Motorola και Answear: Μεγαλύτερη οθόνη. Περισσότερο στυλ. Περισσότερο από μια συνεργασία

Motorola και Answear: Μεγαλύτερη οθόνη. Περισσότερο στυλ. Περισσότερο από μια συνεργασία Facebook Twitter
0

Η Motorola και η Answear ανακοινώνουν μια συναρπαστική συνεργασία που υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει το σημείο συνάντησης της τεχνολογίας και της μόδας των smartphone. Υπό το πρίσμα του πρόσφατου ντεμπούτου των αναδιπλούμενων smartphone Motorola Razr 40 Ultra και Motorola Razr 40, οι δύο αξιόλογες μάρκες ξεκινούν μια μοναδική συνεργασία.

Με αφορμή την πρόσφατη παρουσίαση των αναδιπλούμενων smartphone Motorola Razr 40 Ultra και Motorola Razr 40, τα δύο αυτά γνωστά brands συνεργάστηκαν δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην έκφραση, τη μόδα και την ενημέρωση για τις τελευταίες τάσεις. Περισσότερη οθόνη, περισσότερο στυλ. Αυτή η συνεργασία απευθύνεται σε όσους καθορίζουν τις τάσεις της μόδας με τα μοναδικά, προσωπικά τους στυλ και είναι παράλληλα κάτοχοι της εμβληματικής σειράς Motorola Razr.

Motorola και Answear: Μεγαλύτερη οθόνη. Περισσότερο στυλ. Περισσότερο από μια συνεργασία Facebook Twitter

Έως τις 12 Οκτωβρίου, όσοι έχουν αγοράσει συσκευές Razr 40 ή ένα  Razr 40 Ultra* μπορούν να έχουν έκπτωση έως και 50% σε αγορές στο Answear. Μπορείτε να βρείτε όλες τις λεπτομέρειες της προσφοράς στο www.motorola.com/we/motoanswear.

Η Motorola και η Answear φέρνουν τα φώτα της δημοσιότητας στο λαμπερό ατομικό στυλ, με κεντρικό χαρακτήρα τα smartphone - ένα αναντικατάστατο αξεσουάρ που έχει γίνει απόλυτη ανάγκη στην καθημερινότητά μας. Πέρα από τη λειτουργικότητά τους, είναι πλέον ένα fashion statement που επαναπροσδιορίζει το στυλ μας, υπαγορεύει τις τάσεις και μας κάνει να ξεχωρίζουμε. Οι μοναδικές αποχρώσεις του Razr 40 Ultra που περιλαμβάνουν το εκλεπτυσμένο Glacier Blue, το διαχρονικό Infinite Black και κυρίως το Χρώμα της Χρονιάς- το Viva Magenta-  έγιναν  πηγή έμπνευσης για τους ειδικούς μόδας της Answear, ώστε να προσφέρουν μοναδικές και δημιουργικές ιδέες στυλ στους πελάτες τους. Η συνεργασία επικεντρώνεται σε συλλογές εμπνευσμένες από τα εμβληματικά χρώματα των συσκευών Razr.

Motorola και Answear: Μεγαλύτερη οθόνη. Περισσότερο στυλ. Περισσότερο από μια συνεργασία Facebook Twitter

Οι συλλογές είναι επίσης εμπνευσμένες από τρεις αγαπημένες Ελληνίδες fashion influencers: την Τάνια Μπρεάζου, τη Ραφαέλα Ψαρρού-Μαυράκη και τη Βάλια Χατζηθεοδώρου, που είναι και τα πρόσωπα της καμπάνιας.

Ωστόσο, η μόδα είναι παραπάνω από τον απλό συνδυασμό χρωμάτων. Η μόδα βρίσκει έκφραση στις φόρμες και τη λειτουργικότητα, όπου η νέα σειρά razr μπορεί να παινευτεί  ότι είναι ξεκάθαρα μια ολοκληρωμένη trendsetter. Ένα βασικό χαρακτηριστικό του μοντέλου motorola razr 40 Ultra έγκειται στην εκτεταμένη και πλήρως λειτουργική μπροστινή οθόνη του. Το χαρακτηριστικό αυτό δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε ιστότοπους ή εφαρμογές, να απολαμβάνουν στις αγαπημένες τους λίστες αναπαραγωγής μουσικής Spotify ή να βγάλουν την ιδανική selfie, χωρίς να χρειάζεται να ξεδιπλώσουν το πολύτιμο αναδιπλούμενο Razr στολίδι τους.

Motorola και Answear: Μεγαλύτερη οθόνη. Περισσότερο στυλ. Περισσότερο από μια συνεργασία Facebook Twitter

Στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ Motorola και Answear, όποιος θέλει κομψή σχεδίαση, μαζί με τα άφθονα χαρακτηριστικά της νέας σειράς Razr μπορεί τώρα να επωφεληθεί από μια μοναδική προσφορά μόδας.

Περισσότερη οθόνη. Περισσότερο στυλ. Περισσότερα από μια προσφορά:

● Οι πελάτες που έχουν αποκτήσει το Motorola Razr 40 ή το Motorola Razr 40 Ultra* μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην προσφορά μέσω του: www.motorola.com/we/motoanswear έως και τις 12 Οκτωβρίου

● Σε αυτήν την πλατφόρμα, θα πρέπει να προχωρήσουν στην καταχώρηση του σειριακού αριθμού (IMEI1) των αντίστοιχων συσκευών τους.

● Μετά την επιτυχή εγγραφή, οι χρήστες θα λάβουν αμέσως μια ειδοποίηση μέσω email που θα αναφέρει λεπτομερώς πληροφορίες για την προσφορά τους. Η προσφορά αυτή περιλαμβάνει κουπόνι που παρέχει πρόσβαση στις πιο πρόσφατες κολεξιόν που είναι διαθέσιμες στο Answear, με εκπτώσεις έως και 50% για αγορές στο Answear.gr και στην αντίστοιχη εφαρμογή για κινητά.

Άλλη μία σύνδεση μεταξύ τεχνολογίας και στυλ είναι η ειδικά επιλεγμένη κολεξιόν μόδας που διατίθεται στον ιστότοπο και την εφαρμογή της Answear. Αυτή η αποκλειστική συλλογή μόδας αντλεί έμπνευση από τα αμίμητα στυλ της Τάνιας Μπρεάζου, της Ραφαέλας Ψαρρού-Μαυράκη και της Βάλιας Χατζηθεοδώρου, καθώς και από τα ζωηρά και μοντέρνα χρώματα της σειράς Razr.

Motorola και Answear: Μεγαλύτερη οθόνη. Περισσότερο στυλ. Περισσότερο από μια συνεργασία Facebook Twitter

Η ειδική αυτή κολεξιόν μόδας όχι μόνο αποτυπώνει την ουσία της συνεργασίας, αλλά επιτρέπει επίσης στους καταναλωτές να εκφραστούν μέσω της μόδας που επιλέγουν. Από το κομψό Glacier Blue μέχρι το διαχρονικό Μαύρο και το σαγηνευτικό Viva Magenta, αυτά τα χρώματα αντανακλούν την ουσία των εμβληματικών συσκευών Razr, αλλά και των τριών κυριών.

Η κολεξιόν επαναπροσδιορίζει την αίσθηση στυλ, που ενισχύεται από την τεχνολογία και καθοδηγείται από την προσωπικότητα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επισκεφτεί τον ιστότοπο και την εφαρμογή Answear για να ανακαλύψετε την κολεξιόν μόδας που είναι εμπνευσμένη από τη συναρπαστική συνεργασία της Motorola και της Answear

*Τα smartphone της Motorola από το μοντέλο razr 40 ultra θα πρέπει να αγοραστούν την περίοδο από 10.08.2023 έως 12.10.2023 από τα καταστήματα Cosmote/Γερμανός.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM