O Iάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Retail Manager of the Year

O Iάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς, Retail Manager of the Year Facebook Twitter
0

Στα 22 χρόνια πορείας της στο ελληνικό λιανεμπόριο, η Lidl Ελλάς έχει αποσπάσει εκατοντάδες διακρίσεις και βραβεία. Συνεχίζοντας στον δρόμο των επιτυχιών, αυτήν τη φορά στη 19η διοργάνωση των Retail Business Awards, του μακροβιότερου θεσμού της αγοράς, ήρθε να προστεθεί το ένα από τα δύο μεγάλα βραβεία, αυτό του Retail Manager of the Υear, που έλαβε ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
 

Βραβεύτηκε ως ο πιο αποτελεσματικός Manager του ελληνικού λιανεμπορίου για το 2020, με κριτήρια την επιτυχημένη στρατηγική και τις αποφάσεις που πήρε προς όφελος της εταιρείας. Αναδείχθηκε μετά την αξιολόγηση και την ψηφοφορία ευρύτατης επιτροπής αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων θεσμικών φορέων και ινστιτούτων της ελληνικής αγοράς, επικεφαλής εταιρειών μετρήσεων και ερευνών, αλλά και εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου, με την Deloitte να αποτελεί τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης.
 

Η φετινή βράβευση έχει ακόμα μεγαλύτερη βαρύτητα, καθώς υπάρχει ακόμα μία παράμετρος, αυτή των συνεπειών της πανδημίας του Covid-19 και των δράσεων που οι εταιρείες ανέλαβαν για την αντιμετώπισή της σε επιχειρηματικό επίπεδο.
 

Ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης αφιέρωσε το βραβείο στους εργαζομένους της Lidl Ελλάς, στα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, που έδειξαν τεράστια ψυχικά και σωματικά αποθέματα και κατέβαλαν υπεράνθρωπη προσπάθεια, ώστε να σταθούν δίπλα στην Ελληνίδα και τον Έλληνα καταναλωτή, να στηρίξουν τη μοναδική φιλοσοφία της εταιρείας, αλλά και να αναδείξουν την επιχειρηματικότητα με ήθος. Δήλωσε σχετικά: «H βράβευση αυτή έρχεται να επισφραγίσει όχι την προσπάθεια ενός μόνο ανθρώπου, αλλά το έργο μίας ολόκληρης εταιρείας. Ευχαριστώ καθεμία και καθέναν από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς. Ταυτόχρονα, είναι η αναγνώριση ολόκληρου του κλάδου του λιανεμπορίου τροφίμων ως μοντέλου ευθύνης και ασφάλειας. Στηρίξαμε την εθνική οικονομία. Δυναμώσαμε τις αντοχές της κοινωνίας και δημιουργήσαμε απόθεμα προοπτικής για το μέλλον».
 

Επιπλέον, η Lidl Ελλάς διακρίθηκε στα Content Marketing Awards, τον νέο θεσμό που αναδεικνύει τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες δημιουργίας περιεχομένου της χρονιάς, αποσπώντας συνολικά 6 διακρίσεις:
 

Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Use of LinkedIn for Content Marketing» για τη δημιουργία ποιοτικού και πρωτότυπου περιεχομένου στο κανάλι της Lidl Ελλάς στο LinkedIn, που παρουσιάζει με αμεσότητα την καθημερινότητα όλου του #teamLidl, από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία.
 

- Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Content Strategy for Employees» και Silver βραβείο στην κατηγορία «Best User Generated Content» για το Lidlwood, το πρόγραμμα Employee Brand Ambassador, με πάνω από 60 παραγωγές στους 6 μήνες ζωής του, που δίνει την ευκαιρία στους ανθρώπους της εταιρείας να λάμψoυν κάτω από τα φώτα HR επικοινωνιών.
 

- Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Multi-Channel Content Strategy» για το The Lidl Skills Trap Escape Room, που ταξίδεψε μέσα σε έναν μήνα σε 3 προορισμούς και έβαλε 800 συμμετέχοντες σε έναν κόσμο γρίφων και αινιγμάτων, προκαλώντας τους να ακονίσουν τις δεξιότητές τους και να ξεκλειδώσουν τον καλύτερο εαυτό τους.
 

- Silver & Bronze βραβεία στην κατηγορία «Best Branded Content Series (B2C/B2B)» για τις καμπάνιες Top Employer και Diversity αντίστοιχα.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM