Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime για το πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive Facebook Twitter
0

Η Anytime, το direct brand της Interamerican, μας οδηγεί σε έναν κόσμο όπου η ασφαλής οδήγηση επιβραβεύεται, μέσα από το καινοτόμο πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου Smart Drive.

Η νέα μοντέρνα τηλεοπτική καμπάνια της Anytime, παρουσιάζει τέσσερις πρωταγωνιστές να μοιράζονται στιγμές από την καθημερινή τους μετακίνηση με το αυτοκίνητό τους. Με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο, οι συνήθειες των οδηγών μετατρέπονται σε ένα μωσαϊκό καλών πρακτικών οδήγησης, με απώτερο στόχο την ασφάλεια κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων. Οι οδηγοί, με αρωγό το πρόγραμμα Smart Drive, επιβραβεύονται για τη σωστή οδηγική συμπεριφορά τους, καθώς αποφεύγουν συνειδητά να χρησιμοποιούν το κινητό τους, διατηρούν τα όρια ταχύτητας, επιβραδύνουν και φρενάρουν ομαλά, μειώνοντας ταυτόχρονα και τα ετήσια ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους.

Το πρόγραμμα ασφάλισης Smart Drive, έχει κύριο στόχο την εκπαίδευση των οδηγών προς μια πιο υπεύθυνη και ασφαλή οδήγηση. Επιπλέον, μέσω του Smart Drive Application, ο κάθε οδηγός αποκτά μία σφαιρική αντίληψη για την οδήγησή του, ενώ έχει και τη δυνατότητα να ενημερώνεται για τις αξιολογήσεις του σε καθημερινό, εβδομαδιαίο και μηνιαίο επίπεδο.

Αξιοποιώντας το πρόγραμμα Smart Drive, η προσεκτική οδήγηση επιβραβεύεται μέσω ενός καινοτόμου τηλεματικού προγράμματος, όπου οι πόντοι που συγκεντρώνονται μπορούν να εξαργυρωθούν στην επόμενη ανανέωση του συμβολαίου του οδηγού.

Το Smart Drive από την Anytime είναι εδώ, για να ανοίξει τον δρόμο προς την απόκτηση ενός οδηγικού χαρακτήρα που σέβεται όχι μόνο τον ίδιο τον οδηγό και τους συνεπιβάτες του, αλλά και το σύνολο της κοινωνίας, ενώ μέσω του προγράμματος, επιτυγχάνεται μια πιο δίκαιη τιμολόγηση και οικονομικότερα ασφάλιστρα για τους οδηγούς.

Μπορείτε να δείτε τη νέα τηλεοπτική καμπάνια εδώ

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM
Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM