Ο καφές NESCAFÉ ενσωματώνει τη Γραφή Braille στις συσκευασίες του στην ελληνική αγορά

Ο καφές NESCAFÉ® Classic ενσωματώνει τη Γραφή Braille στις συσκευασίες του στην ελληνική αγορά Facebook Twitter
0

Ο καφές NESCAFÉ®, που χρόνια τώρα κατέχει μια ξεχωριστή θέση στη καρδιά των Ελλήνων, γίνεται η πρώτη μάρκα καφέ στην ελληνική αγορά που εξελίσσει τις συσκευασίες της προσθέτοντας σε αυτές τη Γραφή Braille. Η γραφή Braille αποτελεί το παγκόσμιο σύστημα ανάγνωσης και γραφής για τα άτομα με αναπηρία όρασης.

Με αυτή την προσαρμογή, ο καφές NESCAFÉ® καθιστά τις συσκευασίες του περισσότερο φιλικές σε αυτή την ομάδα ατόμων, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να μπορούν να αναγνωρίσουν εύκολα τη συσκευασία δια της αφής. Ειδικότερα, η Γραφή Braille εφαρμόζεται στα καπάκια όλων των συσκευασιών καφέ NESCAFÉ® Classic από 100γρ. και άνω. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του καφέ NESCAFÉ® στη χώρα μας, η οποία υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Φάρο Τυφλών της Ελλάδος, πιστοποιημένο φορέα για την εκμάθηση της γραφής Braille και μετεγγραφής ελληνικού και λατινικού αλφάβητου στον εν λόγω κώδικα.

Η ενσωμάτωση της Γραφής Braille στις συσκευασίες του καφέ NESCAFÉ® είναι απόλυτα συνυφασμένη με τις αρχές του σεβασμού και της συμπερίληψης που πρεσβεύει ως μάρκα, στη βάση αναγνώρισης του δικαιώματος των ατόμων με αναπηρία όρασης για ισότιμη πρόσβαση σε κάθε πληροφορία, μεταφέροντας το μήνυμα για την ανάγκη καθολικής και ουσιαστικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία όρασης στην κοινωνική ζωή.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM