Ο καφές NESCAFÉ ενσωματώνει τη Γραφή Braille στις συσκευασίες του στην ελληνική αγορά

Ο καφές NESCAFÉ® Classic ενσωματώνει τη Γραφή Braille στις συσκευασίες του στην ελληνική αγορά Facebook Twitter
0

Ο καφές NESCAFÉ®, που χρόνια τώρα κατέχει μια ξεχωριστή θέση στη καρδιά των Ελλήνων, γίνεται η πρώτη μάρκα καφέ στην ελληνική αγορά που εξελίσσει τις συσκευασίες της προσθέτοντας σε αυτές τη Γραφή Braille. Η γραφή Braille αποτελεί το παγκόσμιο σύστημα ανάγνωσης και γραφής για τα άτομα με αναπηρία όρασης.

Με αυτή την προσαρμογή, ο καφές NESCAFÉ® καθιστά τις συσκευασίες του περισσότερο φιλικές σε αυτή την ομάδα ατόμων, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να μπορούν να αναγνωρίσουν εύκολα τη συσκευασία δια της αφής. Ειδικότερα, η Γραφή Braille εφαρμόζεται στα καπάκια όλων των συσκευασιών καφέ NESCAFÉ® Classic από 100γρ. και άνω. Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του καφέ NESCAFÉ® στη χώρα μας, η οποία υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Φάρο Τυφλών της Ελλάδος, πιστοποιημένο φορέα για την εκμάθηση της γραφής Braille και μετεγγραφής ελληνικού και λατινικού αλφάβητου στον εν λόγω κώδικα.

Η ενσωμάτωση της Γραφής Braille στις συσκευασίες του καφέ NESCAFÉ® είναι απόλυτα συνυφασμένη με τις αρχές του σεβασμού και της συμπερίληψης που πρεσβεύει ως μάρκα, στη βάση αναγνώρισης του δικαιώματος των ατόμων με αναπηρία όρασης για ισότιμη πρόσβαση σε κάθε πληροφορία, μεταφέροντας το μήνυμα για την ανάγκη καθολικής και ουσιαστικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία όρασης στην κοινωνική ζωή.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Market news / Η Σύμπλευση ΑΜΚΕ (+πλευση) ολοκλήρωσε τη φθινοπωρινή αποστολή στο Καστελόριζο

Περισσότεροι από 120 κάτοικοι προσήλθαν στα ιατρεία για δωρεάν ιατρικές και μικροβιολογικές εξετάσεις σε πάνω από 20 ειδικότητες, πραγματοποιώντας συνολικά περίπου 190 εξετάσεις
THE LIFO TEAM
2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Market news / 2 εκατομμύρια χρήστες Lidl Plus: Η Lidl Ελλάς το γιορτάζει, προσφέροντας 100.000€ για τα ψώνια της χρονιάς

Τα φετινά Χριστούγεννα, η Lidl Ελλάς γιορτάζει το ορόσημο των 2 εκατομμυρίων χρηστών του Lidl Plus και, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την εμπιστοσύνη τους, μοιράζει σε 20 τυχερούς κουπόνια αξίας 5.000€ για τον καθένα, ώστε να κάνουν τα ψώνια της χρονιάς πιο εύκολα και να χαρίσουν στιγμές που πραγματικά αξίζουν.
THE LIFO TEAM