. Η συνέχεια του προγράμματος αποδεικνύει για μια ακόμα φορά έμπρακτα τη θέλησή του Ομίλου ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ να στηρίξει το δικαίωμα των παιδιών στην εκπαίδευση.

Ο Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ μέσω του κοινωνικού προγράμματος «ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ», επιλέγει να συμβάλει ενεργά στην αντιμετώπιση ενός από τα μεγαλύτερα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα της Ελλάδος, αυτό της διασφάλισης του επιπέδου της παιδείας σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τη χώρα. Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, μόνο το 2016 και αποκλειστικά στην περιοχή της Αττικής, περίπου 2.800 μαθητές στις τρεις τάξεις του γυμνασίου, δεν συνέχισαν το σχολείο, δηλαδή 3% των μαθητών.

Κατά συνέπεια, η διασφάλιση της εκπαιδευτικής διαδρομής των μαθητών με στόχο την ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης μέσω του προγράμματος «ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ», μακροπρόθεσμα συμβάλει θετικά στην αντιμετώπιση της φτώχειας και της ανεργίας, ενώ μεσοπρόθεσμα αναπτύσσει ένα ισχυρό δίκτυο κοινωνικής αλληλεγγύης «απέναντι» στον εκπαιδευτικό και κοινωνικό αποκλεισμό.

 Το κοινωνικό πρόγραμμα «ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ» αποτελεί πρωτοβουλία του Ομίλου ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ και υλοποιείται με την πλήρη οικονομική υποστήριξή του, σε συνεργασία με την Ένωση «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ», ενώ πολύτιμη συνδρομή προσφέρουν η μη κερδοσκοπική εταιρεία «ΜΕΡΙΜΝΑ», ο ερευνητικός φορέας «Prolepsis», η ομάδα εθελοντών από το 2ο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πιο συγκεκριμένα, βασικός στόχος του προγράμματος είναι να συμβάλλει στον προσδιορισμό και την αντιμετώπιση των βασικών παραγόντων/αιτιών, που κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, μπορούν να προκαλέσουν το φαινόμενο της σχολικής διαρροής,δηλαδή την πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου πριν την ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης.

Στο πλαίσιο αυτό και μετά από απαίτηση όλων των κοινωνικών εταίρων και ιδιαίτερα των μαθητών, το πρόγραμμα «ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ», συνεχίζεται ενισχυμένο για την σχολική περίοδο 2016-2017 με την δημιουργία δύο τάξεων, μία της Β’ και μία της Γ’ Γυμνασίου, καλύπτοντας σήμερα συνολικά 60 μαθητέςκαι συμβάλλοντας  στην ενίσχυση της εργασιακής απασχόλησης, δημιουργώντας 13 θέσεις εργασίας για 9 μήνες στις ειδικότητες του ψυχολόγου και του καθηγητή ειδικής αγωγής, για την καλύτερη και αρτιότερη αποτελεσματικότητα του. Στόχος του Ομίλου είναι η συνέχεια του πιλοτικού κοινωνικού προγράμματος και η περεταίρω ανάπτυξή του.

Η κοινωνική συνεισφορά του πρώτου κύκλου του προγράμματος στην περιοχή της 7ης Δημοτικής Κοινότητας Ν. Αττικής, μέχρι σήμεραείναι σημαντική:

  • Απασχολήθηκαν 20 άτομα από 4 διαφορετικούς κοινωνικούς φορείς
  • Πραγματοποιήθηκαν 40 ώρες συμβουλευτικής από ειδικούς στη σχολική ψυχολογία για καθοδήγηση των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν στο πρόγραμμα
  • Υλοποιήθηκαν 240 ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας
  • Προσφέρθηκαν 1.300 υγιεινά γεύματα, σχολική ύλη, καινούρια υποδήματα άλλα υλικά αγαθά στους μαθητές του προγράμματος
  • Εφαρμόστηκαν 5 βιωματικές δράσεις εντός της τάξης
  • Υπήρξε συνεχής προσφορά ωρών ψυχοεκπαίδευσης στους γονείς των μαθητών καθώς και ένταξη 5 οικονομικά αδύναμων οικογενειών σε πρόγραμμα δωρεάν σίτισης για 6 μήνες

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM